Ma trezesc,sar din pat si privesc ceasul care indica ora 12 fix."Oh Doamne!" exclam eu.In juma" de ora trebuie sa ma intalnesc cu Scott.Intr-o graba mare sunt gata,imi i-au niste blugi si un tricou.Cobor scarile,iar jos ma intampina mama:
"Debby,unde te grabesti in halul asta?!"
-Ma intalnesc cu Scott,nu vreau sa intarzii.
"Of,of.Voi indragostitilor.."
-"Mda"Zic eu plictisita si ies pe usa.
In 10 minute eram la locul unde am stabilit ca ne intalnim.Ce ciudat..Scott nu era nicaieri.Dupa ce imi zic asta,cineva vine din spate si ma imbratiseaza in jurul taliei.Era el.Dupa ce il sarut,mergem sa ne plimbam.Ne asezam si incepem sa vorbim in timp ce ma strange in brate.Am petrecut o zi minunata impreuna.Cand ajung acasa primesc 3 mesaje..Oare cine sa fie?.
"Heii iubire,ma duc la antrenament.Cand vin iti scriu.Te iubeeesc"
"Debb vi la mine sa ne uitam la film?"
"Esti bine?"
Primele mesaje erau de la Scott si de la Stephanie.Dar ultimul m-a cam pus pe ganduri..era de la un necunoscut.M-am gandit sa nu ii raspund.Planific o seara a fetelor cu Stephanie,Abby si Jenny.Stabilim la ce film sa ne uitam.Dupa ce se termina filmul incepem sa vorbim despre tot felul de lucruri.Se face tarziu si ne culcam.A doua zi mergem in oras cu Scott si amicul lui Alexy.Nu il suport deloc pe tipul asta..Mereu cred ca are o influenta rea asupra lui Scott,asa si e.Alexy nici nu era de acord cu relatie noastra la inceput.Pfff,insuportabilul.Dar nu pot sa fac nimic..e prietenul lui cel mai bun.
Peste o saptamana eu si parintii vom pleca din oras pentru o scurta excursie la matusa Anna.Scott vine la mine sa ma ajute sa imi fac bagajul.E asa un dulce.Il iubesc enorm.In timp ce ma gandesc ce haine sa imi pun cu mine Scott vine langa mine si imi aseaza un lantisor in jurul gatului.
"Ow,e superb!" zic eu.
-Sper sa-ti placa..
"Nu trebuia,dragule"
-Ba da,l-am vazut si mi s-a parut ca e la fel de stralucitor ca si tine.Ti se potriveste.
"Doamne,esti perfect" spun eu,dupa care il sarut pasional.
Dupa ce Scott pleaca acasa,imi pun lantisor primit de la el sub perna apoi adorm.A trecut si weekendul.Trebuie sa ma duc la scoala.Mai sunt doar 2 zile.Sper sa rezist.Ajung la scoala si niste fete din clasa vecina ma intreaba de unde am lantisorul pentru ca le place foarte mult. "L-am primit de la Scott" explic eu.Fetele acelea sunt cele mai mari barfitoare din scoala,deci incercand sa le evit,spun ca ma duc la cantina.Ajung la cantina,si ce sa vezi?! Toate privirile sunt atintite asupra mea..dar nu inteleg de ce.Abby vine la mine si im povesteste cele intamplate.
"Ai vorbit cu Clara si Adellin?"
-"Putin,m-au intrebat de unde am lantisorul".
"Inteleg..si ce le-ai spus?"
-"Ca e de la Scott,ce altceva sa le fii spus?"
"Ma gandeam ca iar mint.Poi uite cum sta treaba..au raspandit zvonuri in scoala cum ca tu te folosesti de Scott doar ca sa iti cumpere chestii scumpe si defapt nu il iubesti"...
-"Ce?! Jesus,ce afurisite sunt fetele astea.."
"Exact.Vestea proasta e ca si-au facut un grup in care vorbesc despre tine,dar si Alexy face parte din grupul acela stupid și te bârfesc și alte prostii. ".
Nu mai apuc sa zic nimic,pentru ca se suna.Avem biologie si toti se uita urat la mine.Nu stiu ce sa mai fac imi vine sa urlu de nervi -.-.De ce se spun lucruri neadevarate despre mine?! Eu nu le-am facut nimic lor.Dupa scoala merg acasa si vad ca au sters grupul.Insfarsit..Dar imi amintesc ca si Alexy facea parte din el.Ii povestesc totul lui Scott,care nu mai vorbeste un timp cu Alexy..