Heey. voordat je raar gaat denken. ik ga in verleden tijd schrijven want dat tegenwoordigetijd word vervelend. Dus veel plezierxx
_______________
Maria's P.O.V
We zijn op weg naar de Big Ben. "Winkels!!" gilt Astrid. "Nee! We gaan naar de Big Ben, niet naar winkels misschien zo. Je geld gaat eraan gek!" zegt Char bazig, maar ze heeft een punt.
Sip loopt Astrid toch mee.
"Wauw!" zeg ik. Omg het is hier zo mooi! Ik wil niet meer weg. "Het is echt zo cool" zegt Char.
Ik pakte mijn camera om foto's te maken. Ik maakte een paar foto's van de Big Ben en wij. "Zullen we lekker een terrasje pakken?" stelt Bianca voor. "Ja goed idee" zeg ik.
"ja oké. Jullie gaan terrasje pakken en ik ga nu winkelen" zegt Astrid. "Ugh.. Oke ga je gang" zegt Char met tegenzin.Astrid liep de drukke winkelstraat in. Soms maak ik me wel zorgen om haar. Ze shopt veel te veel.
Bianca,Char en ik liepen naar een cafeetje. Natuurlijk gingen we wel buiten zitten. "Ah wat een heerlijk weertje" zegt Char. Ze zette haar zonnebril op en ging zonnen. Bianca liep naar de wc. Ik zag dat er veel mensen bij één plek stonden. Ze merken toch niet als ik weg ben. Dus ik liep naar de volle massa mensen. En toen zag ik het. Oh My God! One Direction! AAH! Ik beukte tegen mensen aan om vooraan te staan. Ik zag Niall. Hij gaf interviews. Hij zag me en lachte naar me. Ik denk tenminste dat dat tegen mij was.
"Hey" zei Niall.
Ik rond me of hij iemand anders bedoelde. Er staan veel mensen dus hij kan het tegen iedereen hebben. Hij raakte mijn arm aan en zei: "Yeah you"
"Oh hihi Hey"
"How are you?"zei hij door het harde gepraat van de anderen heen.
"I'm Fine. You?" Ugh wat is mijn Engels slecht zeg.
"Yeah me to"
'Good" Oh nee dit wordt awkward.
"Do you still know me?" vroeg ik verbaast.
"Yeah. Why should I not recognize you?"
"I don't know. Maybe you forget about me?" zei ik verlegen.
"Noo" glimlachte hij.
Ik stond daar. Oh wat kreeg ik het warm. Het enige wat ik deed was glimlachen en zacht giechelen.
"I talk to you later. I have to go. Bye Maria" zei hij. hij zwaaide en lachte zooo lief! Ik zwaaide verlegen terug.
Ik liep terug naar ons plekje. daar zat Char. "Waar was je?" vroeg ze bezorgd.
"Uhh Daar."ik wees naar de plek waar ik stond.
_________
Oke ik weet het. Dit hoofdstuk slaat nergens op. Maarja Later wordt het wel leuk(er)
-XXX- Silliex
JE LEEST
Forever Young
FanfictionA happy holiday becomes a horrible tragedy! A Dutch Niall Horan Fanfic