✄ Karma e o cățea III ( Menage a...Ai dî capul meu! )✄

271 21 43
                                    


Voi realizați că toată lumea debordează de fericire, mai puțin căpitanul nostru? Blondul îi deja în extaz, după filmarea aia ( și nici măcar n-a făcut prostioare cu Haizaki, mă ), iar ăsta îi în culmile plăcerii, că l-o prins bine di tot în ghiarele sale ( no, felicitări, tiranule ). Cei doi stâlpi de lumină sunt și ei încântați de prima parte a răzbunării, realizând când s-or trezit de dimineață, că-s mai îmbrățișați și ca shaorma cu di toate ( hi, eu cred că se coace ceva aci, voi nu? ). Verzuiul e și el fericit că iubirea sa din generală o venit să-l aducă înapoi, iar celălalt țopăie fericit prin supermarket, că Mido-chin îi cumpără delicatese de băgat la burtică. Cât despre Himuro, e cam zâmbăreț c-o reușit azi-noapte să doarmă în aceeași cameră cu Kuroko ( mi se pare mie, sau ăstuia chiar i s-or aprins călcâiele după albăstrel? ) iar tupeistul numărul doi, care și-l dorește pe Akashi Shakira în poala sa, e entuziasmat de nehotărât, după ce l-o văzut pe roșcat în atâtea...poziții exotice ( șu pe el, Kuro-chin, șu pe el! ). S-o facă, sau nu? Totuși...Akashi Seijuro! Dar pe de altă parte, Shakira! E foarte greu să nu ști ce să faci - foarte greu! Și uite că ajungem și la Ximer, ce-n momentul de față behăie ca un porc, călare pe Hanamiya, ce și prin somn revizionează filmarea aia, buzele sale fiind întinse într-un rânjet dement. De fapt, stați așa, că și mafiotul nostru rânjește mai ceva ca o hienă, însă motivul său e altul: toți bărbații din univers sunt roșcați și-l adoră, mă! Singurul bătut de cățeaua Karma e roșcatul, ce-n momentul dă față șade pe jos, legat cu o lesă de piciorul patului - și mamă, ce zgardă smecheră avea. Era din piele roșie, decorată cu cranii, iar în față era o inimă din diamant negru. De asemenea, agățată de zgardă, era și-o mini-forfecuță din argint, ce avea inscripționat „ Proprietate privată: Ximer Ivakev ", și-un cap de pumă tot de argint, cu numele roșcatului pe spate.

După toată faza aia cu Domnu Sexy, ăia doi l-au obligat să facă un duș ca să se curățe de...miere și alte chestii, apoi l-au îmbrăcat într-o școlăriță dintr-aia inocentă și sexy în același timp - desigur, întreaga idee îi aparținea Îmblânzitorului Ximer. Și pe lângă uniformă, au adăugat și niște extensii de păr, prinzându-i părul în două codițe ( ai dî capul meu, cosplay erotic, mă! ). Iar având în vedere că frumusețea aia de tarantulă lenevea chiar pe fusta sa, n-o închis niciun ochi, încă de pe la mijlocul nopții - mă rog, oricum n-ar fi avut cum să scape, de vreme ce era în lesă, însă băieții s-au gândit că ar fi drăguț să îl țină într-o frică constantă ( ce sadici, mă. Așa vă vreau! ).


La locuința Seijuro.


- Când vin? se interesă blondinul, deja dornic de-un spectacol live.

Toți erau strânși în living - și când zic toți, mă refer la întreaga echipă. Devoratorul de dulciuri voia să îl vadă pe Aka-chin, cu toate că nu știa exact ce-o să se întâmple, iar cât despre Midorima, era obligat de movaliu. Bețivul de Reo se trezise să-i facă o vizită lui Sei-chan, iar Shoichi a primit un mesaj de la iubitul roșcatul, cum că trebuie să-și miște imediat curul la dânsul acasă.

- După ce-și fac somnul de frumusețe, chicoti Haizaki, lăsându-i un sărut pe gât.

Kise mormăi ceva, strâmbându-se dezgustat, însă-n următoarele secunde dădu totul uitării, amintindu-și de filmare - se merita, mă; răzbunarea era prea dulce. Ghidat de entuziasmul ăsta extaziant, se ridică din poala tiranului, și-l trânti de-a lungul canapelei, dându-i un sărut mai fierbinte și ca zilele de vară.

- Să-mi bag! urlă Aomine. Ce naiba, Kise?

- E nebun, fu tot ce zise Kagami, înainte să-și vadă în continuare de teancul de hamburgeri din fața sa.

Akashi Seijuro - viața după înfrângere(+17)Where stories live. Discover now