H.11 Oh Gosh! No! No! Just No!

58 6 0
                                    

Maria's P.O.V

"Aahw" zeiden Niall, Harry en ik tegelijk. "Zie je, het wordt de beste zomer van ons leven" ik knipoogde naar Char, die me vast niet zag want ze was te druk met Louis.

"He! Tortelduifjes. Kom we gaan verder" lachte Bianca.

Nu is het Louis beurt. "Hmm...Char, truth or dare"

"Truth" zei ze.

"Aaahw...but okay. Uhm...Are you in love? Then yes, with who?" zei hij wat nerveus.

"Yes, I'm in love. I'm love with....." ze maakte spanning, maar het was eigenlijk al duidelijk op wie ze was. "You, Tommo Tomlinson" ze glimlachte flirterig naar Louis.

Louis begon te blozen. "Aahw, that's so cute" zei ik. Ik keek naar Niall, maar toen hij zich omdraaide naar me, keek ik snel weg.

"Okay, It's my turn, again.." Char keek zoekend door de kring. "Maria" Ik keek geschrokken op. Ik moet dare kiezen...anders krijg zo'n vraag die Louis aan Char stelde..En dat wil ik niet! "Dare" zei ik uiteindelijk.

"Hmm, never expect that..but okay" Ze dacht nogsl lang na voor wat ik zou moetdn doen. We hoorden een keiharde knal van buiten. Char rende naar het raam van de gang/zaal. "It's raining" zei ze. En toen kreeg ze een idee. Dat zie best snel aan der.

"Take off your clothes except your underware. And dance outside in de rain"

"What!? Are you crazy!? No no nooo!!" gilde ik.

"You chose dare" zei Char.

"Fine" zei ik. Ik trok al mijn kleren uit, behalve mijn bh en onderbroek. Ik voelde me erg ongemakkelijk tijdens het uitkleden want er keken jongens. Oh god!

Ik wou naar beneden lopen tot ik werd tegengehouden. Niall stond nu voor me. "Good luck" zei hij en gaf me een snelle kus. "Thanks"

"Maria wait!" zei iemand. Weer draaide ik me om. Daar stond Char.

"Je moet zeggen 'Motherfucking niggas look at me! I'm cool!!"

"Serieus!?. Rondlopen halfnaakt is al erg genoeg!" siste ik.

"Tja, jij koos dare" lachte ze.

Met z'n alle liepen we naar beneden.

"Go!" riep Char. Ik rende naar de regen. Leuk...ik stond daar voor janpietlul!

Ik keek door de transparante deur. Char maakte gebaren dat ik moest ronddraaien enzo. En dat deed ik...Ik werd zeiknat. Maar gek genoeg vond ik het wel grappig. Ookal stonden mensen raar naar me kijken...

Ik voelde me een beetje dizzy worden. Ik gleed uit en kwam met mijn hoofd tegen iets aan..

---

"Uurgh..het doet pijn.." kreun ik. "Where am I?

"You're at the hospital" zei een lage mannelijke stem.

Ik opende mijn ogen en kreeg gelijk een ontzettende hoofdpijn.

"W..why?" vroeg ik niet begrijpend.

"You just slipped, I think" zei Louis die binnenkwam.

"Oh...my head..It hurts!" kreunde ik. "Where's Niall?" vroeg ineens.

"He's outside" antwoorde Louis.

"I'm so stupid.." zeikte ik.

"Nee, het is mijn schuld...ik liet je die stomme opdracht doen.." zei Char die naar me toe kwam lopen.

"Nee, niet jou schuld. Ik zei dare en ik draaide gewoon te vaak in het rond" zei ik.

"Sorry, but we don't understand you" zei Louis.

"I'm telling her, that it's not her fault" legde ik uit.

"Oooh" zeiden Louis en Harry tegelijk.

"But, why is Niall outside?" vroeg ik.

"I don't really know" zei Harry.

Chars P.O.V

Ik liep de kamer uit. Opzoek naar Niall. Deels was dit wel mijn schuld. Ik ben al opgelucht dat Maria nog leeft en wakker is.

Ik liep het ziekenhuis uit. Daar stond Niall, tegen de muur.

"He!" riep ik naar hem.

Hij keek op. Ik liep naar hem toe. "What's up?" vroeg ik.

"Nothing" antwoorde hij down.

"He, there is something wrong. I can see that you're lying." zei ik.

"Maria's parents called" begon hij. Ik begreep het al meteen niet. Waarom zouden ze hem bellen?

"Huh? Why should they call YOU?"

"I have Maria's phone. Because she was half naked."

Ooh. Dus hij bewaarde het...

"Ooh..that makes sense" zei ik.

"Go on, what happend then?"

"I said. Niall's speaking...Then they were shocked..But I already told the storie."

"Yes? So...?" zei ik nieuwsgierig.

"They told me that....her brother is....-"

Ik onderbrak hem. "DEAD!?" vroeg ik geshocked.

"Noo! Ofcourse not! I mean...he's...sick" zei hij moeilijk.

"Oh My Gosh! No! No! Just no!!" zei ik paniekerig.

"Please can you tell her that...."

"No! Why should I?" zei ik verontwaardigd. "You gonna tell her that"

"Please! I'm begging you, please!" smeekte hij.

"Niall, her parents call you. So you gonna tell her that....but not today..."

"I understand" zei hij teleurgesteld.

_______

TAMTAMTAMTAAAAAAAAAN :D

Let niet op mijn vreselijke Engels....

Love you guys byexx

-XXX- ME♥

Forever YoungWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu