23.bölüm

12.8K 386 83
                                    

Alevin ağzından devam

Tam tamına 1 haftadır Toprak eve gelmiyor.Korkuyorum ya başına bir şey geldiyse.off kafayı yiyicem.

Saate baktığımda gece yarısı 3:30.

Çok terlediğim için duşa girmeye karar verdim.

Yarım saat sonra.

Banyodan çıkınca evde bir inleme sesi vardı.

Hemen üstüme pijamalarımı geçirdim ve odamdan çıktım.Sesler Toprağın odasından geliyordu.Kapıya biraz daha yaklaşırken sesler gelmeye başladı.

"Evet Toprak ohh"

Ne oluyor lan.Kapıyı açmamla Toprakla göz göze geldik.

"Alev"

"Pardon rahatsız ettim kusura bakmayın size pardon sana iyi inletmeler"

"Deniz hemen evi terket"

"Deniz değil derya"

"Ne zıkkımsan defol evden"

"Peki ararsın beni Topraşkoş"

Suratımı son söylediğine burusturdum.Kız gitti toprakta karşımda şortla oturuyordu.

Tam yürüyecekken Toprak bir anda kolumu tuttu ve ayağı kalktı.

"Şey Alev ben"

"Birşey açıklamak zorunda değilsin Toprak"

"Ya açıklamak istersem"

"Sen açıklaya dur ben seni odamdan dinlerim."deyip gitmeye yelkendim ki Toprak kolumdan tutarak kendine yapıştırdı.

Erkekliğini hissediyordum.Dudağımımı dişleyince

"Yapma Alev"

"Hı neyi"dedim ve bidaha dişledim dudağımı.

"Ahh beni baştan çıkarıyosun yapma dişleme şu dudağını"değince hemen kafamı aşağı indirdim.

"Dayanamıyorum artık."değip dudaklarima yapıştı.

Ne karşılık veriyodum nede onu itiyordum.Bir anda yatakla kendi arasına aldı.Dudaklarımdan ayrıldı ve kulağıma yaklaşarak.

"Herseyinle benim olacaksın Alev Güzel"deyince donup kaldım.

Toprak boynumu ısırınca inliyince kendime geldim.Toprak iyice kendinden geçmişti.

Toprak tişörtümden tutunca bana baktı ve

"Tamam Alev sakin ol ağlama ileriye gitmicem."

Ağlıyormuydum farkında bile değilim.

"Toprak üstünden kalkarmısın?"

"Neden?"

"Nefes alamıyorum ilacımı içicem de"

"Dur sen bekle ben getireyim"

Kafamı olumlu anlamda sakladım.
Anlamıyorum gerçekten dün bana işkence eden Toprak gitti.Eski Toprak geri geldi.Dengesiz diye boşu boşuna demiyorum.

Önüme ilaç kutum atılınca bir anda korktum.

"Iç hadi"

İlacımdan içtim ve Toprağın tam karşısına dikildim.

"Neden böylesin"

"Nasılım"

"Dengesizsin"

"Alev doğru düzgün konuş benimle"

"Öyle degil misin soylesene hani beni seviyodun değer veriyodun.Ne değişti iki günde bir anda kalbinmi durdu anlamıyorum

Gerçekten beni boşluktan atıyorsun hergün,hergün biraz daha öldürüyorsun beni neden Toprak neden ama şunu anladım artık senden nefret ed-"derken yanağımda bir sızı hissetmemle yere kapaklanmam bir oldu.

Toprak saçından tutarak beni ayağa kaldırdı.

"Hepsi yalandı senin gibi bir kızı sevecek halim yok benim bir daha bana sesini yükseltirsen o sesini inletmeyle keserim Alev Güzel artık gerçek Toprağı gösteriyorum sana alışsan iyi olucak"

Söyledikleri karşısında donup kaldım.Ne kipirdayabiliyorum nede bişey söyleyemiyorum.

Gerçekten mi bu zamana kadar bana neden böyle davrandı o zaman.Off salak Alev ışte seni kullandı ve köşeye atıyor.

Toprak üstüme doğru yürümeye başladı.O geldikçe ben geriye gidiyordum ki soğuk yatakla sırtımın birleşmesi bir oldu.

Toprak hemen üstüme çıktı.

"Oyun başlasın Alev"

"Toprak saçmalama kalk üstünden bekaretimi sana verecek değilim kalk üstünden hemen"

"Ömrün ben olucam intihar etmek isticeksin ama yapamayacaksın çünkü çocuğumuz olucak.Benden nefret edeceksin ama bana zarar veremeyeceksin.Artık yaşayan ölü olacaksın Alev ve sen şimdi istesende istemesende bekaretini alıcam.Benim altıma giren sürtüklerden farkın olmicak.Sana hayatını anlattım beğendin mi?"dedi piç sırıtışıyla.

Hayır ben böyle bir hayat istemiyorum.

Toprak tişörtünü çıkardı.Benimkini tutunca gözlerime baktı.Adi sırıtışını bidaha yapınca suratına tüküresim geldi.Beni soyduktan sonra kendi de soyundu.

Çırpınıyorum ağlıyorum ama ne fayda aklına koymuş.Boynumu sömürünce aşağı doğru indi.

Altında çırpınıyor ağlıyorum ama beni sikine dahi takmıyor.

"To-Toprak yapma lütfen"diye bağırıyorum ama o duymamazlıktan geliyor.

"Evet işin benim için eğlenceli senin için inlemeli yerine geldik.Hazirmisin?"

"Hayır yapma "derken Toprak içime girdi.

Elveda bekirelik merhaba Toprağın sürtüğü.

Uzun yazmaya çalıştım.Inşallah beğenirsiniz.Vote ve Yorum yapmayı unutmayın.Öpüldünüz :)

Üvey Abim (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin