Alev'in ağzından
Toprak bana bildiğin işgence ediyor.Neymiş bugün partisi varmışta heryeri toplayıp temizliyecekmişim.Offf!nerden çıkardımki şu oyun meselesini.Şimdi ne güzel dışarıda geziyordum.Toprak televizyon izliyor ben temizlik yapıyorum.Hiçte adil değil.
..................
Bütün evi temizldim.Toprağ'ın karşısındaki koltuğa oturmamla sıçramam bir oldu çünkü Toprak bey bağırdı."NE OTURUYOSUN İŞLER BİTTİ Mİ Kİ?"dediğinde sinirlenmiştim.
"EVET BİTİ NEDEN BAĞRIYOSUNKİ"diye çıkıştım Toprağa.Toprak sırıtarak bana yaklaştı ve belimden tutarak kendisine yasladı.Şuan bir vücud gibiydik ve gerektiğinden fazla yakındık.Toprak az daha yaklaşsa dudaklarımız birbirine deyicekti resmen.Şuan kalbim nedensizce çarpıyordu.Toprak az daha yaklaşınca korktum.Ya beni öperse ya ilk öpücüğümü o alırsa diye çok korktum.Tam Toprak biraz daha yaklaşmıştıki kapı çaldı.
Toprağın elleri bellerimde gevşetince hemen kendimi geri çektim ve odama doğru koşarak çıktım.Şuan çok heycanlandım ve kriz geçirme ihtimalim vardı.Hemen hapımdan bir tane attım ağzıma.Yok ben sakinleşemiyorum yatağa yattım ve bugün olanları unutmaya çalıştım.
Tam uykuya dalıcaktımki biri hızlı şekilde içeri daldı.Yatağımdan sıçrıyarak kalktım ve kimin geldiğine baktım.Tabikide Toprak değil Masaldı.
"Lan insan kapıya vurur tamam onuda geçtim yavaş girer içeri"dedim ve yatağımda dik bir pozisyonda oturdum.Masal bileğimden tutarak elbise dolabımın karşısına. geçirdi beni.Ben daha olayın şokunu atlatamadan Masal elime birşeyler tutuşturdu ve
"Giyin bunları ve aşağı gel.Eğer bunları giyinmezsen benden kork Alev Güzel"dedi ve benim konuşmama izin vermeden odadan çıktı.Beyaz ve kırmızı renklerden oluşan elbiseyi giyindim ve saçımı düzleştirdim.Eyeliner ve rimel sürdüm.Dudağım içinde parlatıcı tercih ettim.Ayağımada siyah topuklu ayakkabı giyindim ve merdivenlerin başına geçtim.
Yavaş yavaş aşağı inerken Toprakla göz göze geldim.Herkez benim olduğum tarafa bakıyordu ve ben bundan rahatsız oluyordum.Acaba üstüm felanmı kötü olmuş.Masal'ın yanına doğru ileledim.Toprağ'ın karşısına oturdum.Toprak alev saçan gözlerle bana bakıyordu resmen.Biri adımı seslendi
"ALEVVV"diye bağrıyordu.Kafamı çevirmemle Ali'yi görmem bir oldu.Ali benim çocukluk aşkımdı.Aileler yüzünden ayrılmak zorunda kalmıştık.Neyse ben başka zaman uzun uzun anlatırım.Ayağı kalktım ve koşarak Alinin yanına gitim.Ali beni bir anda kendine çekti ve sarıldı.(öptü dicem sandınız dimi:DDD)Bende ona sımsıkı sarıldım.
Toprak bir anda bizi ayırdı ve kolumdan tutarak yukarıya çıkartmaya başladı.Ben kendi odama gitmeyi pilanlarken o başka odaya soktu beni ama bu Toprağ'ın odası.Toprak beni geriye doğru fırlatınca dengem kayboldu ve yere kapaklandım.Canım çok acımıştı.Hemen yerden kalkarak Toprağa bağırmaya başladım
"NE YAPIYOSUN SEN YA NE HAKLA BENİ SÜRÜKLERSİN SEN?"dediğimde Toprak gülerek
"KÖLEMSİN KÖLEM İŞTE BU HAKLA ANLADINMI SENİ APTAL ANLADIN MI?"dedi ve odadan çıktı.Kapıyı kapattı ve bir kitleme sesi.Bir dakka bir dakka kilit sesimi.Koşarak kapıyı açmaya çalıştım ama açılmıyordu.Bu seferde kapıya vurmaya ve bağırmaya başladım.
"TOPRAK YALVARIRI AÇ KAPIYI BAK KORMAYA BAŞLIYORUM TOPRAK NE OLUR"diye bağırmaya başladım.Korkmuyordum açsın diye söylemiştim.
"Hayır Köle Bu Parti Bitmeden Odadan Çıkmak Yok"dedi ve ayak sesleri geldi.Şimdi ben burda ne yapıcam ya.Telefonumda odada kaldı.Offff offf.En iyisi uyumak.Parti bitene kadar uyanırım.Toprağın yatağına yattım ve gözlerimi kapatım.Fazla zaman geçmeden uykuya teslim ettim kendimi....
Toprağ'ın ağzından
Alev Aliye sarılınca cinlerim tepeme çıktı resmen.Alev kitlediğimde içim rahatladı.Aşağı indiğimde Ali hemen yanıma geldi."Alev nerde Toprak neden yanımdan sürüklüyerek yukarı çıkarttın?"
"Sanane Ali sa-na-ne yürü git bu evden hemen yoksa-"sözümü bölerek Ali bağrarak konuşmaya başladı
"MİLLET TOPRAĞA BAKIN ÜVEY KARDEŞİNE AŞIK.ONA DOKUNULMASINI İSTEMİYOR.ONA BAKILMASINI İSTEMİYOR.NEDEN TOPRAK ONUDA ELLİNDEN ALIRIM DİYE Mİ KORKUYORSUN?"dediği an yumruğu gözüne yerleştirdim. Bunu beklemediği için yere yığıldı.Hemen üstüne çıkarak yumruklamaya başladım.
"ULAN PİÇ SENİ ÖLDÜRÜRÜM.BİR DAHA BENİM OLANA DOKUNURSAN SİKERİM SENİ ANLADIN MI?LAN ANLADIN MI?"dedim.Kafamı hafif kaldırdığımda şok oldum ama bu nasıl gelebilir...
Arkadaşlar geç oldu biliyorum ama 8.sınıfa gittiğim için teoga çalışmam gerekli ama hikayeyede devam edicem.Yazım yanlışlarım olduysa kusura bakmayın.Hepinizi çok seviyorum.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (FİNAL OLDU)
RomanceAnnesi ve babası ayrılmış olan bir kız Annesi ölmüş ama babası hayata olan bir erkek Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz:)İyi okumalar