Stând în brațe la Scott mă simțeam în siguranță, totul era perfect dar a început să plouă.Eu mă îndreptam spre un loc acoperit dar Scott m-a luat de mână trăgându-mă spre el..s-a apropiat de mine și spre surprinderea mea m-a sărutat.Mi-au lipsit sărutările lui,îmbrățișările, tot.
-Mi-ai lipsit.. îi șoptesc eu cu o voce puțin tremurândă.
-"Și tu mie.. Te iubesc!"
Ne-am îndreptat spre ceilalți ținându-ne de mână. Pe fața mea se putea citii starea acea de fericire deplină. Toți s-au bucurat pentru noi si ne-au felicitat.. chiar și Stev care își găsise deja o pritena. Am mers afară unde ne-am așezat pe leagăn. Îl țineam strâns în brațe pe Scott , lăsându-mi capul usor pe pieptul lui. Nu îmi venea să cred că după toate cele întâmplate sunt din nou a lui. El..e cel mai bun și frumos lucru care mi s-a întâmplat , deșii suntem încă prea tineri.. eu știu. Știu că inima mea si-a găsit locul și el este și va fii iubirea vieții mele.
Au trecut 3 săptămâni de atunci. Între mine și Scott totul merge de minute❤ S-a mai schimbat în ultimele luni ,e mult mai atent cu mine ,îmi oferă toată dragostea și afecțiunea de care am nevoie. E așa.. perfect.Sper să nu îl pierd,nu știu ce m-aș face fără el...
Era o zi obișnuită, ca oricare alta.Mă plictiseam teribil.Scott era în oraș cu băieții, iar eu nu știam ce să fac...când deodată mă sună Abby.-"Bună Debb,trebuie să ne întâlnim neapărat. E urgent, poți venii la cafeneaua din centru? "
-Sigur! Și așa mă plictiseam. Sunt acolo în jumătate de oră.
Ajunsă acolo eu și Abb am început să discutăm. Am po primit o veste șocantă.. de fapt 2. Jenn se va muta în Irlanda..m-am întristat puțin auzind toate astea. M-am decis să o sun cum ajung acasă. Dar asta era doar una dintre vești..a doua era puțin mai șocantă.Alexy și Abby erau împreună. *Abby și Jenn erau prietene bune de mult timp, dacă ar afla că Abb e împreună cu fostul ei,ar fi devastată,ea nu a trecut încă peste despărțirea cu Alexy.Dar prefer să tac..până la urmã nu e treaba mea.Totul va fii bine,presupun.Mă bucur pentru Abb că are in sfarsit și ea pe cineva, măcar așa vom putea ieșii de acum în 4. Eu cu Scott iar ea cu Alexy. Va fii interesant..cred.Totuși nu imi place atitudinea ei , cum poate cineva să iasă cu fostul celei mai bune prietene? Ce jalnic. În orice caz , Stephanie are mare dreptate în legătură cu Abby, uneori personalitatea ei e cam josnică. Dar eh,cine sunt eu să comentez?! *
După ce aflu cele 2 vești mai stau puțin la cafeneaua respectivă , iar apoi pornesc spre casă dar înainte intru la un boutiq apropiat de unde mă 'aprovizionez' cu cosmetice.Adorm citind "The Fault In Our Star" (o carte absolut geniala❤) iar apoi ma culc , pentru că trebuia să merg la școală -.-..
E luni. Sunt al dracu' de obosită.Văd o ambulanță în fața școlii.Ce ciudat,intru în clasă și toată lumea e în jurul unei fete. Sunt prea mulți acolo și nu pot să văd cine e fata respectivă . Are părul lung, brunet și puțin ondulat.Mă apropii puțin , simt cum mi se taie respirația și pământul îmi fuge de sub picioare..