5

124 12 0
                                    

Collin's P.O.V.

Atsiguliau į savo lovą, kai Tritiny kuitėsi aplinkui, ruošdamasi kažkokiam kvailui vakarėliui. Aš nebeeinu į tokiu daugiau, kas žino, kas gali atsitikti. Aš tikrai pasiilgau to, žiūrėdama visus tuos žmones tampant keistais, įsimylint vienai nakčiai.

"Taigi, tu žinai mano purpurinę suknelę su baltu raštuotu dizainu?" Ji paklausė

"O taip, aš myliu tą suknelę." pasakiau su šypsena.
"Taigi, tu gali ją dėvėti einant į vakarėlį.." ji pradėjo.

"Ne, ne, ir aš minėjau ne?" rimtai pasakiau.

"Gerai, Collin, kurią pažinojau, tikrau pašoktų iš vietos atsitrenkdama." Trinity pasakė ir atsisėdo šalia manęs.

"Aš ne ta pati." sustojau ir atsistojau. "Aš akla." priminiau jai.

"Ir žemė apvali, pralinksmėk." aš pakinksėjau ir atsistonau

"Paruoškim mane.." pasakiau su atsidusimu.

+++

Praėjo trys valandos ritminos muzikos, girtų kovų ir štai ir aš sėdžiu ant medinės tvoros. Trinity nepaliko manęs kolkas, todėl aš ją myliu dėl to. Aš netekau daug žmonių per aklumą, išskyrus ją.
"Šis vakarėlis žudo, palauk karštas vaikinas.." ji sustojo prie manęs. Aš nusiėmiau akinius, pažiūrėti kažką, kaip normali.

"Aš Trinity." išgirdau ją sakant.

"Niall Horan." kietas vardas. Pagalvojau sau. "Tu labai graži, Trinity." Niall pasako. Aš pasijaučiau kaip trečia koja.

"Collin." Harry balsas pasako už manęs, priversdamas mane nukristi ant žemės.

"Harry.." pasakiau su pasipiktinusiu tonu. Pakeliau save į viršų ir atsirėmiau į tvorą.

"Aš atsiprašau, aš nekalbėjau su tavimi nuo tada..." Harry sustojo.
"Viskas gerai, aš jau esiu." pasakiau ir pagriebiau rankinę.

"Geras pasikalbėjimas." aš pasakiau ir sulaikiau juoką.

"Palauk, Collin." Harry sustojo, kai pagriebė mano ranką.

"Kas?" paklausiau.

"Man tik reikia laiko, pagalvoti." jis pasako ir pajaučiau jo kvėpavimą prie veido.

"Taigi, manau tuo laiku tu galėtum naudoti mėtinį saldainį." pasakiau ir išlaisvinau ranką. Pakviečiau Trinity ir ji atėjo, ir parvežė namo.

"Aš pabučiavau Niall ir mes susitiksim greitai!" ji pasakė susijaudinus, kai mes važiavom.

"O." pasamiau ir atrėmiau galvą į langą.

"Harry ieškojo tavęs." ji pasakė nerūpestingai.

"Puiku." aš pasakiau ir atidariau duris, ir įėjau į butą.

Atsidusau ir atsisėdau ant sofos, ir apžiuopinėjau savo knygos. "Colt, atnešk man mano vaistus." sušukau.

Jis neateina, aš atsistonau ir apėjau aplinkui. Aš paslydau ant kažko ir parkritau ant nugaros. Suvedžiau Harry numerį, ir jis greitai atiliepė.

"Collin?" jis paklausė.

"Sveikas, aš buvau tikra kalė ankščiau ir atsiprašau." pasakiau atsistodama.

"Nesijaudink, aš buvau kvailys kurį laiką." jis pasakė su nusijuokimu, kai aš ėjau link vonios kambario.
"Atvažiuok." paprašiau. Iš tikrųjų aš net neprašiau.

"Aš nemanau, kad galiu-" aš jį nutraukiau, kai išgirdau sudūžant vazai.

"Colt?" sušukau. Išėjau iš vonios ir ėjau koridorium.

"Collin, aš jau važiuoju." Harry pasako.

"Gerai." pasakiau ir padėjau ragelį.

"Colt, ateik čia, berniuk!" sušukau vaikštant aplinkui. Aš turėčiau eiti iš proto dėl vazos, bet Colt jau buvo sudaužęs kilias ankščiau.

Pajaučiau, kad einu link virtuvės, taigi įėjau į ją ir išploviau rankas. Aš apsisukau ir įlipau į stiklo šukes. "Šūdas!" sušukau, kai kritau atgal.

Aš nukritau ant skysčio iš ankščiau, aš maniau, kad tai tik vanduo. Aš bandžiau ir atsisėdau, bet pajaučiau netoliese kailį.

"Colt?" paklausiau verkdama. Mano šuo miręs ir aš guliu jo krauje.

"Aš išgirdau atsidarant priekines duris. "Collin?" Harry sušuko.

"Harry!" sušukau ir dar kartą pravirkau. Išgirdau jį bėgant link manęs, nuo jo batų garso.

"O dieve, Collin, kviečiu farus." jis pasako ir ištraukia telefoną.

"Skauda." pasakiau ir Harry pakėlę mane ir nunešė į vonios kambarį. Girdėjau bėgant vandenį ir Harry valant mane ir perrengiant, prieš tai išiimant kelias šukes iš mano kojos.

Policija atvažiavo po kiek laiko. Pajaučiau Harry paimant mano ranką į jo ir nestipriai suspaudžiant.
"Viskas gerai." jis sušnabždėjo.

"Panele Collin, jūs turit pasilikti kažkur, kur saugu šią naktį, pasirodo, kažkas buvo įsilaužę į jūsų namus." pareigūnas pasako.

"Ačiū, pone." pasakiau drebėdama. Aš galėčiau pasilikti pas Trinity, bet ji turbūt miega. Jau beveik 3:00 ryto.

"Tu saugi su manimi." Harry pasako man į ausį. Aš palinksėjau ir padėkojau jam. Jis sukrovė mano krepšį ir po trisdešimt minučių aš važiuoju pas Harry.

Blind H.S. || LTWhere stories live. Discover now