Alev'in ağzından
Yol çok uzun geliyodu.Arkama baktığımda Masallar gözükmüyordu.Ben önüme dönmemle Toprağın telefonu çaldı."Efendim Kaan"
"......"
"Hangi hastanede"
"........."
"Tamam abi ben hemen geliyorum.Tamam tamam sakin ol"
Toprak telefonu kapattığında Toprağa soran gözlerle bakıyordum.Toprak boğazını temizledi ve konuşmaya başladı
"Alev şeyyyy..."
"Ney Toprak ney"
"Masal....."
"Ne oldu Masala lan konuş" sakin ol Alev çünkü krizlerin var.Allahtan çıkmadan önce hapımı atmıştım ve yanımada aldım.
"Masal bayılmış ve Hastaneye kaldırılmış...."Toprağın dediği şey beynimde dönüyordu.Toprak konuşmaya devam ediyordu ama ben onu duymuyordum.Hemen çantamdan haplarımı çıkardım ve içtim.Toprak anlamsız gözlerle bana bakıyordu.Kafamı cama yasladım ve Masala dua etmeye başladım.
......
Hastaneye geldiğimizde hemen danışmaya gittim.11.katta yattığını söyledi danışmadaki kadın.Hemen asansörü çağırdım ve beklemeye başladım.Asansör geldiğinde hemen bindim ve 11. katta indim.Karşımda Kaanı gördüğümde hemen yakalarından tuttum ve bağırmaya başladım"ALLAH SENİ KAHRETSİN.KÖPEEEK LAN BİR KIZA SAHİP ÇIKAMADIN MI ÖKÜZ ONA BİRŞEY OLURSA SIÇARIM AĞZINA!"diye bağırdım ve vurmaya başladım Toprak beni kendine çekti ve sarıldı.Kulağıma eğilerek
"Sakin ol cadı.Sakin"dediğinde yumuşamya başladım.O kadar rahatlattıki sesi nefesimi bile kesti.
...............
İki saat geçti ne gelen var ne giden kafayı yiyicem.Tam ağzımı açtım bağırıcaktım ki odadan doktar çıktı.
"Masal hanımın yakınları"dediğinde hemen öne atladım
"Ben kardeşi olurum"dediğimde doktor konuşmaya başladı
"Masal çok korkuç bir şey mi yaşadı?yoksa çok mu heycanlandı?"dediğinde kafamı Kaan'a çevirdim.Kaan kafasını yere eğerek konuştu.
"Şey ben arabayı hızlı kullanmış olabilirim"dediğinde direk Ceren teyze ve Taner amca geldi aklıma.Onlar ölmüştü ve arabadan tek sağ çıkan Masal olmuştu.Masal hep kendini suçlardı.Kaanın yüzüne baktığımda çok üzgün gözüküyordu.
"Kaan sen ne yaptın s-"lafımı kesti ve kaan sinirden kükredi bildiğin
"Ne yapmışım ya bana cevap vermedi cevap vermedi bende sinirlendim.Ona bağırmak yerine arabayı hızlı kullandım.Fazlası yok.Annesi babası ölmüş gi-"sözünü kesen Masal oldu.
"Onlar öldüler çünkü.Anladın mı öldüler" dedi ve ağlamaya başladı Masal.Koşarak yanına gittim ve sarıldım.Kulağıma eğildi ve konuştu.
"Beni burdan götür"dedğinde olumlu anlamda kafamı salladım ve Toprağa döndüm.Kaan gitmişti herhalde.
"Toprak Masalı eve bırakırmıyız"Toprak kafasını sallası.
Masalı eve bıraktık ve bizde eve geldik.Çok yorgundum.Hem odama çıktım ve kendimi uykunun kolarına bıraktım....
..........
Sabah uyandığımda saat 07:45'di.Lavaboya giderek günlük işlerimi yaptım ve spor yapmak için (medya) olanları giyindim.Enpüyüz çalarımı ve kulaklığımı aldım ve aşağı indim.Mutfaktan ilacımıda aldım ne olur ne olmaz sonrada dışarı çıktım.Şarkı açtım ve sahile gittim.Biraz koştuktan sonra kumların üzerine oturdum ve denizi izlemeye başladım.Bir anda biri yanıma oturunca korktum.Suratına baktığımda sahilde bana bağıran çocuk olduğunu gördüm."Selam"dediğinde hiç birşey demeden denize baktım.Beni dürttü ve tekrar konuştu.
"Selam"dedi ama ben yine cevap vermedim.O hayla beni dürtüyordu.Sonunda sinirlendim ve
"NE BE NE YİNE BAYILTMAYAMI GELDİN"dediğimde hemen yüzünü yere eğdi.Sanırım fazla büyük bir tepki verdim.
"Şey ben özür dilerim bir anda patladım."dedim ve ayağı kalktı.Oda benimle ayağı kaltı.
"Asıl ben özür dilerim o gün bir anda patladım.Ben seni korkutacağım aklıma gelmedi."dedi ve elimi tuttu.Sakin ol Alev sakin.
"Benimle kahvaltıya gelirmisin?"
"Bir şartla"
"Tamam söyle bakalım cadı."ne dedi o cadı mı?Bana sadece Toprak diyenilir cadı diye
"Bir bana cadı deme iki benim dediğim yere gidicez "dedim ve yürümeye başladık.
Kafeye geldiğimizde içeri girdik.İçerisi çok güzeldi.Pembe maor ve beyaz renkler kullanılmış çok güzel bir yerdi.Siparişleri verdik ve bekleme başladık."Bu arada ben Alper"
"Bende Alev"
"Toprak senin neyin oluyor"
"Üvey abim "dediğinde şaşımış gibidi
"Sen ciddimisin?"
Evet"dedim ve etrafa bakmaya başladım.Sessizliği bozan benim telefonup bozdu.
Aryan kim mi "ABİM"bir dakka ya bunu kim kaydetmiş böyle.Sinirli bir şekilde
-ne oldu abiciğim
+cadı sen iyimisin?
-evet hemde hiç olmadığım kadar
+nerdesin sen?
-Alperleyim abiciğim
+Hemen eve gel yok sa
-ne yoksa
+annene derim seni.He bu arada olayları abartmayı severim mesela öpüştü...
-ben zaten kalkıyorum öptüm seni" dedim ve telefonu kapattım.Alpere görşürüz dedikten sonra koşarak eve gittim.Toprak kapının önünde beni bekliyordu.Tam villanın kapısından girecektimki bir kol beni çekti ve bir bez dayadı ağzıma.Nefes almamaya çalıştım ama sonra dayanamayıp nefes aldım.Sonrası ise karanlık...Arkadaşlar bira kısa kusura bakmayın.Yanlışlarım varsa kusura bakmayın.Öpüldünüz:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Abim (FİNAL OLDU)
RomanceAnnesi ve babası ayrılmış olan bir kız Annesi ölmüş ama babası hayata olan bir erkek Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz:)İyi okumalar