H.1 Begin♥

458 7 4
                                    

Maria P.O.V

Samen met mijn vriendinnen Bianca, Char en Astrid gaan we op vakantie. Eindelijk! We hebben er maanden voor gespaart en eindelijk mogen we! Alleen nog wel vragen aan mijn ouders. Hopelijk stemmen ze in. I Hope! En het is in London! Mijn favoriete stad. Ben er alleen nog nooit geweest. Nu eindelijk kan ik!

Ik zit denkend op mijn bed. Tot ik de bel hoor gaan. Hopelijk zijn dat mijn ouders. De bel gaat steeds sneller en langer. Ugh, Yup dat zijn mijn ouders. "IK GA AL!" schreeuw ik door de irritante harde bel heen. Met een gescheurde trommelvlies loop ik naar beneden naar de deur.

"Hebben jullie geen sleutel!?" zeg ik geïrriteerd. Ik moet wel aardig blijven als ik ooit nog naar Londen wil.

"We hebben onze handen vol" zegt m'n moeder.

"Ik help wel" zeg ik zo lief mogelijk.

"Oke mooi" zegt ze en ze drukt de loodzware boodschappentassen in mijn handen. "Pffff" zucht ik.

Ik leg die loodzware dingen in de keuken neer en loop dan weer terug.

"Was dat alles?" vraag ik.

"Ja, ik denk van wel" zegt mijn vader die de auto nog 'ns door kijkt.

"Moet ik helpen met het koken?" vraag ik als een lieve dochter.

"Hmm wat ben je behulpzaam vandaag zeg" zegt mijn moeder.

"Ja ik wil jullie gewoon graag helpen"

Mijn moeder kijkt me aan alsof ik iets verberg.

"Wat eten we?" vraag ik om haar blik te vermijden.

"Kip!" roept mijn vader vanuit de woonkamer. Oh yes!! Ik hou van kippies!!

"Eet Jake mee?" (Hij is mijn broer. Het scheelt maar een maand)

"Weet ik niet, ik kijk wel." zegt mijn moeder.

"Jake!! Eet je mee!!?" schreeuwt ze vanaf de trap door hele huis.

"Ja kom zo! Ik leer dit ff" schreeuwt hij terug. Hij is geen nerd ofzo. Hij haalt wel goeie cijfers maar de laatste tijd gaat het slechter met hem. Ik vind het zielig voor hem.

----

Dit is zo lekker!!+! denk ik bij mezelf. Oke nu wordt het tijd om het te vragen.

"Mam, Pap?. Mag ik jullie wat vragen?" begin ik.

"Ja natuurlijk" zegt mijn vader.

"We hebben heel lang gespaard voor dit."

"Voor wat?" vraagt Jake. En leuk hij mengt zich ook lekker in het gesprek. Ik kijk naar hem met een wat-bemoei-jij-ermee blik.

"Hoe dan ook. Voor om naar London te gaan. Dus..... PLEASEEE MAG IK ALSJEBLIEFT?????" ik pers mijn ogen ogen samen, want ik verwacht op een NEE.

"Oh....Nou.....Je bent wel oud genoeg...Hoelang?"

"4 weken..." zeg ik met een zachte stem.

"Hmm...." hij zucht even. "Onder voorwaarden"

"Ja Ja welke??"

"Je belt ons wanneer je bent geland. Ga niet mee met vreemden. Je smst ons elke dag. Doe geen rare dingen en geef niet door aan iemand waar jullie verblijven. En deel geen taxi met een vreemde"

"Ja beloof ik!!" schreeuw ik van blijdschap.

Ik ren van blijdschap van tafel. Naar boven. Ik pak mijn mobiel en ga gelijk whatsappen naar Bianca, Char en Astrid.

Jij: OMFG IK MAG!!!! AAAAAHH!! We're going to LONDON!

Charrie: AAAAHH!!! IK MAG OOK!!

Assie-Loveyou: Oh My Carrots! Ik Wil One Direction ontmoeten!!!

Jij: Ik OOK!! Maar rustig aan we moeten niet fangirlen in front of them!

Assie-loveyou: Oke ja je hebt wel gelijk. Maar dan nog ik fangirl nu wel!!

Jij: Haha ik ben zo blij!! Maar mag Bianca ook??

Charrie: Geen idee ik app d'r wel ff.

Jij: Oke.

Ik leg mijn mobiel op mijn nachtkatsje want ik moet nog wel inpakken. "Maria!? Wanneer ga je trouwens naar London?" roept mijn moeder.

"Morgen!" roep ik terug.

"Oke we brengen je wel naar het vliegveld! hoelaat!?" man daar heb ik zelf niet aan gedacht. Gelukkig weet ik het wel. "Om 7.45!" roep ik. OH wat is dat vroeg pfff.

"Oke is goed!"

Ik hoor mijn mobiel afgaan en storm eropaf. Het is Bianca

Biancaxx: IK MAAAAAG!!!!

Jij: EINDELIJK!! AAAH!

Astrid-Loveyou: Hehee :D

Charrie: Yeah man! We gaan morgen naar London!! AAAHH!!

Jij: AAH!! Haha. ik ga verder met inpakke. Morgen ziekelijk vroeg weg! Pfff. Ach ja ik alles voor Londen! Byexx Loveyouxx

Astrid-Loveyou: Byex Ik moet ook beginne. Anders ghaat het niet goedkomen haha. Loveyoutooxx

Ik legde mijn mobiel weg. Nou ik koet echt beginnen met inpakken. Ik pakte een grote koffer uit de kamert van mijn ouders. Ik neem niet veel mee want ik wil daar ook nog dingen halen.

Forever YoungWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu