Nu pot să cred că Stephanie a făcut una cu asta.Ce o fii apucat-o? Ea nu e aşa. Sigur e ceva la mijloc.Mă decid să vorbesc cu ea.În drum spre Steph mă tot gândesc la bietul Luke.A trecut prin destule în ultimul timp..nu cred că avea nevoie de încă o dezamăgire.Şi într-un fel eu sunt de vină,nu trebuia să mă bag între el şi Stephanie..şi oare ce o fii cu zgârieturile alea pe care le avea pe mână?..
Ajung la Stephanie.Mama ei mă primeşte cu prăjituri abia scoase din cuptor,dar refuz apoi merg în camera lui Steph.Începe să îmi explice.."Da..ştiu.M-am purtat foarte urât cu Luke,e un tip simpatic..nu merită una ca asta"
-"Atunci de ce ai făcut-o?!" o întrerupt eu.
"Huh.Cum să-ţi zic..nu mi se cred că sunt pregătită pentru chestiile de genu..să ies cu băieţi,chestii siropoase şi bla,bla.Deaia am reacţionat aşa.. dar îmi pare sincer rău. "
-"Ok..dar asta nu mie ar trebuii să îmi spui,ci lui".
"Mda..ai dreptate. Dar nu am curaj să mai dau ochii cu el.Totuşi voi încerca "
-"Bine atunci. Mă bucur că am lămurit şi problema asta.Să îmi povesteşti cum a decurs conversaţia cu Luke."
Mă îndrept spre uşă şi plec.Mai dau nişte ture în jurul parcului înainte să ajung acasă.Se întunecă.Privesc stelele care arată uimitor.Când ajung acasă îmi verific mobilul.Două notificări noi.Mh.Rita mi-a dat like şi comm la nişte poze.Pff cine se crede?! Mi se face foame.Merg să îmi pregătesc nişte fursecuri şi un pahar de lapte.Când mă întorc observ un mesaj de la Rita. "Heii!" . Meh. Ce aiurea.Mai bine nu i-aş răspunde. Totuşi.. nu vreau să par o îngâmfată. "Bună.." îi răspund după aproximativ un sfert de oră.După aceea vorbim tot felul de lucruri nesemnificative.Încep să mă plictisesc de conversaţia asta "palpitantă".După un timp îmi povesteşte că a fost o săptămână împreună cu Scott dar s-au despărţit.(Îmi mai spune şi că acesta zvonise că eu l-am înşelat şi alte lucruri neadevărate.Doamne îl urăsc. Nu ştiu cum am putut fii împreună. ) M-am înşelat, Rita chiar e drăguţă.Încep Să mă înţeleg cu ea.M-a întrebat ce părere am în prezent despre Scott. "Pff.E un nesimţit,cea mai neserioasă persoană pe care o ştiu şi.. un mincinos fără pereche." Spun eu mâhnită. Îmi termin conversaţia cu Rita şi mă culc..