Het huis was echt super groot, en ik had al snel door dat dit een villa was. Wat ergens best wel fijn was zodat ik gewoon het gevoel had dat ik thuis was. Ik liep naar mijn slaapkamer en zag op mijn bed allemaal boek liggen. Ik liep er naar toe en keek er door. Al snel had ik door dat dit mijn school boeken waren. ARG, school. Dat was ik helemaal vergeten. Ik zou ook naar school moeten.
Ik zuchtte en liet me op mijn bed vallen. Ik voelde me nu heel erg waardeloos, mijn vader had me verteld dat dat kwam vanwege deze wereld. In de onderwereld zijn we de machtigste demonen daar. Natuurlijk voelen we ons daar waardevol. Hier zijn we gewoon zoals mensen ons zien, gewoon de zoveelste mens op deze aarde. Bah.
Ik besloot te gaan stappen. Ik keek op mijn klok. 20.00 uur. Ik loop naar mijn kast en pak er een mooi jurkje uit. Hij is rood en heeft een rits op de achterkant. De jurk komt tot net boven mijn knieholtes. Mijn schouders zijn bloot en je hebt een beetje inkijk. Dat kan er mee door. Ik pak mijn zwarte hoge hakken en trek die aan. Ik doe ook nog wat make-up op. Ik doe mijn haar in een vlecht en laat die over mijn schouder vallen. Dan bel ik een taxi.
Uiteindelijk kom ik uit bij een club. ’The Night Core.’ De lichtgevende lichten doen pijn aan mijn ogen, zo fel zijn ze. Alleen de N en de o en de e doen het niet. Ik pakt mijn portemonee.’Oh, dat hoeft toch niet. Ik doe het graag voor zo’n mooie dame als u.’Zegt de man en hij glimlacht. Ik stapte uit en liep naar binnen en keek rond.
Ik grijns en loop naar de bar waar ik simpel op de kruk ga zitten. ’Een biertje voor mij.’ Zeg ik tegen de barman. Hij knikt en geeft me een biertje en ik betaal. Demonen kunnen niet dronken worden, dat komt omdat we eigenlijk dood zijn.
Er komt een jongen naast me zitten. ’En wat is de naam van deze mooie schoonheid?’ Vraagt de jongen tegen mij. ’Nina.’ Zeg ik. ’En wat is jouw naam?’ Vraag ik verder. ’Mijn naam is Jaden.’ Zegt de jongen die dus blijkbaar Jaden heet.
‘Zullen we dansen?’ Vraagt Jaden aan mij en hij wijst naar de dansvloer. Ik knik en begin met hem te dansen.
JE LEEST
Daughter of the Devil
FantasyWat zou jij doen als je de dochter van de duivel was en naar de aarde gestuurd werd? Mensen leegdrinken en lol maken en niet verliefd worden? Of juist wel? Dat dacht Wynona eerst ook."Ik ga er gewoon heen en let op hoe de mensen gedragen en drink ze...