Capitolul ăsta îl dedic lui XIMER, KEN și KURO - sper c-o să vă placă, mă.
💣 🎶🎶🎶🎶🎶🎶 💣
Toate bune și frumoase, nu? Cei doi stâlpi de lumină sunt în mijlocul acțiunii, blestemându-l în gând pe roșcat de mama focului - eh, poate s-or bucura și puțin de situație ( doar puțin, mă! ). Verzuiul e oarecum fericit că marea sa dragoste din generală l-o dezvirginat cu limba ca pe o acadea, și-amu i-o dă bine di tot în popou ( de ce „ oarecum "? Ce, deja ați uitat că Mido-chin voia ceva speșăl, scos din basme și ornamentat cu lumânări parfumate? A, și să nu uităm că movaliul i-o tot pronunțat numele căpitanului pe la începutul actului sexual - felicitări, Shi-chan, felicitări! Meriți un premiu pentru asta, pe bune. ). Și pe lângă toate astea, Hanamiya e miop rău, și chiar i-ar trebui o pereche de ochelari, nu? Iar Himuro l-o electrocutat și pe Kuroko cu tupeu de gradul infinit ( că veni vorba, de unde tupeul ăsta pe Himuro? Și de unde până unde, Akashi? Eh, poate o fi supărat că i l-o dat pe Taiga lui Aomine, și pe Atsushi lui Midorima, lăsându-l singur cuc. Niciodată nu se știe, mă. )
Bun, acum vine partea aia...cu adevărat...ruptă din I A D!
Camera 247; Haizaki și Kise - oh, Sf. Șaormiță!
- Realizezi că oricât ai fugi, tot nu poți scăpa de mine, nu? replică Haizaki, în timp ce blondul reușise cumva să se țină departe de el până-n prezent.
Îl ignoră, fiind încă atent la mișcările lui. În schimb, Haizaki se gândi să abordeze altă tactică, deja plictisit să-l tot fugărească. Ce erau ei, copii de grădiniță? Scăpă un căscat fals printre buze, trântindu-se în pat.
- Chiar crezi că mă poți fraieri așa ușor? chicoti Kise, fiecare simț fiindu-i în alertă.
- Noapte bună, Ryota.
Își bagă capul în pernă, reproducându-și sforăitul din timpul somnului, și după vreo zece minute absolut plictisitoare, blondinul păși precaut spre pat, vrând să se convingă dacă chiar e pe bune. Dar când a ajuns cu picioarele lipite de marginea lui, Haizaki s-a ridicat brusc, prinzându-l.
- Până aci ți-a fost! chicoti, reușind cumva să ajungă deasupra lui.
Și-a scos bluza de trening, legându-i bine încheieturile, și-apoi și tricoul, îndesându-i-l în gură - nu avea chef de înjurăturile lui comune și-atât de des folosite. Își dădu și cureaua de la pantalonii, legându-i gleznele, și-odată ce termină cu capturarea prăzii, s-a dat jos, luând o servietă neagră de sub pat. Rânji, deschizând-o entuziasmat - era timpul pentru distracție. Își plimbă privirea peste fiecare jucărie în parte, analizându-le, și într-un final scoase o cușcă de penis, un vibrator, niște mărgele anale, niște cleme pentru sfârcuri, un bici, și-un căluș pentru gură - nu cumva să se înece cu tricoul, sărăcuțul de el. Oare ar trebui să-l încătușeze? Mai bine da. Cine știe, poate bluza aia nu era prea rezistentă.
- Fir-ar, era să uit lubrifiantul, chicoti, aruncându-i o privire fugară lui Kise. Îți place ce vezi, nu-i așa?
Blondul îi aruncă fulgere din ochi, zbătându-se să scape.
Haizaki rânji, urcându-se peste el și scoțându-i tricoul din gură.
- Sper să mori în cele mai oribile chinuri posibile! țipă la el, scuipându-l în față.
- Proastă mișcare, replică el pe-un ton furios, în timp ce-și ștergea fața.
I-a pus călușul, lingându-i obrazul, după care i-a prins pielea obrazului între dinți, lăsându-l cu semn. S-a dat de pe el, aplicându-i și-un pumn în stomac în timp ce-l ținea de gulerul tricoului, apoi l-a trântit înapoi, apucându-se să-i tragă pantalonii și boxerii în vine. I-a tras vreo două-trei palme peste fund, deja înroșindu-i-l, și cu-n rânjet satisfăcut pe buze a luat lubrifiantul, turnându-și peste degete. Inițial, ar trebui să introducă doar unul la început, dar cum el nu era deloc prieten bun cu răbdarea, a băgat din prima două degete, mișcându-le câteva secunde în interiorul lui, până să vină și cu cel de-al treilea. Și-a băgat mâna pe sub materialul tricoului, începând să-l ciupească în timp ce-și continua rotirea, apoi și le-a scos, luând mărgelele. I-a introdus vreo cinci, chicotind de fiecare dată când blondul scotea acele gemete pe jumătate și se schimonosea de durere.
YOU ARE READING
Akashi Seijuro - viața după înfrângere(+17)
FanficBine ați venit într-o lume plină de umor, melodramă, sânge, și multe violuri. ( YAOI, MĂ, YAOI ) // Ideea titlului îi aparține lui @ExtazyDrugs //