Ximer și James Bond de Japonia (II)
După câteva zile de zăcut la pat, ca un bolnăvior bătut de soartă, și-a luat tălpășița de-acolo, baricadându-se în propria casă, mai ceva ca Scufița Roșie urmărită de Lupul cel Rău. Și-amu, în loc să șadă frumușel în dormitorul său, la loc sigur, era într-un mic restaurant, delectându-se c-o supă de tofu. Ce-i drept, s-a cam plictisit de unul singur, și de-aia s-a gândit ca azi să iasă pe-afară. Pe lângă relația cu mafiotul ăla, a rupt-o și pe cea cu echipa - cel puțin, până-și mai revenea psihic, deoarece nu și-a uitat dorința de răzbunare. A zis c-o să le-o plătească cu vârf și îndesat, și chiar așa o să se și întâmple.
Tocmai se pregătea să comande și-o a doua porție, când îl văzu pe Ximer. Era peste drum, pufăind dintr-o țigară, în timp ce purta o conversație cu-n bărbat.
Stătu ce stătu, holbându-se pe fereastră, apoi își mută privirea în altă parte.
- Ar trebui să mă întorc acasă, zise pentru el, săltându-se de pe scaun. Sau aș putea să îl urmăresc și să-l prind cu mâța-n sac, dându-l pe mâna poliției, continuă, când îl văzu deplasându-se spre automobil.
„ Vai, ce inteligență pe tine, mă. Ai și uitat că nu te ai bine cu poliția? "
- Încă nu-s în radarul lor, replică, fugind spre ieșire și uitându-se după un taxi. Și-n plus, tu ești ăla care l-a ucis, nu eu.
„ Aha - parcă te și văd: Dar domnu polițist, nu eu îs responsabil de moartea tatălui meu, ci cealaltă partea a mea, luată de prin piață, la un preț redus. Nu mi-am dat seama că-i putrezită, și mi-o cam dat-o în gură - metaforic vorbind, domnu, că nu-s curvă. Cu toate că aș câștiga mai mulți clienți, ca orice parașută de pe centură. "
- Tacă-ți fleanca, mârâi, făcându-i semn unui moș să oprească. Urmăriți mașina neagră, îl rugă pe taximetrist, vârându-și fundul pe bancheta din spate.
„ Mă, mi se pare mie, sau rumegușul ăla își beneclește ochii la tine? "
- Delirezi, șopti, astfel încât să nu fie auzit de șofer.
„ Mă, îți spun eu, mă - ăstuia i s-a sculat. "
- Conduce, prostule.
„ Și ce? Există oglinda aia, de sus. Crezi că nu te poate măsura din cap până-n picioare pe ascuns? "
- Bagă-te la somn și lasă-mă.
" Și să te las violat de-un babalâc cu furnică veștejită între picioare? Nici gând, mă. "
Akashi oftă exasperat.
„ Băiatu, mai bine cobori grațios din taxi și fugi la Ximișor. "
Îl ignoră, uitându-se confuz prin jur. Unde naiba erau? Mașina lui Ximer n-a făcut la dreapta? De ce intrau pe-o străduță...pustie...?
YOU ARE READING
Akashi Seijuro - viața după înfrângere(+17)
FanfictionBine ați venit într-o lume plină de umor, melodramă, sânge, și multe violuri. ( YAOI, MĂ, YAOI ) // Ideea titlului îi aparține lui @ExtazyDrugs //