H.4 OMG Niall!<3

111 3 1
                                    

Maria's P.O.V

"Mariaaa!! Word wakker!!" schreeuwt iemand veelte hard in mijn oor. "Wat mot je?" vraag ik chagrijnig.

"We komen anders te laat voor het ontbijt!" Ik zie dat Astrid al om aan het kleden is. "Fuck hoe laat is 't?" vraag ik geschrokt. "8 uur!" strest Astrid. "En hoe laat begint het ontbijt?" vraag ik. ik sta alvast op.

"kwart over acht" zegt Astrid. "Fuck" vloek ik nog. trek mijn koffer open. Ik trok de kleren die ik gister gekocht  heb aan. Lekker Directioner. Bianca en Char waren allang wakker. Ik ren nog naar de badkamer om alles te doen.

Voor we weg gaan trek ik nog mijn 1D pet op.

---

Het is nu wel erg druk in de eetzaal. Ik en Char gingen alvast een plek zoeken. Thank God nog maar 1 plek.

---

-Terug in de hotelkamer-

"Zo.. Wat zullen we vandaag doen?" vraagt Bianca.

"We kunnen zoveel doen, zoals naar de Big Ben of de London Eye, of naar de enge spookhuizen haha" zeg ik lachend.

"Die is lekker! Je krijgt me daar niet in de buurt" zegt Astrid bang.

"Nou wat dacht je van Big Ben?" zegt Char.

"Ja oké" zegt Astrid minder bang.

ik pak nog snel mijn handtas. Ik heb echt geen zin in die lange lift rit. "He ik ga met de trap" zeg ik terwijl ik in de richting van de trap loop. "Zo lang?" vraagt Astrid. "Ja ik heb geen zin in die lift" zeg ik.

"Ik ga ook met de trap"zegt Char die achter me aankomt. "Oke wat jullie willen. Tot straks" zegt Astrid nog.

Gelukkig is het naar beneden. We liepen de trap of tot we iets bekend zagen. we zijn al bijna beneden. "Loop door"zegt Char. "Nee kijk naar beneden!" sis ik. "Ohh Is dat Niall Horan?"vraagt ze.

"Nee het is de kerstman. Natuurlijk is het Niall Horan" zeg ik sarcastisch. "Ok. leuk maar loop door" zegt ze geïrriteerd. Ze geeft me een duw. Een iets te harde duw. Ik flikkerde de trap af. Rollend. Volgens mij liep iemand de trap op want ik kwam tegen iets aan.  Ik en die andere kwamen met een klap op de grond terecht. "Ahh" kreunde ik van de pijn. "Ah Jezus" zegt degene die ik meenam. Ik kijk op en zie dat ik de enige echte Niall Horan meenam. "Oh My God, Are you OK?" vroeg ik in paniek.

"No not really, are you OK?" vraagt hij.

"No not at all" zeg ik met knallende koppijn.

"I'm so sorry" zeg ik.

"No it's OK"

"No It's not OK"

"Yes it is"

Hij staat op en pakt mijn hand. OMG!! Ik sta oog in oog met Niall!! AAAHH. Niet fangirlen Maria Don't!

"Thanks" zeg ik.

"Your Welcome"zegt hij super beleefd. Omg hij is zo schattig en knap aaaahh!!

"What's your name?"vraagt hij. Niall wil mijn naam weten? OMFG!! aahh.

"Maria" zeg ik verlegen.

"What a beautiful name Maria" zegt hij. Ik denk dat ik dood ga. hij zegt dat ik een mooie naam heb. Ooooohhh.

"Thanks" zeg ik verlegen. Oh nee bloos ik? Ik bloos echt super snel en bij mij is het dan ook super goed te zien! Fuck!

"Niall!!" wordt er geroepen. Niall draait zich met een ruk om. Oh nee! Het zijn de rest. Nu ga ik ter plekke dood!  hij zwaait naar ze maar blijft wel staan. Ik ook, ik zit vast geplakt aan de grond. zo voelt het.

"Who's this?" vraagt Harry.

"This is Maria" zeg Niall, hij geeft me een klein duwtje. "He Maria, I'm Harry" Hij kijkt naar mijn kleren en stopt dan met praten. "Oh, Haha" zegt hij. ik giechel van schaamte. hun zien me nu als een gestoorde Directioner.

"You look really nice" zegt hij glimlachend. "Thanks" zeg ik nog steeds super verlegen.

"Are you a little bit shy?" vraagt Niall.

"Maybe a little bit"zeg ik.

"Ah you don't need to be shy" zegt hij. Hij gaf me een knuffel. Nu krijg ik het wel erg warm!

"But Niall, We gotta go" zegt Louis.

"Yeah..." hij kijkt nog even naar me maar loopt dan weg. hij draait zich nog om en zegt: "Bye Beauty Maria"

"Byeee" ik zwaai heel overdreven blij.

Ik draai me met een ruk om, daar komt Char al aangelopen. "Sorry" zegt ze schuldig.

"Waarom deed je dat!?" vraag ik .

"Je moest doorlopen" zegt ze verlegen.

"Haha ach dankje!" ik geef haar een lange knuffel.

"Haha alsjee"

Ik zie al dat Astrid en Bianca aan komen lopen. "Oh My God! Je beukte Niall!" zegt Astrid overenthousiast. "Haha, met dank aan Char" zeg ik.

"Dus laten we gaan" zegt Bianca. "Yeah.. Op naar de Big Ben!" roep ik.

____________________

Let niet op hoe slecht mijn Engels is. Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden :)

-XXX- Silliex

Forever YoungWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu