Alev'in Ağzından
Sabah alarımın çalar çalmaz hemen ayaklandım felan sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Annem beni itikleyerek konuşuyodu."Alev kızım hadi kalk şöför bizi bekliyor uçağa geç kalıcaz"diye bağrıyordu.Ben bunu tamamen unutmuşum bugün Bodrum'a taşınıyorduk.İçim hiçte rahat değildi.Çünkü annem evlenicekti.Ben bunu istemiydum.Annemin mutluluğu için kabul etmiştim.
Ayağı kalkarak banyoda işlerimi hallettikten sonra bavul hazırlamaya başladım.Ben hep bavulları son dakkada hazırlayanlardanım.Bir bavul kitaplarım için ayırmıştım.Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama kitap okumaya bayılırım.Kitaplarımı yerleştirerek kıyafet dolabımın önüne geçtim.Beyaz göbek üstü bir bustiyerle altına hafif kaparık pembe etek giyindim ve geriye kalan bütün eşyalarımı bavula yerleştirdim.
Sadece üç bavul tutmuştu eşyalarım.Napıyım kıyafet almaya bayılıyorum.Ben yatağıma uzanmış hayaller kurarken annemin bağırmasıyla kendime geldim.
"Alevvv!Hadi hala hazırlanamadın mı?araba bizi bekliyor."diye bağırdı annem.
Odamla vedalaştıktan sonra aşağı indim.Şöför odama çıkıp valizlerimi aldı ve bagaja yerleştirdi.Annem ve bende arabaya bindik.
Masalın evine doğru ilerledik.Aaaaaa! Ben size demedim dimi Masalda bizimle geliyor.Masala bizim evin yakınlarında bir ev tuttuk.Masal'a ne kadarda ısrar etsekte bizimle kalmak istemdi.Bizde böyle bir çözüm bulduk.Masalıda aldıktan sonra yola koyulduk.Sesizliği bozan annemin sesi oldu.
"Alev sana birşey demem gerekiyor."
"Söyle anne."
"Alev kızım Okan'ın bir tane oğlu varmış.Bende daha yeni öğrendim.Daha yeni gelmiş Fransadan."demesiyle ben şok ben vefat oldum resmen ama hiçbirşey demeden sustum.Çünkü annemi üzmek istemiyordum.Annemin suratı hafif gülümseme aldı.Bende hafiften gülümsedim.Annemi mutlu görmek benide mutlu ediyor.Masal kulağıma yaklaşarak
"Kardeşim hayırlı olsun üvey bir abin oldu."demesiyle suratımı ekşittim.
"Kardeşim o çeneni kapat yoksa-"konuşmamı keserek
"Kanka bide ultra yakışıklı bir abin olduğunu düşünsene.Ne güzel olur be ne şanslısın be Alev."demesiyle karın boşluğuna geçirdim bir tane.Masal kıvranırken annem Masal'a bakarak
"Kızım ne oldu niye kıvranıyorsun?"demesiyle ben atlarım.
"Hiç anne karnı ağrıyomuş"dedim ve konuyu kapattım.Yolu izlerken içim geçmiş uyumuşum.Gözlerimi açtığımda hava alanına giriş yapmıştık.Bavulları felan geçirdikten sonra uçağa doğru yürümeye başladık.
"Hoşçakal İstanbul"diyerek bağırasım gelmişti.Tabikide bağırmamıştım.
Uçağa bindik ve uçak seyahatimiz başladı.Bulutları izleyerek geçirdim yolculuğumu.Pek fazla konuşmayı sevmezdim ve bu yüzdende Masal benle konuşmamıştı.Uçak yolculuğumuz bittiğinde bavulları alarak hava alanından çıktık.
Kapının önünde bir araba pardon bildiğin jip bu koskaca jip vardı şuan önümde.Şöför inerek bavulları aldı ve bagaja koyarak kapılarımızı açtı.
Arabaya bindiğimde telefonumu çıkartım ve müzik dinlemeye başladım.Evin önüne geldiğimizde pardon villanın önüne geldiğimizde şöför gelerek kapımı açtı.Arabadan ineren kapnın önüne geldik.Bu arada geçerken Masalı evine bıraktık.Kapıya vurduğumuzda hizmetçi kapıyı açtı.Çok tatlı bir kızdı.Bu evde en iyi anlaştığım kişi o olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (FİNAL OLDU)
RomanceAnnesi ve babası ayrılmış olan bir kız Annesi ölmüş ama babası hayata olan bir erkek Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz:)İyi okumalar