"Ölüm meleği.." Diye bir fısıltı duydum gözlerimi açtım ve etrafıma bakındım. Boş vergi dairesindeydim üzerimde saadece iç çamaşırlarım vardı. Elimde bir adet tabanca. İlk defa kendimi bu denli yanlız hissettim.
"Abla!" Diye bi çığlık yankı yaptı ama bu normal bir çığlık değildi benim tek varlığım Yağmur'un çığlığıydı. Ses yankı yaptığı için geldiği yönü anlayamamıştım. Gözlerim dehşetle açıldı ve silahı daha çok kavradım. Etrafı dikkatlice inceledim. Arkadan omzumda bir baskı hissettim hızlı ve çevik bir şekilde arkama döndüm. Lakin bişey göremeden beni itti ve düşmeye başladım.
"Ablaaağ kalk kız kalk kalk soğan doğra hehe ay kalk televizyondasıııın!" Diye bağıran bir Yağmur sesi duydum. Ama bu sefer saadece her zamanki şımarıklığı vardı. İlk bana seslendiğindeki korku ve haykırış yoktu. Yüzümde hissettiğim acıyla dehşetle gözlerimi açtım. Karşımda bir adet Yağmur vardı ve sırıtıyordu. Rüya olduğunu anlayıp uyku sersemliğini atlatır atlatmaz yanağımdaki acı yanmanın hesabını sormak için ayaklandım.
"Sen demin bana vurdun mu?!" Diye sinirle Yağmur'un yüzüne tükürürcesine söyledim. Tepkimden korkmuşa benzememesi beni en az sinirlendirdiği kadar şaşırttı da. Kolumdan kavradı ve çekiştire çekiştire odamdan çıkarttı ve aynı şekilde salona kadar getirdi kapıda kolumu ondan kurtardım. Televizyondan gelen ses dikkatimi oraya çekti.
"EFSANE CESUR KENDİNİ GÖSTERDİ VE VERGİ DAİRESİNİ PATLATTI GÖZÜNÜ DAHİ KIRPMADAN FIRAT TOKSOY'U VURDU. İŞTE ANDAN GÖRÜNTÜLER." Dedi spiker ve görüntü bir anda değişip vergi dairesine döndü. Ani çıkışım kamera açılarına girişimden itibaren yayınlanmıştı. Polisin bana seslendiği yerde televizyon kapandı. Tamamen transa geçmiştim kimdi o Fırat Toksoy?
"Bunu Yağmur'un izlemesine izin verme işte o zaman hayatının hatasını yaparsın Dolunay!" Kulağıma gelen fısıltıyla irkildim ve bakışlarımı o yöne çevirdim. Burnundan soluyan bir Cem gördüm. Ahh hayır ne yaptım ben! Omzuma çarptı ve gitmek için hareketlendi. Kolunu yakaladım ve gitmesini engelledim.
"Cem ben kimsenin kandırmaya cesaret edebileceği birisi olmak istemiyorum. Ve insanların gözünde senin gibi korkulur ve güçlü olmak istiyorum." Diye içimi döktüm bu beni anlaması için bir umuttu Cem gibi bir dost kaybetme riskine atılacak türden değildi.
"Çok mu özenilecek bir hayatım var lan benim! İnsanın sevdiği kız korkuyo dostları ondan korkuyo evet lanet olası bir şekilde güçlüyüm ama ben bunu savunmasız olup kandırılmaya eylerim sen ne istediğinin farkında mısın ha?! İnsanlar senden korkunca ne geçicek eline şuran (kalbini gösterir) sevgiye açken? karnın doysa neye yarar?!" Diyerek bağırmaya başladı birden ve eline geçeni yere fırlattı. Korkmaya başladım yine krizlerinden birini geçiriyoru. Cem böyle bir kriz anındayken kesinlikle ondan uzak durmalısınız.
"Cem sen ne yapıyorsun ha?!" Bağırarak Yağmur geldi ve Cem'i kollarından tutup sarsmaya başladı. Cem'in gözleri kızarmıştı Yağmur'a baktı başını yana yatırarak.
"Sakin ol beni çok korkuttun." Dedi Yağmur gözlerini Cem'in gözlerinden ayırmadan. Gem derin bir nefes aldı ve Yağmurun saçlarını çekmeye başladı.
"Neden korkuyorsun ha?! Sende mi korkuyorsun benden benden korkmaa!" Diye bağırdı. Yağmur çığlık atmaya başladı daha fazla duramadım ve elime gelen vazoyu Cem'in kafasına geçirdim. Yere yığıldı Yağmur da Cem'in üzerine yığıldı. Kolundan çekip sarıldım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Sırtını sıvazladım.
"Şşşt tamam ablacım geçti ben hep yanındayım tamam tamam" Onu sakinleştirmeye çalıştım ama nafile. Cem'le aralarında çok farklı ve güçlü bir bağ var. Abi kardeş bağı gibi. Ve Cem'in dengesizlikleri Yağmur'u çok etkiliyor. Aynı şey Cem için ne geçerli. İkisini ayırmak imkansızlıkla eş değerdir. Cem ilk defa Yağmur'a zarar verecek bir hareket yaptı. Bu burada bitecekmiş gibi değil. Yağmur'un koluna girdim ve odasına götürdüm. Hala çığlık çığlığa ağlıyordu. Cem uyanınca ağzına sıçıcam benim tek varlığım lan Yağmur! Ben kız ağda yap diyince kılına zarar vermeye korkarken adam kalkıyo saçına asılıyo! Hesabını çok sert ödeyecek! Yağmur kafasını yastığa gömdü ve çığlık atmaya başladı ayaklarını çırparak elini yumruk yapıp yatağa geçiriyordu. Şu hali komik olabilir ama içinde ne kadar acı çektiğini çok rahat görebiliyorum. Bugün için tüm işlerimi iptal edecek bir mesaj yazıp toplu gönderdim. Kardeşimi bu şekilde yanlız bırakamam.
ARKADAŞLAR PART PART YAZACAĞIM İÇİN BİRAZ KISA AMA PART2 DAHA UZUN OLACAK :D MEDYA:CEM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESUR HIRSIZ
ActionBir hırsıza göre fazla güzel, iddalı, cesur, güçlü ve zeki olan Dolunay kimsenin akıl sır erdiremeyeceği kadar paralar çalıyor işler çeviriyor ve fazlasıyla kolay bir şekilde bu işten sıyrılıyor kimi zaman masum oluyor doğrusu şeytana pabucunu ters...