Capitolul 15

33 1 0
                                    

D E B B Y:

Am mers să îl văd pe Rayen . Eram pe terenul de fotbal unde toată lumea se adunase în cerc.. nu știam exact ce se întâmplă . Erau Scott și Rayen care se băteau . Am țipat la ei să înceteze . Scott plecase spre vestiar și Rayen venise cu mine..

- Ce v-a apucat de v-ați bătut ?

- ' Nu contează.. '

- Ba sigur că contează! Deci spune-mi tot ce s-a întâmplat..

- ' Am început să vorbim .. despre tine. Și i-am spus că sunt mai bun ca el și toate cele iar el s-a enervat.. '

- Poi logic că s-a enervat . Nu trebuia să îi spui nimic !

- ' Da..în fine , nu mai contează . Vrei să mergem mai deseară la film ? '

- Mhm..nu știu .

- ' De ce ? Hai nu fi suparată.. nu se va mai repeta , jur ! '

- Ok , ok . Atunci pe la 20 : 00 ne vedem .

- ' Perfect '

*din perspectiva autorului*

Era ora 20:00 . Rayen si Debby se aflau la film , în timpul filmului Debb vorbea prin mesaje cu Scott pentru că era foarte plictisită . După terminarea filmului o sunase Scott..

- Știi străduța acea de după cinema ?

- Acea unde nu umblă prea multa lume?

- Da..Așteaptă-mă acolo.

- Cee !? ..De ce?

- Doar fă-o.

- Ăm..ok. Ne vedem acolo

Debby pornise pe străduța acea. Scott își făcuse și el apariția și o conduse pe Debb într-un loc părăsit unde se urcaseră pe acoperiș să vadă stelele.

D E B B Y:

- Scott nu mă urc ! De ce m-ai adus aici ?

- ' Hai urcă.. doar ai încredere . Vreau să vorbim câte ceva . '

- Of .. bine . Wow ! Ce frumos se vede cerul. A meritat să urc.

- ' Ți-am spus eu.. ' , spune Scott în timp ce nu-și mai i-a privirea asupra mea..

- Ăă.. ce e? Am ceva ?

- ' Ești frumoasă '

- Aw..Mersi❤ Stai.. ce dracu te apucă?

- ' Nimic. Ești frumoasa. Mereu ai fost. Cum o mai duci cu Rayen? '

- Bine.. foarte bine . Tu cum o duci cu Em ?

- ' Ne-am despărțit . '

- Uh.. săraca . Poate vă împăcati sau..ceva.

- ' Nici nu simțeam nimic pentru ea . '

- Poi atunci ?!

- ' Sincer ? Voiam să te uit .'

- Și.. cum a mers ?

- ' Foarte bine . Eh..poate doar bine . Glumesc , a mers al naibii de prost . '

- Uh.. înțeleg .

- ' Mdea.. Asta e. '

- Ție dor ?

- ' De tine ? - Aproape mereu . '

- De..noi.

- ' Mie greu să recunosc .. dar da. '

- Bine.. și mie .

- ' Dar tu ești cu el. '

- Scott.. nu e la fel.

- Înțeleg .

S C O T T:

Mă bucur ca am putut să îi spun toate astea lui Debby ... mă simt mai ușurat acum . O iubesc . Și acum e iar aici.. O privesc în ochii apoi mă aplec ușor peste ea să o sărut . Ah..mi-au lipsit mult buzele ei. O strâng în brațe și nu mai vreau să îi dau drumul. Vreau să fie doar a mea..

- Debby..

- ' Da? '

- Te vreau doar pentru mine..

- ' Ugh .. și eu vreau același lucru dar.. '

- Dar..?

- ' Nu știu .. ăm se face târziu . Ne vedem mâine , bine? '

- Ok.. pa. Mersi că ai venit și tot . Noapte buna !

- ' La fel ..și ăm..Scott ? '

- Poftim ?

- ' Te iubesc '

- ' Și eu . '

* Din perspectiva autorului*

Scott mai rămase puțin să se gandesca la cele întâmplate iar Debby merse acasă . Ei încă se iubeau.. mai mult ca niciodată , dar se temeau că relația lor nu va mai merge , că nu vor fi fericiți .
Au decis să nu se împace . Debby a rămas cu Rayen.. Dar Scott se vedea zilnic cu Debb , vorbeau mult , erau acolo unul pentru altul .

S C O T T:

Deșii nu suntem impreuna, eu și Debby ne iubim mult.. dar ma deranjeaza că e împreună cu Rayen . Azi mă văd cu ea.. îi voi spune tot ..sau nu . Nu știu ce să fac . Uneori sunt așa indecis .
Până acum o clipă eram hotărât să mă impac cu ea dar.. acum nu mai sunt așa sigur . Poate ar trebuii să las lucrurile așa cum sunt ele . Momentan așa e cel mai bine. Nu îi voi spune nimic..

Ce vrea defapt?..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum