Collin's P.O.V.
Įėjau į kavinę užkupdama. Aš tikra, kad esu šiek tiek per anksti.
"Collin, ateik čia." Harry pasakė. Aš nusišypsojau ir atsisėdau, su jo pagalba.
"Girdėjau tu gal išvaizdus?" paklausiau. Jis sukikeno ir pajaučiau jį pagriebiant mano ranką.
"Matyt ir esu, tu nuostabi taip pat." Harry švelniai atsakė. Aš išsišiepiau ir pajaučiau šilumą kylant man ant skruostų.
"Nereikia meluoti." pasakiau ir palenkiau galvą į apačią. "Aš net nežinau ką dėviu šiandien.." pabaigiau.
"Gerai, tu dėvi baltą pieštuko stiliaus sijoną, juodą palaidinę su detalėm ir tavo batai yra-" nutraukiau jį, pabaigdama sakinį.
"Mano juodus aukštakulnius?" paklausiau. Jis sukikeno, bet neatsako. Aš tikra, kad jis palinksėjo ir, kad jis pamiršo, kad aš nematau.
"O, atsiprašau!" jis staiga pasakė
"Viskas gerai, gal norėtum eiti pasivaikščioti?" paklausiau.
"Žinoma." pasakė ir paėmė mano ranką į savo. Mes ėjome rankomis susikabinę geras dvidešimt minučių, tiesiog kalbėdami apie viską.
"Kaip tavo grupė skamba?" paklausiau.
"Nagi, mes galim susitikti su jais." Harry nusijuokė tempadamas mane tolyn.
+++
"Oho, jūs buvot nuostabūs." pasakiau ir auplojau laiminga. Negalėjau pasakyti, kuris balsas buvo Harry, bet jie visu buvo nuostabūs.
"Ačiū tau." balsas pasako. Pajaučiau skausmą galvoje ir pagriebiau pirmą dalyką kuris radau; kažkieno petį.
"Collin, ar tau viskas gerai?" Harry paklausė.
"T-taip." pasakiau, mano balsas lūžinėjo šiek tiek. "Man tik reikia grįžti namo, ačiū,kad priėmėt mane." pasakiau ir Harry paėmė mano ranką ir lydėjo mane iš namo.
"Gražuole, ar tau viskas gerai?" Harry paklausė, kai palydėjo kelis laiptus ir į mano apartamentus. Gražuole? Hmm.
"Uh, taip," sustojau ir ir nusiėmiau paltą. "Colt, atnešk mano vaistus!" sušukau ir atsisėdau ant sofos.
"Kas yra Colt?" Harry pasidomėjo atsisėsdamas šalia manęs.
"Tai Colt." pasakiau, kai išgirdau savo šuns pėdas vaikštant ant grindų, numesdamas buteliuką prie kojų.
"Jis protingas šuo, kokia veislė?" Harry paklausė.
"Vokiečių bokseris, uh jis mano vienintelis išsigelbėjimas, nuo išprotėjimo." pasakiau su atsidusimu. Colt urzgia ant Harry ir įkando šiek tiek, aš pajaučiau Harry atsisėdant gale pritaujdamas save šalia manęs.
"Truputį piktas?" jis paklausė. Aš nusijuokiau ir pakračiau galvą.
"Tiesiog globėjiškas. Colt, viskas gerai." pasakiau su švelniu balsu, jis įsitaisė ant mano kojų. Aš nusišypsojau siekant jo.
"Tau tikrai patiko mūsų grupė?" Harry paklausė. Nusišypsojau ir pasisukau į tą pusę iš kur sklido balsas.
"Taip, tik negalėjau atskirti kuris buvo tavo." pasakiau tiesiai šviesiai.
"Story of my life I take her home
I drive all night, to keep her warm
And time is frozen." Harry švelniai sudainuoja.
Jo balsas nuostabus. Gergždus ir paprastas, bet raminantis tuo pačiu.
"Aš noriu, kad taip būtų visados." pasakiau ir jis paėmė mano ranką, sujungdamas mūsų pirštus.
"Ir bus, Collin, aš prižadu." Harry pasako ir aš užmerkiu akis ir pasileidžiu į tamsą, kuri pasidarė normaliu dalyku.
YOU ARE READING
Blind H.S. || LT
Fanfiction"Tik dėl to, kad aš nematau, nereiškia, kad aš nejaučiu" • Tikroji versija: http://w.tt/1RK0ntS