Alevin ağzından devam
Kafamı çevirdiğimde Toprakla göz göze geldim.Ayağa kalkıp yanına gittim."Sana ne oluyor be sanane ister kabul ederim ister etmem"
"Ben ne dersem o Alev otur oturduğun yerde"
"Toprak hadini fazlasıyla aştın kes bence"
"Alev zorluyorsun beni sen kez bence"
Toprakla biz tartışırken araya Doruk girdi
"Sakin olurmusunuz Toprak,Alev seni ilgilendirmez."
"Seni mi ilgilendiriyor"
"Immm hayır ama seni de ilgilendirmiyor "
Onlar tartışırken ben aşağı indim.
Tam mutfağa gircekken Doruk arkamdan hıpızlı geçti.Mutfağa girdim.Bardak yerini açtım ama bardak yoktu.Belki ilerisinde vardır diye uzanmaya çalıştım.Zıplayıp geri ayaklarımın üstüne basınca biri beni hızlıca kendine çevirdi ve erkekliğini bana bastırdı.
Aaa bu Toprakmış nedense hiç şaşırmadım.
"Toprak napuyosun ya"
"Daha deminki işi bitiriyorum."
"To-Toprak yapma ne olur lütfen"
"Artık çok geç Alev"
Kolumdan tutup odaya sürüklemeye başladı.Deli gibi çırpınıyordum ama daha sıkı tutuyordu.
Odaya girdik beni yere doğru itti.
Yere düşmemle hemen kalktım.Toprak tam tişörtunü çıkarırken"Ben senin olmak istemiyorum"diye bağırdım.
Toprak elini tisörtünden indirdi.
Duvarın en dibine gittim ve bacaklarımı kendime çekerek oturdum.
Kafamı bacaklarıma koydum ve ağlamaya başladım.
Yanıma oturma sesi gelince biraz daha ayaklarımı kendime çektim.
"Neden?"
"Hı "diye kafamı Toprağa çevirdim.
"Neden benim olmak istemiyosun?"
Sustum.Çünkü nedenini bende bilmiyorum.Toprak bi anda ayağı kalktı ve kapıdan bir hışımla çıktı.
Kapıyı o kadar sert kapattı ki kalbime işledi bildiğin.Şimdi ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum.
Uzun sürenin ardından kısa bir bölüm olduğu için özür dilerim.Hastaneden dün çıktım ve bu kadarına gücüm yetti.Vote ve Yorumları unutmayalım.Öpüldünüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (FİNAL OLDU)
RomanceAnnesi ve babası ayrılmış olan bir kız Annesi ölmüş ama babası hayata olan bir erkek Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz:)İyi okumalar