La locuința Seijuro.
Era o nouă zi, razele soarelui jucându-se liniștite în părul și pe trupul dezvelit al căpitanului nostru ( era doar în boxeri, mă ) , când deodată, nesimțita aia de sonerie îl trezi dintr-un vis îmbătat în ochii îmblânzitorului său - stai, ce? L-a visat pe Ximer Ivakev? În niciun caz. S-a ridică în șezut, scuturând din cap și ciufulindu-și părul până l-a zăpăcit și mai rău decât era înainte.
- A fost un coșmar - un coșmar, când îți zic! țipă de nebun, dând din picioare.
„ Și eu m-am născut dintr-o teoremă de matematică, ce nici măcar nu există. "
- Te-a băgat cineva în seamă?
„ Am nevoie să fiu băgat în seamă, ca să-mi fac simțită gândirea și eu nu știu? "
Soneria își înălță trilulilu din nou, făcându-l să bombăne nervos, apoi să ofteze, deplasându-se la intrare.
- Mult îți mai ia, replică chiar protagonistul „ coșmarului " său, dând buzna înăuntru, ca la dânsul acasă.
- Ce-
Nu reuși să continuie propoziția, deoarece buzele i-au fost degustate cu poftă, făcându-i inima s-o ia din nou razna, ca-n ziua precedentă.
- Te urăsc!
Îl împinse, urcând supărat scările. Cine naiba se credea de dădea buzna în halul ăsta? Și l-a mai văzut și pe jumătate dezbrăcat!
„ Îi soțiorul tău, mă. Ce, ai și uitat? Și nu-i bai - a văzut el și mai mult. "
- Chiar n-am chef de tine.
„ Zi că-l iubești și te las în pace. "
- Du-te dracului.
„ Și tu, suflețel. "
- Viața mea, așteaptă-mă, strigă mafiotul, urmându-l.
- Mori!
- O luăm de la capăt? oftă, prinzând ușa cu mâna, când roșcatul vru să i-o închidă în nas. Credeam că te-ai trezit și tu la realitate, dar se pare că încă rătăcești prin lumea ta.
Intră în dormitor, ignorându-i privirea nervoasă.
- Frumos, zise, imediat ce-i studie camera. Ți se potrivește.
- Cum zici tu.
- Dar tot cred că ar trebui să facem niște renovări.
- Cum să nu.
Și-a deschis dulapul, luând niște schimburi la nimereală.
- Ar fi fost bun un „ Mersi ", dar văd că te-ai sculat cu fața la cearceaf, așa că o las baltă.
Se trânti în pat, cu mâinile sub cap.
- Normal că m-am trezit, dacă te-am visa-
Se opri, realizând ce era să scoată pe gură.
YOU ARE READING
Akashi Seijuro - viața după înfrângere(+17)
FanfictionBine ați venit într-o lume plină de umor, melodramă, sânge, și multe violuri. ( YAOI, MĂ, YAOI ) // Ideea titlului îi aparține lui @ExtazyDrugs //