Am petrecut o zi distractivă alături de Alexy şi restul amicilor.Mike şi Luke sunt fraţi,seamănă al naibii de bine.Dar la comportament sunt atât de diferiţi. Mike e glumeţ şi sociabil,în schimb Luke..eh.E chiar de treabă, dar foarte retras.Totul a fost perfect,dar au fost şi momente mai puţin frumoase.Edwin mă enerva într-una.Cum să te dai la iubita amicului tău? Pff.Ce aiurea.Dar trecând peste,sunt nişte băieţi ok.
Mă sună Jenn.Hmm,pare cam abătută.Îmi cere să o ajut cu tema la istorie.Sunt de acord.Peste o oră se prezintă la mine.Încep să îi explic tot ce are nevoie.După ce terminăm, oftează puţin.. mă decid să o întreb."Deci.. spune-mi ce ai.Şi să nu zici că nimic.Te văd foarte deprimată. Ce ai păţit? "
-"Eh..nimic interesant..ştii tu şi Scott sunteţi adorabili."
"JENN! Nu o lua pe ocolite.Spune-mi care-i faza.Orice ar fii,doar zi-o."
-"Off..uite e doar..eu nu am iubit şi mă simt nasol când merg în oraş cu tine şi Scott.."
"Ah..trebuia să-mi spui mai devreme,scumpo.Am o idee,mâine mergem în oraş:eu,tu,Scott..şi Alexy,ce spui?!"
-"Sună bine,dar ăm tu parcă nu îl suportai pe Alexy.."
"Mhm.S-au mai schimbat lucrurile.Mă gândesc să-i dau o şansă.. "
-"Oke atunci."
Ne încheiem discuţia, iar Jenn pleacă acasă.Îl anunţ pe Scott că mergem în oraş şi să îl cheme pe Alexy.Se miră puţin, dar acceptă. "Eşti o ciudată, iubito" îmi spune el. Chicotesc când îl aud.
Mă trezesc cam devreme..îmi i-au ceva pe mine,fac un ceai cald şi mă aşez pe balansuar.Îmi trec prin minte tot felul de gânduri,care nu aveau pic de legătură una cu alta.Ce drăguţ pare Alexy.
Eu şi Scott facem 5 luni..doamne ce repede trece timpul.
A venit şi vara..sper să fie una de neuitat.
Beau ceaiul şi mă pregătesc.Îmi i-au nişte tenişi şi o rochiţă lejeră şi pornesc la Scott.După o jumate de oră ne întâlnim cu Jenn apoi cu Alexy. Cei doi nu prea se cunosc aşa bine.
Mergem să ne cumpărăm îngheţată şi ne aşezăm pe o bancă. Eu şi Jenn zărim nişte leagăne pentru copii şi alergăm ca să ne dăm. Scott e obişnuit cu nebuniile mele,dar Alexy rămâne puţin surprins de comportamentul nostru copilăros.Râde puţin, apoi se alătură şi el.Eu şi Scott mergem să-l salutăm pe vărul său mai mic care se juca în parc.Când venim înapoi suntem martori la o scenă fucking dubioasă..Alexy şi Jenn se sărutau.Eu şi Scott ne uităm unul la altul foarte miraţi. Jenn se ridica si pleacă.Alexy vine spre noi şi spune "Nici nu întrebaţi..."