Multimedyada Azra var.Vote vermeyi unutmayın
Toprağ'ın ağzından devam..
Azranın burda ne işi vardı ya.Hemen Ali'nin üstünden kalktım ve Azranın yanına gittim.Azra hemen boynuma atladı.Bende ona sarıldım.Bir dakka ben size azra kim olduğunu söyliyim.Sevgilim felan değil.Azra benim kuzenim dayımın kızı.Azra kulağıma fısıltıyarak konuştu"Beni gördüğüne fazla sevinmediğin belli ama gelmek zorunda kaldım kuzen he bu arada fransada kuşlar çok dedikoducu baya şey anlattılar bana hepsini senin ağzından duymak için geldim.Bide artık partiyi bitirsen mi ne?"dedi ve benden uzaklaşlaştı.'Tamam' anlamında kafamı salladım ve parti bittiğini söyledim.
............
Herkez gitmişti ve saat 2:30'du.Azrayla koltuğa oturduk muhabbet etmeye başladık"Eee kuzen ne yaptınız ben yokken?"dedi Azra
"Sen Kaandan bahsediyorsun anladım.Kuzen Kaan kafasını yeni topladı karşısına çıkmadan önce iki kere düşün çünkü gerçekten şu aralar aklı çok karışık ve daha çok karışmasını istemiyorum ben"dediğimde Azranın suratı bir anda düştü.
"Neyse sen ne yaptın üvey kar-"Azranın sözünü keserek
"Ah ben onun kapısını açmayı unuttum"diyerek merdivenlerden hemen benim odama doğru koştum.
Alev'in ağzından
Kilit açılma sesiyle gözlerimi açmak istedim ama açamıyordum.Biri suratıma dokunduğu an ayağı kalktım.Toprak bana yaklaşarak"Alev unuttum seni o yüz-"sözünü tamamlamadan suratına tokat attım ve hemen odama koştum.Kapıyı kapattım ve kilitledim.Yatağın üstüne oturdum ve Toprağın kapıya vurmasını bek-
"Alev aç şu kapıyı yoksa kırarım bak"dedi ve kapıya yumruk atarak bağırıyordu.
"Lan aç şu kapıyı o tokatın hesabını vericeksin"dedi ve daha şiddetli vurmaya başladı.
"Tamam Toprak sen 50 kadar say vallah açıcam kapıyı"dedim ve koşarak komidinin yanına gittim.Toprak bu arada saymaya başladı.Hemen hapımı açtım ve hapımdan bir tane attım ağzıma.Toprak tam elli diyordu ben kapıyı açtım.Toprak üstüme üstüme gelmeye başladı.Toprak beni duvarla arasına aldı ve kulağıma yaklaşarak konuştu
"Bu tokatın hesabını almaya geldim Cadı"dedi ve boynumdan öpmeye başladı.Benim gözümden bir tane gözyanı düştü.Toprağın suratına gelsiği için hemen kafasını kaldırdı ve gözlerimin içine bakıyordu bende tutuğum nefesimi ve gözyaşlarımı bırakarak yere soğru oturdum.
Ayaklarımı kendime çekerek kafamı ellerimin arasına aldım.Şuan istemsizce akan yaşlar yerine tuttuğum yaşlar akıyordu ve ben şuan eskiye döndüm.Eski nalet hayatıma.Ne mi oldu.
Babamın arkadaşının oğlu bizde kalıyordu ben daha 12 yaşındaydım o ise 16.Gece odama girmeye çalıştı ona beklemesini söyledim.Ona bağırdığım için bana ceza vereceğini söyledi.Bende hapımı içtikten sonra kapıyı açtım.Üstüme gelmeye başladı ve bi yatağa doğru fırlattı.
Üstüme çıkarak boynumdan öpmeye başladı ben hiç konuşmadan ağlıyordum.Daha doğrusu konuşamadan.Birden içeri babam geldi ve çocuğu yani Osmanı üstümden alarak dövmeye başladı.Ben 2 sene kendime gelememiştim.
Toprak öneme doğru oturdu ve bana bakmaya başladı."Alev ben çok özür dilerim.Ben seni ağlatmak istemiyordum.Sadece biraz eğlenmek için yaptım."dediğinde deliye döndüm ama sakinliğimi koruyarak
"EĞLENDİYSEN ÇIKARMISIN?"
ARKADAŞLAR BİRAZ KISA OLDU KUSURA BAKMAYIN.YAZIM YANLIŞLARIM OLDUYSA ÖZÜR DİLERİM.VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.ÖPÜLDÜNÜZ:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (FİNAL OLDU)
RomantikAnnesi ve babası ayrılmış olan bir kız Annesi ölmüş ama babası hayata olan bir erkek Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz:)İyi okumalar