După un timp îmi sună telefonul , am primit un mesaj , oare cine e și ce vrea la ora asta ?!.. mă uit să văd.
"Bună , știu că e târziu dar nu m-am putut abține să nu îți scriu... m-am simțit super bine cu tine în seara asta , mersi pentru tot . "
Puțin adormită dar cu ochii încă deschiși îi răspund repede ca nu cumva să adorm.. "Ce drăguț din partea ta , dar eu ar trebuii să îți mulțumesc, ești un scump. Sună-mă mâine, vreau să vorbim. Acum mă pun la somn. Pa!"
Am adormit cu gândul la el , cum mă ține în brațe.. și toate cele . Dimineață mă trezește Abby care e super entuziasmată . Mă roagă să i-au ceva pe mine și să cobor. Sunt gata și pornesc împreună cu ea în grădină..Acolo era Steven.
"Hm..ce plănuiți voi ?!"
exclam eu. Abby se uită la mine cu o față șireată :
"Defapt el.. eu sunt doar un complice nevinovat! "
chicotește ea,apoi aleargă în direcția opusă, lăsându-ne singuri.E liniște . Steven așează o pătură pe jos și se uită la mine fără să zică nimic timp de câteva minute , apoi..
"Haide , așează-te lângă mine. Am pregătit un picnic , să petrecem puțin timp împreună.. ce spui?"
-Oh..poi e o idee minunată, ești foarte atent.
-"O fată ca tine..merita toată atenția din lume."
-Eh, dacă spui tu..În orice caz, mulțumesc pentru tot.
-"Nu trebuie să îmi mulțumești. Șiii.. ai planuri pe diseară?"
-Ugh..nu.Mă gandesc să mă uit la un film cu Abb..dar nu apuc să termin ideea, căci el mă întrerupe foarte entuziasmat
"Perfect! Alexy dă o petrecere în seara asta,vine și Abby.Mă gandeam.. știi tu,dacă vrei să mergem împreună? "
-Sigur, de ce nu?! Nu am mai ieșit de mult. La ce oră ne vedem? "
-"Când dorești tu.."
-Hm..la 20:30 e bine?
-Perfeeect!
Mai stăm puțin de vorbă apoi îmi i-au rămas bun de la el și merg acasă , încep să desenez tot ce îmi vine în minte , după ceva vreme adorm cu capul pe niște schițe abia începute.. un zgomot deranjant mă trezește , mă uit la ceas.. e ora 19:55. "Fuck..În juma' de oră trebuie să mă văd cu Steven" alerg de colo-colo ca o cretină până ce sunt gata. Aveam parul ondulat , ce îmi pica ușor pe umeri , eram îmbrăcată cu o rochie neagră, puțin mulată pe corp, nu foarte scurtă și platforme albe , si un machiaj lejer si nu prea strident.Ies din casă unde sunt întâmpinată de Stev care mă soarbe din priviri de sus până jos timp de câteva minute, apoi îmi aruncă o privire care exprimă "Wow..ești splendidă" și nu e nevoie să mai zică niciun cuvânt pentru că mă prind repede.. Pornim spre Alexy,cu un gest puțin stângaci dar foarte drăguț îmi deschide ușa să merg eu prima. Mă întâlnesc cu Abby care părea deja cuprinsă de atmosfera petrecerii.Stev merse să aducă ceva de băut,mă duc să caut baia dar drept în fața mea era cineva.. inima mi s-a oprit câteva secunde apoi a început să bată neliniștitor, în capul meu erau o mie de ganduri , m-am uitat în ochii lui verzi și de o dată m-a cuprins o stare de fericire. Da..era Scott.Încerc să mă fac nevăzută dar se apropie de mine și intrăm în vorbă.
-"Debb..arăți uimitor. Nu mă gândeam că o sa vii !"
-Mda..nici eu.
-"Șiii.. ce-ți face noul iubit? Sau încă nu sunteți împreună?.. "
-Cine? Stev? Ah..poi nu știu. Presupun că suntem..
-"Înțeleg.. și cum e? Te face fericită? Îl iubești ?"
-Ce pot să spun...e băiat bun și e foarte atent cu mine.
-"Te-am mai întrebam ceva.. îl iubești? "
-Știi , Scott..eu trebuie să plec,nu e momentul pentru astfel de discuții , distracție plăcută în continuare. Spun eu îndreptându-mă spre baia pentru a mă aranja. Petrecerea e grozavă eu și Stev ne distrăm de minune deșii cam exagerează cu alcoolul..ceea ce mă îngrijorează puțin. Mergem sus , într-una din camere pentru a petrece puțin timp singuri departe de nebunia petrecerii. Se apleacă ușor peste mine pentru a mă săruta pe buze, iar apoi pe gât.. În tot timpul ăsta mă gândesc la Scott. Stev își dă tricoul jos "wow..e chiar sexy" spune mintea mea perversă. Stev să uită la mine foarte atent și puțin cuprins de beție..stă câteva secunde așa apoi îi spun:
-Eu..ugh.Nu pot să o fac. Nu sunt pregătită pentru asta. Și tu nu ești persoana potrivită. Îi spun eu,printre lacrimi și ies afară trantind ușă. Îmi i-au hanoracul și o țigară și merg să mă plimb.. sunt devastată și foarte confuză. Mă așez pe marginea drumului plină de lacrimi,aud pe cineva apropiindu-se..era..Scott.
-Dispari,nu am nevoie de compania ta..
-"Debb..ce ți-a făcut cretinul ăla,dacă s-a atins de tine îl rup ,iubire "
-Nu mi-a făcut nimic..eu sunt problema.Am fost prea naivă.. Credeam că te pot uita..
-"Hai aici prințesă" îmi face semn să mă cuibăresc în brațele lui.. Atunci am știut..că singurul loc unde voi fii cu adevarat in siguranță e în brațe la scumpul meu Scott❤❤