Toprağın ağzından
Alev Alper'in yanındayım değince deliye döndüm.Hemen kapının önüne çıktım.Sinirimi dindirmeye çalışırken Alev geliyodu.Tam bir adım daha attıki biri Alev'i kendine çekti.Koşarak villanın kapısın oraya gittim.Araba felan yoktu.Hemen telefonu çıkartarak Kaan'ı aradım."Kaan"
"Efendim"
"Alev Alev'i kaçırdılar Kaan.Çabuk buraya gel"
"Ne ne nasıl olur lan.Sen sakin ol. Bizim adamları arıyorum hemen."
"Kaan bul şu şerefsizleri"
"Tamam abi bulucam"
Arabaya atladım ve deponun oraya gittim.Kaan ordaydı"Lan nasıl lan nasıl kafayı yiyicem.Benim olana nasıl"
"Abi sakin ol"
"Bul lan şu piçleri bul Kaan ben nefes almayı unutmadan bul"
"Tamam Toprak bulucam herkez arıyor Alev'i en geç yarına bulurlar"
"Yarın değil bugün bulunacak Alev anladın mı?"dedim bağırarak Kaan telefonu çalınca hemen açtı.
"Alo"
"....."
"Nerde"
"......"
"Tamam siz ordan ayrılmayın biz hemen geleceğiz"dedi ve telefonu kapattı.suratına ne oldu der gibi baktım.
"Abi beykoz çıkışında bir depodaylarmış"
"Hemen gidelim ona zarar gelmemeli"dedim ve arabaya koştum.
Alev'in ağzından
Gözlerimi açtığımda heryer pusluydu.Yavaş yavaş kendime geldiğimde kafamı dikleştirdim ve etrafa bakmaya başladım.Nerdeyim ki aca ben ya da neden burdayım.Arkamdan gelen senle irkildim."Oooo ömrüm uyanabilmiş hele şükür"ama bu ses bu ses Kerem.Kerem benim eski sevgilim ama o hiç bir zaman kendine yedirememişti.
"Neden ben burdayım Kerem"
"Neden mi? Senin her zaman burda olman gerekiyordu.Ait olduğun yerde sevgilim."
"Eski sevgilim dicektim galiba Kerem."
"KES SESİNİ ALEV BENİ DELİRTME ÜSTÜNE GELMEK İSTEMİYORUM"bana bağırdı bana bağırdı.Ben sana ödetirim bunu.Yavaşça gözlerimi kapattım ve başımı yana eğdim.Kerem'in ayak sesleri hızlandı.Ellerini yanaklarımdan tutarak başımı dikleştirdi.
"Alev'im uyan bak lütfen ben ben sana bağırmak istemedim.Özür dilerim Alev aç gözlerini lütfen"dediğinde istemsizce aklıma Toprak geldi.Toprak bana bağırdığında bayılmıştım.Oda benden özür dilemişti bağırdığı için.Sahi Toprak napuyo acaba.Kesin şuan benden kurtulduğu için parti felan vermiştir.
Deponun içi kapı kırılma sesi ile doldu bir anda kaldırdım kafamı ve karşımda Toprak.Toprak beni kurtarmaya mı gelmişti?Şuan hayal olabilir.Kerem ayağı kalkarak Toprağın karşısına geçti.Sanki bir bok yapabilcen.Toprak o kasları boşuna mı yaptı?Keremdede kas vardı ama Toprakta daha çok.Ne diyom lan ben.Kaan koşarak ellerimi ve ayakklarımı çözdü.
Kaan beni dışarı çıkarttı ve Toprağa bakmaya gitti.Toprak geldiğinde hemen bana sarıldı.Ne oluyor lan sarılmalar felan.Kendimi geri çekmeye çalıştığımda Toprak mümkünmüş gibi dahada sıkı sarıldı.Her denememde daha çok sarıldığı için sonunda pes ettim.Toprak kendini hafif uzaklaştırarak gözlerimin içine baktı.
"İyimisin?"
"Hayır"dedim kısık bir sesle
"Peki ne iyi eder seni"
"Uyumak sadece uyumak"dedim cılız sesimle.Çok uykum vardı gerçekten.
"Peki benimle uyurmusun?"dediğinde şok geçirdim bildiğin.
"Olmaz abiciğim"dedim gülümseyerek.
"Abi kardeşiyle uyuya bilir"
"Ama kardeş abiyle uyamak istemiyor"
"Peki"dedi ve arabaya bindik.Eve geldiğimde hemen yatağa uzandım ve uykuya kendimi teslim ettim...
1 hafta sonra....
Sabah uyandığımda başımda bekleyen bir adet Toprak görmeyi hiç beklemiyordum.Bir anda doğruldum"Sapıkmısın yaaa"
"Ne sapığı be sadece seni uyandırmaya ya geldim.Hadi aşağı annen ve babam bizimle birşey konuşçaklarmış"
"Acaba ne konuşçaklar?"
"Ne bilim ben aşağı inersen öğrenirsin cadı"
"Tamam sen in ben geliyorum"
"Bekletme beni cadı"dedi ve piç smiley yaparak çıktı odamdan.Salak ya yeminle salak.
Günlük işlerimi hallettikten sonra aşağıya indim.Annemle Okan abi ve yanlarında iki tane bavul.Bir dakka bir dakka bavul ne alaka."Kızım biz iş için 2 yada 3 haftalığına Almanyaya gidiyoruz.Toprak ve sende evde kalıyorsunuz"dediğinde annem resmen şoke oldum
"Ne hayır asla olmaz"
"Bence olur.Hemde kaynaşmış oluruz dimi Alev"dedi piç smilley yaparak.Al o sırıtışını neyse anneme döndüm
"Anne hayır ya ben bunla aynı evde kalmam"
"İtraz yok Alev biz gidiyoruz görşürüz"dedi ve ben daha birşey demeden evden gittiler.Toprak bana döndü
"Odadan çıkmak yok,yarın parti yapıcam sende odadan çıkmıyacaksın bu evde benim kuralöarım geçer"
"
"Banane neden senin kuralların geçiyor""Çünkü benim evim"haklıydı ama banane
"Tamam taş kağıt makas oynucaz kaybeden kazananın annemler gelene kadar kölesi olucak anlaştık"
"Anlaştık"
"Hadi o zaman"
"Taş kağıt makas"
ALEV:KAĞIT
TORAK:MAKAS"Allah kahretsin"
"İşte bu merhaba kölem"
İşte şimdi bittim....
Arkadaşlar çok özür dilerim.Biraz geç oldu.Kısa oldu galiba ama öbür bölüm biraz daha erken gelir.Yanlışlarım varsa özür dilerim.Öpüldünüz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (FİNAL OLDU)
RomanceAnnesi ve babası ayrılmış olan bir kız Annesi ölmüş ama babası hayata olan bir erkek Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz:)İyi okumalar