Collin's P.O.V.
"Sveika mieloji." ji pasakė, jos šypsena išsiplėtė.
Pažiūrėjau rūgščiai į ją ir pasukau galvą į kitą pusę. "Eikim pakalbėti į lauką..." tariau praeidama pro ją, kuri stovėjo išskėstomis rankomis.
Jaučiau Harry akis žiūrint į mane, bet aš ignoravau jį. Kodėl ji grįžo patikrint mane? Praėjo tiek daug.
"Kodėl tu čia?" paklausiau pro sukastu dantis.
"Aš žinau, kad tu pyksti, bet aš išėjau su priežąstimi." ramiai pareiškė.
"O dabar aiškinkis!" nusijuokiau sukryžiuodama rankas prie krūtinės.
"Tavi tėvas būtų nužudęs mane, aš buvau plakama ir aš nenorėjau, kad būtum sužeista." ji liūdnai pasakė.
Pavarčiau akis, pakratydama galvą, kol ji tesė. "Aš negalėjau pasilikti dar vienos dienos tam name." taria.
"Kodėl tu nepasiėmei mane kartu?" aš verkiau, pažiūrėdama į ją.
"Jis būtų sekęs mane ir būtų paėmęs tave atgal." paprastai pareiškė.
"Tau manęs nereikėjo, Collin, niekada nereikėjo. Tu užaugai stipri, jauna moteris ir aš didžiuojuosi tavimi. Tau niekada nereikėjo kažko, kad nuspręstų už tave, mieloji..." nusišypsojo.
"Aš nebuvau pasirengus, kad tu išeitum." pasakiau, ašaroms bėgant mano skruostais.
"Taip, tu buvai..." ji pritraukė mane į savo rankas ir apkabino mane.
+++
Anne ir mano mama laisvai susibendravo. "Carol, kur tu dirbi?" Anne paklausė mano mamos.
Aš pasišalinau iš pokalbio, kol pajaučiau Harry piimant mano ranką. "Tau viskas gerai?" jis sušnabždėjo.
Nusišypsojau palinksėdama. "Tiesiog galvoju." pasakiau padėdama galvą ant jo peties.
Harry pabučiavo mano kaktą švelniai, prieš pradėdamas kalbėti su savo draugu Niall. Aš aiškiai buvau sutikus jį, kai buvau akla.
"Ar jau beveik vidurnaktis?" Lance paklausė nusižiovaudamas.
"Tu gali miegoti viršuje, mano lovoje." pasiūliau, aš tiesiog užmigsiu čia, apačioje.
"Tu tobulybė, kale, myliu tave!" jis surėkė bėgdamas laiptais.
Aš atsiprašiau ir įėjau į virtuvę. Pažiūrėjau į pasiūlymus ir atsidusau. Per daug maisto...
Pagriebiau keksiuką ir atsisėdau ant stalo. Aš tyliai stebėjau, kaip visi pradeda skirstytis.
11:57
Tai momentai, kai aš norėčiau, kad mano gyvenimas būtų pasisukęs kita kryptimi. Norėčiau, kad mano draugai būtų čia.
11:58
Norėčiau, kad mano tėvai būtų čia. Aš noriu, kad iš viso šito aš išeičiau su šypsena. Noriu, kad kažkas pasakytų "tau viskas bus gerai" ar "aš čia, dėl tavęs"11:58
Norėčiau, kad mano gyvenimas būtų kitoks. Aš nenusipelniau Harry, ar savo draugų. Aš nenusipleniau visa tai
Harry per daug geras man. Aš nepritampu prie jo ar prie kažko kito, iš tiesų. Aš nereikalinga dalis. Aš nebaigtas darbas.
12:00
Šiandien ta diena, kai mano tėvas nusižudė. Maždaug 12:05 ryto, ir aš nemiegojau visą naktį švęsdama šią šventę.
Aš turėjau viską suplanavus, ką mes ketinome padaryti, kai būtumėm išpakavę dovanas. Viską.
Prisimenu girdėdama šautuvo garsą, bėgau žemyn išsigandusi. Aš tiktais radau raštelį.
'Su gimtadieniu, mieloji, aš pasiilgau tavęs. Negaliu pasikėti, kad tau dvylika. Aš žinau, kad tai atrodys bauginančiai ir aš žinau, kad nekesi savo gimtadienio visą savo gyvenimą, bet nedaryk to, princese. Susirask kažką, kas mylės tave ir niekada nepeisk. Brangink laiką, kurį praleisi su juo, ko aš nedariau su tavo motina. Aš gailiuosi visą savo nienišiaus gyvenimą. Atsiprašau dar kartą, bet aš negalėjau susitvarkyti su skausmu daugiau. Aš myli tave, Coll, nepamiršk to.'
Man liko tik Harry. Jeigu jo čia nebūtų, manęs taip pat nebūtų. Pažiūrėjau į mažą keksiuką prieš mane. "Su gimtadieniu mane..." sušnabždėjau liūdnai.
YOU ARE READING
Blind H.S. || LT
Fanfiction"Tik dėl to, kad aš nematau, nereiškia, kad aš nejaučiu" • Tikroji versija: http://w.tt/1RK0ntS