Yaratıklar

242 7 1
                                    

Bu bölümde yaratıklardan birkaçını sizlerle paylaşacağım.

Ocelot: Arkadaşlar bu aslında size zarar vermez aksine sizi creeperlardan korur. Evinizde bir tane beslerseniz creeperları kolayca uzak tutabilirsiniz. Kediye benzerler sarı renktedirler.

Bat: Yarasa size zarar vermez. Çoğunlukla mağaralarda bulunur. Uçarlar, ilk başta pat diye karşınıza çıkınca korkabilirsiniz ama kormayın zararsızlardır.

Creeper: Eğer onunla savaşırsanız öldüklerinde patlarlar çok ama çok fazla zarar vermezler fakat evinizin yanında savaşmamanızı öneririm. Renkleri yeşildir. Veya evinizi çit vb. Şeylerle sarabilirsiniz. Fakat spiderlar yani örümcekler çitlerden tırmanarak geçebilir. Çitleri gökyüzüne doğru 5-6 blok yapıp üzerini kapatabilirsiniz.

Enderman: Endermanler ışınlanabilirler mor gözlü ve üç blok boyundadırlar. Renkleri siyahtır. Işınlandıklarında arkalarından mor pırıltı bırakırlar.

Silverfish: Silverfishler cobblestonu kırdığınızda çıkarlar. Çok fazla zarar vermezler. Küçük, gri ve dikenli yaratıklardır. Sürünerek ilerlerler.

Skeleton: İskeletler ok atarlar ve ortalama zarar verirler. İskelete benzerler, beyaz renklidirler. Öldürdüğünüzde üzerlerinden ok düşer.

Slime: Jolesidir ve yeşildirler. Zıplayarak ilerlerler. Her Vurduğunuzda en küçük hale gelene kadar bölünerek çoğalırlar.

Spider: Örümceklerin altı ayağı vardır. Siyah renklidirler. Ortalama zarar verirler. Bir blok boyuna yakındırlar. Sabahları saldırmazlar, ama ben yinede sabahları onları öldürmenizi öneririm. Akşamları başınıza dert açmasınlar.

Zombie: Zombieler mavi ve yeşil renklidirler. Ortalama zarar verirler. Köylü boyutundadırlar. Genelde sık görülür.

Zombie Pigman: Domuz zombiler sarı kılıçlı domuz rengindedirler. Öldürdüğünüzde ara sıra kılıç düşürürler. Genellikle Nether da görülür. Siz onlara saldırmadıkça onlarda size saldırmazlar. Zombie Pigmanlerin domuzlara yıldırım düşmesiyle meydana geldikleri tahmin ediliyor.

Squid: Denizde görülürler lacivert renktedirler. Susuz ortamda yaşayamaz ölürler. Öldüklerinde mürekkep ve patlıcan düşürürler. Ahtapota benzerler. Zarar vermezler.

Cave Spider: Zehirli örümcek size her vurduğumda zehirler. Zehirlediklerinde devamlı canınız biter. Size saldırmadan onu öldürmelisiniz. Lacivert renktedirler, normal örümcekten biraz daha küçüktürler.

Blaze: Sarı renktedirler. Etrafında dönen çubuklar vardır ve ateş atarlar. Eğer attıkları ateş size gelirse canınız devamlı biter. Etrafındaki çubuklar döndükçe uçabilirler.

Ghast: Uçan dev yaratıklardır. Oldukça büyük ve gri renktedirler. Ateş atarlar. Ateş atarken gözleri ve ağızı kırmızı renge döner. Oldukça büyüktür ve uçarlar.

Magma Cube: Kırmızı-siyah renktedirler. Zıplayarak ilerlerler. Her vurup öldürdüğünüzü zannettiğinizde en küçük hale gelene kadar bölünerek çoğalırlar. Slime'a benzerler fakat zıpladıklarında akordiyon gibi açılırlar.

Beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın :) Teşekkürler

MinecraftHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin