18.bölüm

13.2K 474 50
                                    

Masalın ağzından
"Babaaaaa yavaşlaaaa"

Derken uyandım.Her gece olduğu gibi bu gecede onları görmüştüm.Odamda kırılma sesi ile çığlığı bastım.O arada bi el ağzımı kapattı.

Olduğum yerde çırpınıp arkamdaki kişiye vurmaya çalışıyorum.Bi anda ışık açıldı ama ben hayla çırpınıyordum.Arkamdaki kişi yatağı attı kendini ve beni altına aldı.

Gözlerimi açtığımda hayvan kaanı karşımda sırıtarak buldum.

"Hayvan korkuttun adam akıllı kapıdan gelsene hırsız gibi odama girmişsin"diye bağırdım.

"Çok mu korktun sen bakim ter içinde kalmışsın"dedi ve bana doğru daha çok yaklaştı.

Şuan nefes dahi alamıyorum.

"Ne-ne korkçam be"Allah kahretmesin kekeledim ya of.

"Ay bide heycanlandın sen"dedi ve burnuma küçük bir öpücük koydu.

"Kaan kalkarmısın üstümden"

"Hayır"

"Kaan kal şu üstümden"

"Hayır"

"Neden"

"Ha-"beklemediği yerden sordum galiba.

"Çünkü kalkmak istemiyorum"

"Peki bişey sorucam"

"Sor bakalım minik"

"Birincisi ben minik değilim ikincisi senin burda ne işin var"

"Seni özledim" boynumu kokladı.

"Kokunu özledim"dudaklarıma yaklaştı ve küçük bir buse kondurdu.

"Dudaklarını özledim"bir dakka ya o beni öptümü

"Sen ne yapıyosun ya niye öptün beni"

"Özledim çünkü"dedi

Şuan kıpkırmızıyım kesin.Kaan kendini bana daha çok bastırınca tuhaf oldum.Bidaha boynumu kokladı ve burnunu boynuma sürttü.Bende kulağına yaklaşarak

"Bende seni özledim" diye fısıldadım.

Kaan bunu beklemediği için kafasını hemen kaldırdı ve gözlerimin içine baktı.

Baya şaşırmışa benziyor.Tabi şaşırcak çocuğa özledim dedim.

Kaan hemen dudaklarıma yapıştı.Bu sefer itmek yerine karşılık verdim.

Kaan tişortunü çıkardı ve benim tişortume elleğince bi durdu

"İstemiyosan bana ait olmaya bilirsin burda durabiliriz"dedi.

"Hayır devam et kaan ben herşeyimle sana ait olmak istiyorum"dedim.Şuan kendime inanamıyorum ama seviyorum.

Kaan beni tişortümüde çıkardı ve südyenimin kancasını açtı.Şuan utansamda devam etmek istiyodum.

Kaan altımı ve iç çamaşırımıda çıkardı.Kendide soyunduktan sonra tekrar, üstüme yattı.Şuan erkekliği bana değiyor ve ben çok tuhaf hiseddiyorum.

"Bak masal-"

"Kaan"

"Tamam bir tanem"dedi ve erkekliğini içime soktu.

Alevin ağzından
Masalın anlattıklarıyla şok oldum.Masal ve ilişkiye girmek şaşırttı doğrusu.inşallah Kaan Masalı üzmez.

Ben bunları düşünürken Toprak içeri girdi.

"Napuyomuş bakalım benim cadım"dedi.Allahım ya hayla cadı diyor.

"Sıkılıyor bu cadı Toprak ya"

"Eğlenebiliriz"dedi ve ö piç sırıtışını yaptı.

"Hastane fantezim yok Toprak bide pislikleşme"

"Şaka yaptım zaten senin gibilerle işim olmaz benim"

"O zaman yanımda niye duruyosun."kendini karşımdaki tek kişilik çekyatın üstüne attı.

"Bunlar benim suçum ve zorunlu duruyorum"dediğinde şaşırdım.

"Durmana gerek yok bu kadar dertli olduğunu bilseydim Masala derdim yanımda kalırdı."

"O şuan sevgilisin yanında.Yoksa burda ne işim var o kalırdı."

Gözlerim sulandı.Kırıldım çünkü.

"Uyumak istiyorum Toprak"dedim ve Toprağa arkamı döndüm.

Ne yani benim yanımda durmak istemiyormu.Hani beni seviyodu.Hani çok değer veriyodu bana.

Gözümden bir damla yaş düştü.Bir damla bir damla daha ve ben ağlamaya başladım.

Toprak yanıma geldi ve arkada boş olan yere yattı.Ben hayla ağlıyordum.

Bi anda beni kendine çevirdi.

"Neden ağlıyosun"dedi ve göz yaşlarımı sildi.Hiç birşey demedim çünkü konuştuğuma an daha çok ağlıyacaktım.

"Alev neden ağlıyosun"dedi tekrardan.Nefes aldım ve

"Yok bişey bazıları yanımda zorla duruyomuş ama iki gün önce seni seviyorum nolur uyan diye ağlıyodu.Şimdi ise yanımda bile durmak istemiyor"

"Beniyim o bazıları"

"Yok canım hiç sen olurmusun"

"Özür dilerim ben onları şaka olsun diye söyledim yoksa senin yanından ayrılmak bile istemiyorum.Her uzaklaştığımızda daha çok nefesim kesiliyor.

Mesela şuan nefesim normal çünkü sen yanımdasın.Seni seviyorum Cadı bunu hiç unutma"dedi ve beni kendine çekti.

"Bende seni seviyorum Toprak Aladağ"

Baya geç oldu ama teoga hazırlanıyorum.inşallah beğenirsiniz.VOTE ve YORUMLARINIZI unutmayın.Öpüldünüz :)

Üvey Abim (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin