5(Not Edited)

99 6 0
                                    

Ik liep naar de balie en zij tegen een mevrouw die er stond."Hallo ik ben Nina en ik ben nieuw op deze school."Zeg ik vriendelijk. Ik haate al dat vriendelijke gedoe. Ik kreeg mijn boeken en kluis nummer en rooster. Als ik naar mijn kluisje loop vraagt een jongen om mijn boeken te dragen. Ik plof de boeken in zijn armen. En andere jongen deed voormij het kluisje open. En de jongen die mijn boeken vast had doet ze in mijn kluisje. Ik doe zelf mijn kluisje dicht. Ik word begeleid door 15 jongens naar mijn lokaal en ik ga zitten. Er gaat snel een meisje naast me zitten. Ze had lang glazend bruin haar ze had al grote borsten en een prachtig gezicht...Voor een mens dan."Hai ik ben Taylor. En jij bent?"Vraagt ze."Ik ben Nina."Zeg ik en ik glimlach."Nou Nina het is je geluksdag want ik ben je nieuwe vriendin."Zegt ze."Wauw dat ik geweldig."Zeg ik overtuigend. Iedereen die een goed brein had kon weten dat het nep was. Maar ik merkte gelijk dat haar brein niet groter was dan een dopert. Ik zat de hele tijd met Taylor te kletsen. Ze is blijkbaar de populeurste van de school. Handig. En ze zag dat ik popu was en dat ze daarom vriendinnen met mij wil zijn. Als we niet in de klas zijn was ze nu dood.

We zitten in de kantine en klesten was."Wie is hij?"Vraag ik aan Taylor en wijs naar een knappe jongen in de hoek van de kantine die in een boek verdiept zit."Dat is Mark Evvens."Zegt Taylor afwijzend."Hij is totaal in zijn fantasie wereld. Hij valt ook op geen enkle meid."Zegt Taylor totaal niet geïntereseerd."Hij is gay?"Vraag ik aan haar."Nee totaal niet. Maar ik vroeg hem eens uit toen zij hij"Zegt Taylor en kijkt mij aan."Ik wacht op de prinsses van de onderwereld."Zegt Taylor met een irritante klank in haar stem."Hij gelooft daarin?"Vraag ik ongelovig. Was er echt een mens die erin gelooft? Taylor knikt. Ik sta op en loop naar hem toe."Heey."Zeg ik en de jongen kijkt op."Rot op."Zegt de jongen en hij loopt weg. Ik sta er ongelovig. Mij laten staan? Hij kan hij echt. Die gozer is voor het eind van de dag nog dood. Ik sla mijn armen over mekaar en loop naar Taylor toe."Zie je?"

Aan het eind van de schooldag zie ik Mark nog even lopen. Hij zit nog steeds te lezen. Ik ren naar hem toe."Heey Mark toch?"Vraag ik aan hem en pak hem bij zijn arm vast. Ik voel een rilling over hem heen lopen. Ik zie hem ook grijzen. Dan draait hij zich om."Ja ik ben Mark en jij bent?"Vraagt hij gewoon."Ik ben Nina."Zeg ik vriendelijk en zet mijn leukste lach op. Waarom word hij nou niet verliefd? Dammed! Ik kan er niet tegen als iemand mij niet leuk vind."Leuke naam Nina. Maar ik moet gaan. Ik moet thuis mijn boek verder lezen."Zegt Mark en hij wil weglopen."Waar gaat het boek over?"Vraag ik aan hem en pak zijn boek uit zijn handen. De dochter van de Duivel. Sprookje? Dacht het niet. "Geloof jij hierin?"Vraag ik aan hem. Hij knikte pakte het boek en liep weg. Ik word voor de tweede keer deze dag gewoon door hem alleen gelaten. Hij gaat en moet dood.

Daughter of the DevilWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu