Simțeam cum inima a încetat să mai bată pentru o secundă, apoi să bată neliniștitor de tare..Mi-au fost de ajuns câteva minute să îmi dau seama că fata în jurul căreia erau adunați toți și care urma să fie dusă cu ambulanța era Hazel. * O fostă colegă din clasele mici , care după ce s-a mutat în Toronto , nu am mai auzit nicio veste despre ea.. Și acum uite-o aici , la fel de frumoasa ca pe vremuri, dar mai matură. Cu părul extrem de lung și drept , de culoare brunetă , avea ochii mari, căprui și forma feței simetrică. Dar toată această frumusețea era în opus cu sufletul ei, care era de o invidie de nedescris. * Nu mă simțeam niciodată bine în preajma ei. Dar m-am decis să o conduc eu până la spital. Am stat puțin de vorbă, și am aflat că de curând se mutase la școala noastră. I se făcuse rău. Era anemică, deci trebuia să primească perfuzii un timp.După câteva zile de recuperare se întoarse la școală. Mi-am avertizat prietenii în legătură cu ea,chiar și pe Scott.Dar se pare că nimeni nu avea de gând să mă asculte. Toată lumea se împrietenise foarte repede cu ea..Făcea parte din diferite grupuri, avea prieteni, mergea la petreceri comune cu mine.Era intr-o clasa cu Scott si se intelegeau bine.Mă gandeam că poate am fost eu prea suspicioasă. Poate e o persoană ok.
2-3 săptămâni totul merse bine, avem o părere bună despre Hazel, chiar începeam să ne imprietenim. Într-o după-masă eram pe afară cu Abby și Alexy.Scott era plec din oraș cu colegii.Mă înțelegeam bine cu cei doi, dar împreună.. God, erau așa enervanți."Mai bine aș asculta-o pe Stephanie cum cântă JB decât să îi văd pe ăștia cum fac schimb de salivă.." zic eu în gând apoi mă duc pe un leagăn să citesc. Cartea pe care o citeam era uimitoare,un roman siropos de dragoste care mă atrăgea în mod deosebit.Îmi plăcea să citesc cărți, chiar foarte multe, în special cele de dragoste.Îmi aminteau mereu de Scott.Deci stăteam pe bancă, cu ochii ațintiți asupra cărții. Eram foarte implicată în ceea ce citeam.După o jumătate de oră în care am parcurs 3 capitole aud o voce necunoscută și privesc în jur.
-"Heii ! Tu ! Fata cu cartea..nu auzi că te strig de mai bine de 10 minute ?" Zise fata necunoscută.
-Eu.. ugh. Citeam !
-"Da..am observat. Ai venit cu Abby și Alexy.Ești la aceași școală cu vreunul din ei?"
-Da,cu Abby.De ce întrebi ?
-"Voiam să îi intreb ceva.. dar au plecat.Caut o fată de acolo, Deborah, parcă.O cunoști?"
-Ăăă.. e Debby.Și depinde.Ce vrei să îi faci?
-"Să o bat măr apoi o arunc într-un sac și în final la ghenă cu cadavrul ei"
- ...
-"Stai calmă, glumeam. Vreau doar să vorbesc cu ea despre Scott"
-Ai un simț al umorului cam dubios.. Eh în cazul ăsta,stai de vorbă cu ea.Sunt Debby.
-"Scuză-mă nu voiam să te sperii sau ceva. S-a dus naibii și prima impresie buna cred."
-E bine și așa.. Ce ziceai despre Scott?
-"Ești fosta lui,am dreptate? "
-Nu chiar..suntem împreună,deci..
-"Ah..la naiba. Scuze atunci.Credeam că.. da.Oricum nu contează. Eu sunt Bie"
-Ăm.. îl placi?
-"Nu am de ce să te mint.. deci da.O prietena mi-a povestit de el.Dar nu iti fă griji, nu mă bag în relația voastră. M-am dus,pa!"
-Ăăă.. ok. Pa.
'Asta.. a fost extrem de ciudat'
Era vineri și așteptam să ajungă Scott, a fost plecat doar o zis,dar îmi lipsea al naibii de mult..După câteva minute lungi de așteptare mă sună.
-"Heii iubito❤ nu ne putem vedea azi..Eu,Hazel și Mike am fost la film și sunt foarte obosit, dar ne vedem mâine,soarele meu.E ok?"
-Da..Dar de ce și Hazel?
-"Of, povestim mâine nu mai fi așa geloasă . Pa . Te iubesc !"
-Și eu.Pa.. spun eu și mă pun să desenez.
Asta mă relaxa puțin. Am uitat pentru o clipă tot ce se intamplase. "Așadar nu mă văd cu Scott azi.." îmi spun eu posomorâtă. Am petrecut toată ziua desenand,uitându-mă la seriale și înfulecând ca o grăsană tristă și lipsită de chef.
A doua zi trebuia să mă întâlnesc cu Scott la un restaurant drăguț de lângă oraș. Dar surpriza..era și Hazel acolo -.- Scott o chemase cu noi. Pff ce aiurea. Cei doi vorbeau în continuu despre diverse lucruri, la un moment dat se uita la el și spune.. 'Hai să facem un selfie drăguț, ce spui Scott? " dar nu apucă să zică nimic și fac poza. Eram așa nervoasă că îmi venea să o scot în șuturi afară,dar am preferat să nu zic nimic de dragul lui Scott. După ceva timp venise și mâncarea, Scott mereu mânca ca un porcușor deci era plin de firimituri în jurul gurii, mereu mă amuzam pe seama lui.Hazel luase un servețel și îl ajutase pe Scott să se curețe în timp ce se uita la mine și chicotea. 'Cât tupeu pe fata asta'..Îmi i-au lucrurile și ies afară. Scott vine în urma mea-"Ce s-a întâmplat ? E totul ok ?"
-Nu,Scott. Nu e. Eu nu o mai suport pe tupeista asta.Ori pleacă ea,ori eu!
Hazel se ridică de la masă și ieșii cu zâmbetul pe buze. 'Scuzele mele Scott,nu știam că asta mică e așa geloasă. Ne vedem mâine" După tot incidentul ăsta eu și Scott am iesit în oraș și am povestit ore în șir.
-Nu vreau să te pierd, Scott.
-"Nici eu.Dar suntem doar prieteni eu și Hazel, nu trebuie să îți faci griji" mă liniștește el apoi mă sărută ușor și pleacă acasă.
Ajunsă acasă nu am prea putut dormii.Eram foarte neliniștită în legătură cu tot și de asemenea eram suparata pe atitudinea lui Scott față de ce făcea Hazel.. dar am preferat să nu îi spun nimic. Sper ca toate să revină la normal și Hazel să stea de parte de ursulețul meu..