פתחתי עיניים, שומע לחשושים וגרירת רגליים מהחדר הסמוך. בטח הם קמו.
יצאתי מהחדר והלכתי לחדר שליאם ונייל ישנו בו, רואה את נייל שותה מהבקבוק בהגזמה וליאם מתלונן שהראש שלו פשוט מלא בפטישים מציקים.
גיכחתי ופתחתי את החלון שבחדר, נותן לאור לחדור לתוך החדר החשוך.
"למה לא שמת אותי בבית שלי?" ליאם שאל את עצמו בעצבנות, מרים את החולצה שלו שהייתה על הרצפה, והוא הלך לחדר האמבטיה.
"נייל הכל בסדר?" שאלתי לא מבין, כשראיתי אותו יושב במיטה ובוהה באוויר.
"ה..הכל מעולה, כן כן, מעולה" הוא גמגם גורם לי להרים גבה, והחלטתי להניח לו. שהוא ירצה הוא יספר.
"טוב תתארגנו ונלך לבית ספר" אמרתי ויצאתי מהחדר נכנס חזרה לחדר שלי, מוציא סקיני כחול וחולצה לבנה עם קשקושים שחורים.
"הארי, איפה הפלאפון שלי?"
"אני חושב שאני עומד לאבד את זה"
"נייל אם אתה מקיא פה אני מוציא לך את העיניים ודוחף אותם לתוך הזין שלך"
"הארי, אני לא מרגיש טוב"ליאם ונייל צעקו אחד על השני, גרמו לי לחייך מהטיפשות שלהם.
ירדתי למטה פותח את המקרר מוציא מיץ תפוחים, והעפתי מבט לעבר השולחן, רואה קנקן שיש בתוכו קפה, עוגות ועוגיות.
לפעמים אני שמח שאבא שלי שכר עובדת.
ישבתי מוזג לתוך הכוס שלי קפה, ואוכל עוגיות. הבוקר התחיל רגוע, מקווה שזה ימשיך ככה.
נייל ירד לבוש והתיישב מולי, לקח עוגיה ולעס בשקט.
"טוב נייל זה נמאס, או שאתה מספר מה קורה, או שאני פאקיג אוציא את החרא שבך" אמרתי מתחיל להיות עצבני שפתחתי את הפה שלי.
"זה כלום הארי, אם יהיה לי מה לספר אני אספר" נייל אמר, וראו שהוא מרוחק.
אני לא אגיד לו שוב, הוא ירצה הוא יספר, אני צריך להפסיק ללחוץ.
"קדימה ליאם אנחנו הולכים" צעקתי קם מהכיסא, עולה במהירות מדלג במדרגות. לקחתי את התיק והפלאפון ומפתחות וירדתי למטה רואה את נייל לוקח שקית ושופך את כל העוגיות לתוך השקית.
"אנחנו פאקינג מאחרים, הארי! צריך לעבור אצלי בבית" ליאם צעק ויצא בריצה מהבית אחרי שחטף ממני את המפתח לרכב. צחקתי יוצא עם נייל ונעלתי אחריי. נכנסנו לרכב ונסעתי לכיוון הבית של ליאם.
שהגענו הוא זינק מהרכב, ואחרי מספר דקות יצא עם התיק ומטען לפלאפון.
"תחנה הבאה - הבית של משפחת הורן" צעקתי בקול של נהג רכבות.
"קדימה נייל רד לפני שנאחר בשעה" ליאם אמר, אני לא מבין מה עובר עליו. לעיתים רחוקות הוא נלהב להגיע לבית ספר.
YOU ARE READING
Make me strong - Hebrew
Hayran Kurguהארי היה ילד עשיר, ושחצן. כל דבר שרק ביקש, קיבל מיד. אף אחד לא מעז להפר את מילותיו של הארי. אמו של הארי נפטרה כשהיה בן 13, מאז כל מי שרק מזכיר אותה מקבל מכות, ויחס קר מהארי. אביו של הארי היה 'מכור' לעבודתו, הוא עבד בחברת שדה תעופה כמעט בכל מדינה, ו...