Chars P.O.V
"Are you okay?" vroeg ik een beetje bezorgd.
Niall draaide wat met zijn hoofd en te aarzelen. "I need to tell her..."
Ik keek naar de grond. Hoe zou Maria reageren? Ze is zo positief, maar ook onvoorspelbaar.
"Uh...Okay..." twijfelde ik. "But when do you gonna tell her that?"
"Uhm.....Tonight"
"With or without us..?"
"I don't know....with, i think"
Ik glimlachte zwak. Met mijn hand raakte ik zijn bovenarm. "I'm here for you, okay?"
"Thanks"
We liepen terug naar de kamer. Inmiddels was Louis al aangekleed.
"Is there something wrong?" vroegen ze.
"N..no" zeiden Niall en ik aarzelend.
We liepen met z'n alle naar buiten om een bakker te zoeken.
"There!" zei Louis luid, wijzend naar de bakker, die aardig ver weg stond.
We liepen naar de bakker. Maria leunde soms nog wat tegen Niall aan.
"Is he open?" vroeg ik.
"Let me see" zei Louis. Hij onderzocht het blaadje op de deur. Ineens kreeg hij de deur vollop in zijn gezicht. Ik kon mijn lach haast niet inhouden en lach al snel strak van het lachen. "He's open" grapte Niall.
"Really?" reageerde Louis sarcastisch.
"Staph, I can't breathe!" Ik lach helemaal strak van het gezicht van Louis.
"You're done?" vroeg Louis die de winkel in wou lopen. "Yeah..I think" zei ik nog lachend.
"What do you want?" vroeg de bakker.
"I want....." Ik dacht heel lang na dus Niall ging voor me.
"I want two sausage rolls and a coffee"
Eindelijk wist ik het "I would like a sandwich and tea please"
Louis en Maria namen allebei een tosti.
"I'm so hungry" zei ik terwijl we aan het wachten waren.
De bakker riep ons om te zeggen dat ons eten klaar was.
"Food!!" zei ik wat te luid. Iedereen in de winkel inclusief de bakker zelf stonden mij maar raar aan te kijken. But I don't give a fuck!
---
"OH MY GOD!! THIS IS SO GOOD!!" zei ik met volle mond.
Intussen waren de rest ook al terug in de hotelkamer.
Als we klaar zijn met eten was het héél lang stil. Ik probeerde de stilte te verbreken. "So..." zei ik overdreven.
"So..." zei Louis overdreven terug.
"Are we gonna stay here for the whole freaking day, or..." zei Bianca.
"I don't know...." zei ik.
"Uhm...I stay here" zei Maria.
"He, Niall..let's go for a walk" zei ik.
"Yeah okay" Ik pakte mijn jas en liep samen met Niall de deur uit.
Maria's P.O.V
Char en Niall liepen de deur uit. De laatste tijd doen ze echt raar. Alsof ze iets voor me achterhouden..Straks zijn hun met elkaar..? Maar Char heeft Louis toch? Ik moet echt niet te veel denken. Mijn hoofd ontploft zo wat.
JE LEEST
Forever Young
أدب الهواةA happy holiday becomes a horrible tragedy! A Dutch Niall Horan Fanfic