"That is not nice."Zegt de jongen dicht bij mijn gezicht."You smells not nice."Zeg ik gemeen en ik wapper met mijn hand bij mijn neus.
"Serieus neem een pepermuntje." Zeg ik en ik sta op van het bankje. Ik draai me om en knal tegen 1 van zijn vrienden op.
Ik draai me om en zie dat zijn vrienden om me heen zijn gaan staan. Ik zuchte. Ik liet mijn hoektanden groeien waardoor mijn nagels ook langer werden.
Ze werden super scherp dat ze door het moeilijkste metaal kunnen heen snijden. Ik til mijn hand op keel hoogte en steek hem uit.
Ik draai me weer om en zie de lichamen op de grond liggen met hun keel open gesneden of zelfs hun hoofd eraf, als ze dichter bij me hadden gestaan.
Ik bekijk ze even, of één van hun geen drugs of alcohol op had, gelukkig kan ik er één vinden. Ik begin van hem te drinken. Daarna laat ik de jongens gewoon zo liggen en zie een paar jongen een sleutel vast hebben, ik kwam erachter dat die van een auto was, een gele Porsche nog wel.
Wanneer ik weer thuis ben, parkeer ik mijn auto voor mijn huis en liep dan naar binnen, ik maakte mijn mond schoon en liep weer naar boven.
Terwijl ik me aan het omkleden was, zat opeens mijn vader op het bed.’Heey Papa.’Zeg ik glimlachend en ik trek mijn pyjama aan.’Hallo lieverd, hoe vind je het hier?’ Vraagt mijn vader en hij kijkt me aan. Ik kijk hem even aan en denk na over mijn antwoord.’Het gaat, het is nogal saai, maar ik denk dat het leuker word wanneer ik naar school ga.’Zeg ik tegen hem en ik haal mijn lenzen uit mijn ogen.
Mijn vader knikte en liep naar me toe, en begon door mijn haar te strelen. Ik was de enigste in de onderwereld die blond haar had, daarom vond mijn vader me nog specialer.
‘Kom, we gaan naar beneden, dan kunnen we nog wat kletsen.’ Zeg ik tegen hem en ik loop naar beneden.
Even later zit ik nog wat met mijn vader te kletsen over hoe het nu is in de onderwereld. Oke ik was nog maar 2 dagen weg maar er kan veel gebeuren in 2 dagen. Mijn beste vriend Jason was verloofd geworden met Vanessa. Ik kende haar maar half maar ik hoorde altijd van Jason hoe geweldig ze was. En ik mocht van mijn vader voor de trouwerij dan even terug naar de onderwereld. En Kimi was een onderzoek gestart naar de zoektocht van haar ouders. Dan moest mijn vader weer weg. Ik geef hem nog snel een kusje en dan is hij verdwenen. Ik zuchtte.
Ik zou morgen naar school moeten.
Al snel word ik wakker van het irritante geluid dat komt van een digitaal doosje dat een wekker genoemd werd. Ik sleep me met moeite uit bed en trek mijn kleren aan.
Dan loop ik naar beneden en doe ik mijn blauwe lenzen in. Ik doe mijn haar in een vlecht die over mijn schouder valt en trek mijn jas aan en rij naar school met mijn gestolen Porsche. Ik parkeer en ik voel dat iedereen naar mijn kijkt. Ik grijns en loop het plein over.
JE LEEST
Daughter of the Devil
FantasíaWat zou jij doen als je de dochter van de duivel was en naar de aarde gestuurd werd? Mensen leegdrinken en lol maken en niet verliefd worden? Of juist wel? Dat dacht Wynona eerst ook."Ik ga er gewoon heen en let op hoe de mensen gedragen en drink ze...