10

98 11 0
                                    

Visą dieną su Harry apsipirkinėjome! Aš pradedu galvoti, kodėl mes praleidžiame tiek daug laiko čia, apsipikinėdami.

Mes buvome šiame prekybos centre valandas ir tiesą sakant, aš nejaučiu savo kojų.

"Harry, kodėl mes perkame Smalsutės Doros šampūną?" paklausiau, kol Harry paržvelgė lentyną.

"Nes aš turiu kažką nupirki Lux Kalėdų proga." stačiai atsakė Harry.

"Ir tu jai perki... šampūną?" paklausiau, išleisdama mažą kikenimą.

"Šūdas, ką mažos mergaitės iš vis mėgsta?" jis paklausė, atsisukdamas į mane.

"Nupirk jai lėlę ar kažką panašaus į tai, Harry!" nusijuokiau.

Viskas baigėsi tuo, kad mes nuėjome į parduotuvę Toys R Us, nupirkdami jai lėlių ir barbės dydžio mašiną.

Aš irgi norėčiau turėti tokius daiktus, kai buvau mažytė. Aš būčiau labai laiminga važiuoti mažiausiai 6m/1h

Aš jaučiau pučiant vėją į mus, kai mes ėjom link mašinos, ir įlipom vidun. Aš skubiai pajungiau šilumą.

Kai mes važiavome greitkeliu, pastebėjau, kad Harry nesuko link namų. Tai keista...

"Harry, kur mes važiuojam?" paklausiau.

"Tai staigmena, gražuole." jis nusišypsojo man.

Atsidusau, matydama miesto šviesas dingstant man iš akių. Greitu metu mes pravažiavom medžius ir tada jis pasuko purvino keliu.

"Tai ta vieta, kur tu sukaposi mane į milijoną gabalėlių?" paklausiau, beveik rimtai.

"Haha, ne! Tiesiog pasitikėk manimi." jis tarė, užgesindamas mašiną.

Kai mes išlipome Harry užrišo skarą man ant akių ir vedė mane tiesiai. Aš pasijaučiau akla, vėl.

Suklupau, užkliūdama už kelių šakų, bet labiausiai už savo kojų. Pastebėjau, kad mes kilom į statų kalną.

"Ir nusiimk savo skarą!" Harry sušuko.

Atsidusau nuo palengvėjimo ir pašalinau skarelę, ir aiktelėjau.

Mano ir Harry nuotraukos buvo pakabintos ir šviesos žibėjo nuo medžių. Nuo kalno galėjom matyti miestą.

Tai nuostabu.

"Kodėl tu padarei tai dėl kažko?" aš paklausiau nustebusi?

"Dėl tavęs." jis tarė susigėdęs.

Aš nuraudau, ir pagriebiau jo veidą. Pabučiavau jį atsargiau, po to atsitraukdama.

"Ačiū tau labai, man labai patinka!" pasakiau laiminga.

"Aš myliu tave..." Harry tesė.

"Aš myliu tave taip pat." aš pasakiau ir Harry paklojo dekutį.

Mes sėdėjome ramioje tyloje. Jaučiau, kad snūstu, bet aš noriu žiūrėti į šį nuostabų vaizdą visą naktį.

"Aš tokia pavargusi." nusižiovojau ir atsiguliau.

"Aš irgi." Harry pasakė ir prisiglausė prie manęs.

"Labanakt." sumurmėjau.

Jaučiau save nugremzdant į miegus, bet prieš tai išgirsdama šnabždėsį.

"Vieną dieną aš ištekėsiu už tavęs."

Blind H.S. || LTWhere stories live. Discover now