H.12 Waar moet ik heen!?

52 6 1
                                    

Chars P.O.V

Ik vind het echt vreselijk! Jake en waren best goede vrienden! Hij moet genezen, voor Maria!

Maria lag te slapen. Het was ook wel erg laat...3 uur 's nachts zo ongeveer..

"Come, we let her rest" zei ik.

"Yeah.." zei Harry zijn ogen gericht op de muur.

"I stay here" zei Niall.

"Okay, bye" zei Bianca en liep weg. Derest volgde haar.

Ik liep naar Niall. "Good luck" fluisterde ik in zijn oor. "Thankyou"

Ik wou de deur uitlopen tot Hij weer wat zei. "Char?"

"Yeah?"

"Maybe we should say it if she's better?"

"Hmm...yeah, thats a good idea"

Hij glimlachte. "Goodnight and thanks for your help.."

"Goodnight, no problem" Ik liep uit het ziekenhuis. Iedereen was al weg..Ik keek om me heen. Geen taxi, of bus. Lekker is dat! Ik liep èèn richting op. Zo te zien had ik dat maar beter niet kunnen doen. Ik was helemaal verdwaald. Er liep een vrouw van ongeveer middelbare leeftijd langs mij. "Excuse me" begon ik zo beleefd mogelijk en op een kakkerig accent.

"Yeah?" vroeg ze.

"Can you tell me the way to..." Fuck, ik weet niet eens meer hoe ons hotel heet. Ik graaide in me zakken, en gelukkig vond ik het adres. Ik liet het aan haar zien.

"Oh, yeah sure. Walk straight on to..." ze dacht even na, maar wist het gelijk al.

"To the trafficlights, then you go to the right. And then you just go one direction" Ik moest best lachen van wat ze als laatste zei.

"After that, you go to the left. Your hotel is then on your right"

"Thank you so much" zei ik heel dankbaar.

"Your welcome, Goodnight" zei ze.

"You too" riep ik naar haar.

Ik volgde de weg die ze beschreef. Ik kwam gelukkig heelhuids bij het hotel.

Ik rende naar boven. De lift gaat te langzaam!

Ik was eindelijk boven. Uitgeput en al!

"He!" zei Louis die voor me stond. "Hey" zei ik en gaf hem een zoen.

Ik liep de kamer binnen. Vreemd genoeg sliep niemand.

"He, where's Niall?" vroeg Harry

"At the hospital, he want to stay with her."

"Okay"

"Waarom duurde het zo lang?" vroeg Astrid. "Hallo! Ik zei heel snel wat tegen Niall en jullie gaan gelijk weg! En buiten wachten jullie ook gewoon niet op me!? Ik kende de weg niet en moest het vragen! Ik ben verdwaald geweest! Hoeveel moeite is het om 3 à 4 minuten te wachten?!" zei ik een beetje woedend. "Geez, oke sorry" zei ze. Ugh. Ik ben veelste moe om een discussie aan te gaan.

"Oke, ik ga slapen" zei ik met een verveeld gezicht.

'I go to sleep, so goodnight" zei ik tegen de jongens, want ja...die verstaan geen Nederlands. Ik zoende Louis nog en ging vervolgens slapen.

---

Nialls P.O.V

Hoe ga ik het vertellen aan haar..? Persoonlijk ken ik haar niet heel goed, want we hebben elkaar pas een paar dagen geleden ontmoet.

Maria werd wakker. Langzaam opende ze haar ogen. "Hey" zei ze met een glimlach.

"Hey" zei ik wat onzeker en nerveus.

"Wat is er?" ik verstond haar niet en troo een ik-begrijp-je-niet gezicht.

"Ohw, What's up?" vroeg ze vervolgens.

"Oh, nothing" loog ik.

"Hmm, okay"

"How are you?" vroeg ik om haar blik te negeren.

"Yeah, I'm fine..."

"Good.."

Er kwam een dokter binnen lopen. You may like to return to your hotel. But you have to have enough rest." zei hij en liep weer weg.

"Okay, Niall? Can you help me?" vroeg Maria.

"Yeah, sure"

Chars P.O.V

Ik hoop dat Niall nog niks heeft verteld. Het was zijn idee om het te vertellen als ze wat beter is. Dus ik denk dat ik daar geen zorgen over hoef te maken.

Ik kreeg een kussen tegen hoofd gegooid.

"Ugh! Let me sleep! FUCK OFF!" zei ik. Ik hou van slapen! En niemand beemt me dat af behalve ik!! Ik opende mijn ogen om te kijken wie dat deed.

Ik zag Astrid met een kussen voor me staan. "Wat mot je!?" zei ik chagerijnig. Als ik geen genoeg slaap krijg word ik gevaarlijk chagerijnig!

"Het ontbijt begint zo" zei ze.

"Uuugh" kreunde ik.

"Ga maar, ik haal wat bij de bakker ergens"

"Oke, bye" zei ze. Ik hoorde een aantal voetstappen verdwijnen en een aantal voetstappen binnenkomen..?

Slapen heeft nu echt geen zin meer! Weer opende ik mijn ogen.. Naast me lag Louis heel spastisch, maar toch schattig. Nou die wou ook niet gaan ontbijten zo te zien. Ben ik tenminste niet alleen.

Nu keek ik naar de deur, daar stonden Niall en..Maria..?

"Hey" zei ik verrast.

"Hey, Where is everyone?"

"Breakfast" zei ik kortaf.

"Uhm..Char, can I talk to you?" vroeg Niall

"Sure" Ik stapte uit bed en met Niall de gang op.

__________

Ik weet t, dit hoofdstuk slaat daadwerkelijk nergens op. But yeah....

Stay Awesome :D Byeexx

-XXX- ME♥

Forever YoungWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu