Of Doamne..sunt aşa confuză acuma.-îmi spun.Mesajul era de la Scott.Eh,mă decid să îi răspund.
-"Heii,ce mai faci?"
-Heii.Pe aici..tu?
-"Mă cam plictisesc.Şi ce mai zici? Cum eşti?"
-Mdea.Sunt ok..tu?
-"Perfeeect."
-Mă bucur..şi care e motivul?
-"Plac o fată,am început să vorbim.Şi yass,poate vom fii împreună"
Am stat puțin pe gânduri ,nu știam ce să răspund .Era cea mai aiurea conversație pe care am purtat-o vreodată. După câteva minute îi răspund..
-Mă bucur pentru tine.
-"Mda..mersi.Tu..? Ai pe cineva?"
-Nu.. Nici nu am nevoie momentan,desii vorbesc cu câțiva băieți,unul dintre ei fiind Steven,e cu 3 ani mai mare.
-"Steven Althur..?!"
-Da,chiar el.Vă cunoașteți, deci?
-"Tipul e un arogant..Da,îl cunosc bine.Alexy ți l-a prezentat? Pentru că sunt prieteni buni.."
-Da,da și da.Se pare că știi mai mult decât mă așteptam !
-"Mda..îți sugerez să nu vorbești cu el , nu e pentru tine.A venit Alexy, tre' să închid, ne mai auzim.Pa! "
-Ugh..ok. Pa !
Nu prea părea să-i convină că vorbesc cu Steven.Pff..nu înțeleg de ce îl interesează, ne-am despărțit acum mult timp,nu mai e treaba lui..eu nu îi spun cu cine să iasă și cu cine nu.Ce jalnic.
Peste 2 ore îmi sună telefonul.. e Alexy.Mă întreb ce vrea,nu vorbim chiar așa des.Începem să povestim despre Steven..și despărțirea lui cu Jenn(îmi pare rău pentru ei..) Îmi propune să ies în oraș cu el și Steven.Accept și o chem și pe Abby,să nu fiu singura fată. Totul este planificat. O sun pe Abb.-Ma' girl ! Ce faci ?
-"Plictisealăăă.. tu ?"
-Nimic interesant. Vrei să ieșim ? Eu , tu , Alexy si..Steven Althur.
-"OMG , tipul ăla e super drăguț !" țipă ea în telefon.
-Ok..deci să înțeleg că vii sau?..
-"Yeeep" sunt la tine în juma de oră"
"Juma de oră?! " imi zic eu..Nu îmi ajunge nici să mă machiez. E trecut de 22:00 ,eu și Abby suntem gata.Am puține emoții.. acum îl văd pentru prima dată pe Steven după cele 2 luni în care am vorbit. Ne întâlnim cu băieții lângă un parc de distracții. "Wow" îi șoptesc ușor la ureche lui Abb,când îl văd. Era înalt,mai înalt ca mine,cu ochii căprui, părul negru,bine aranjat și puțin creț și niște buze cărnoase care așteptau să fie sărutate,pe scurt avea trăsături extrem de sexy.Abb și Alexy merg să i-a ceva de ronțăit ,iar noi doi rămânem singuri.Decide să facă el primul pas..
-"Deci,Debby..ești mai frumoasă decât mă așteptam"
-Și tu ești extrem de frumos..
-"O doamne! Uite un carusel , vrei să ne dăm? "
-Eu..ugh..nu știu. Dar nu apuc să zic nimic că mă trage în direcția aceea.Începem să povestim..
-"Ești simpatică! "
-Și tu..adică simpatic, nu simpatica, înțelegi tu!
-"Heh..și amuzantă.Deci..te-ai despărțit de fraierul de Scott?"
-Uff..e complicat,eu..Mda. Ne-am despărțit. Tu ai prietena? Îl cunoști bine pe Scott,să înțeleg?
-"Nu am, s-ar putea să îmi fac în seara asta.. dacă înțelegi. Da,îl urăsc pe Scott,nu l-am suportat niciodată"
-Aha..înțeleg.
Simțeam o oprire bruscă și abruptă.. caruselul se legăna în gol.Mă uit în jos.. OMFG CARUSELUL S-A BLOCAT!!! țip eu speriata.
-"Stai calmă, sunt aici.Totul va fii bine" zice el și mă i-a ușor în brațe fiind atent la mine ca la un obiect fragil și prețios .
Mă uit atent în ochii lui căprui , toate gândurile îmi i-au razna, stomacul e plin de fluturași și inima îmi iese din loc, se apropie încet de mine, îi simt respirația caldă și blândă, mă apucă în jurul taliei să mă îmbrățișeze,iar în acest timp își lipește ușor buzele lui delicate de ale mele pentru a mă săruta.Dar nu durează mult pentru că mă indepartez..
-Eu..ugh.Nu am mai simțit asta de ceva timp..
-"E ok,scuze..poate nu trebuia..Știi, te plac "
-Poate și eu..zic printre randuri și puțin derutată.
După un sfert de oră ne dăm jos,unde ne așteptau Alexy si Abby.Mergem să ne plimbăm lângă lac,era puțin răcoare, îmi dă jacheta lui și mă i-a de mână,apoi îmi aruncă o privire dragastoasa si un zâmbet adorabil.Cu fiecare gest mă făcea să mă simt specială, Scott nu mi-a acordat atentie de ceva vreme.. Poate e mai ok așa. E timpul să il uit pe Scott...
Se face târziu eu și Abby ne luăm rămas bun de la băieți și ne intoarcem spre casa ei..mă simt puțin ciudat dar în același timp și minunat.E ora 2:00..ce repede a trecut timpul.Îi povestesc lui Abb cele întâmplate. E la fel de uimită ca mine.După un timp îmi sună telefonul,am primit un mesaj,oare cine e și ce vrea la ora asta?!..