DOLUNAY'DAN
Neredeyse 1 aydır üzerinde çalıştığım bir iş var. Tabii kafamdaki tilkilerle baş başa değil benim de bi arkadaş çevrem var. Ahh evet pek tekin değiller ama biz dostuz yada kaderimiz aynı diyelim. Bana cesur hırsız derler Yağmur kardeşimdir ve bu işlere onu asla katmam kattırmam. Banu var ona herkes zeki sürtük der. Hedefi evli sengin adamlar ama işe bakın ki donlarına kadar alıyor ve kimsenin bundan haberi olmuyor. Nasıl mı? İnanın bunu ben bile çözemedim Banu bu kimse çözemedi. Kimi zengine hasta bakıcı olarak gidiyor ve öldürene kadar iyilik meleği ardından ölüm meleği oluyo ve sonra miras yiyen kendisi oluyor. Gençleri kendine hasta ediyor. Yaşlılara hasta bakıcılığı yapıyor ama ortalıktan hayvan gibi para alıyor. Bir de en az benim yadar cesur ve güçlü Cem var. Onun gözleri daha yüksekte. Mafyaları soyuyo ve birbirlerine düşürüyor. Bunu tüm yeraltı bilsede kimse sesini çıkartamıyor. Göt korkusu vardır bilir misiniz? Aynı şey benim için de geçerli tabi dövüş ve silah eğitimimi Cem verdiyse ve Banu'dan dişiliğimi kullanmayı öğrendiysem benden tehlikelisi olabilir mi? Bana cesur hırsız derler cinsiyetime kadar kimse ne olduğumu bilmez saadece işim bittikten sonra not bırakırım. 'Sıkıysa yakala :)' yazar henüz el yazıma kadar ulaşan olmadı parmak izim yok. Burak ellerimi yaktığı için. İlk çok karşı çıktım ama artık onu anlıyorum buna ihtiyacım oluyor. Benim için Yağmur ve kafamdaki tilkiler ekmek su görevi görür. Yağmur Benim için sudur onsuz yaşayamam sol yanım kalbim daima onundur her erkeğe kapalı ve tamamen Yağmur'a ait ama maalesef kardeşimle bazı sorunlarımız var. Bekareti konusunda benim kadar dikkatli değil hatta fazlasıyla dikkatsiz. İnsan bardan bir erkekle çıkarsa sonunun yatak odası olacağını bilir dimi? Ama ne yazık ki ya kardeşim salak ya da beni salak yerine koyuyo. Ama onun sayesinde dövüşte kendimi geliştiriyorum. Öyle düşünmeyin bu kız annesiz babasız ve abisiz büyüyo bu görevler benim ve ona erkek yasak o saadece benim. Kıskanç bi ablayım ama olsun. Ekmek de kafamdaki tilkiler demiştim ya hani. Geçimim oradan yaptığım her soygun sonucunda tilkilerim sayesinde hakkımda hiçbirşey bilinmiyor. Ne casuslar taktılar peşime ama hepsini paketleyip anlına keçeli kalemle sıkıysa yakala yazıp yolladım. Şimdi hangi polise cesur desen tüyleri diken diken olur. Ama yurdum insanı öyle değil saadece efsane diyenlerde var tabii çünkü soygunlarım televizyona çıkamayacak kadar gizli yerlerde gerçekleşiyor. Devletinizin sizden neler sakladığını tahmin dahi edemezsiniz. Eee ben de meraklı bir kız olarak oralarda çalışmayı severim. Aslında insanların inanmamasına hak vermiyor değilim arda yokluyorum bir kaç kişiyi inanmıyorlar. Kim duysa adımı 'öyle işlere kalkışmak akıl işi mi?' diyorlar. Haklılar bende tilkilerim olmasa yapmazdım ama işin eğlencesi o. Malum bizim gibi yeraltı sürüngenleri çocukluklarını yaşayamadı. O yüzden akıl sır ermeyen şeyler tam bize göre.
Mesela ben babam tarafından tacüzlere uğruyodum. Ayyaş herifin tekiydi. Her gece odama kaçar kapımı kilitlerdim. Hala aklımda daha 9 yaşındayım bide kardeşim var 2 yaşında o da annem yok tahmininiz gibi. Ama hiç onu suçlamadım kaçtığı için babam katlanılacak bir adam değil çünkü. Daha 9 yaşındaki kendi öz kızına tecavüz edecek kadar duygusuz herifin teki. Bakireyim hala çünkü babamı vurdum. Bana zorla tecavüz etmeye çalışıyordu resmen acı çektirerek. Annemin gidişinden hep beni suçladı hep..
Her neyse kardeşimin ağlamaları ve benim çığlıklarım eşliğinde ilerleyen bir gecedeydik yine o gün. Gecekonduda kalıyorduk. Ben hep gücümü adım olan Dolunay'dan aldığıma inanırım. Annemin anlattığı bişeyden kalma. Dolunay olduğu geceler eğer dolunaya bakarak şarkı mırıldanırsam söylediğim şarkı bana güç verirmiş. Çünkü dolunay da şarkı da sihirlidir ve insanlar kendilerini kötü ve güçsüz hissettiklerinde sığındıkları ve büyülendikleri şeylerdir. O gece babam tamamen üstümdekileri çıkarttı. Çırpınışlarım boşa olduğunu anladığım en güçsüz hissettiğim anlardan birisiydi. Kafamı geriye atıp gözlerimi sıkıca yumdum ve gelecek acıyı bekledim. Artık bitmişti benim için umut yoktu kaderim buydu hahh 9 yaşındaki bir kızın hayat tecrübesi anne sütü baba çükü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESUR HIRSIZ
ActionBir hırsıza göre fazla güzel, iddalı, cesur, güçlü ve zeki olan Dolunay kimsenin akıl sır erdiremeyeceği kadar paralar çalıyor işler çeviriyor ve fazlasıyla kolay bir şekilde bu işten sıyrılıyor kimi zaman masum oluyor doğrusu şeytana pabucunu ters...