Prvo Poglavlje - Pakao Tek Dolazi

369 30 16
                                    

Bio sam sam u praznom, mracnom, dugackom hodniku. Nalazio sam se na pocetku hodnika, nasuprot velikih crnih vrata. Krenuo sam ka njima. Stigao sam do vrata i otvorio ih. Trebalo mi je nekoliko sekundi da se naviknem na preveliku svetlost te sobe. Zidovi su bili sareni a luster je bio od kristala. Odjednom se ispred mene stvorio zec moje velicine. Iz njegovih usta cula se vrlo poznata buka. zrrr...zrrrr..zrrr..zrrr...
Otvorio sam oci. Nalazio sam se ucionici za matematiku. Zvono je uveliko zvonilo. Pola ucenika je vec izaslo iz ucionice i krenulo na sledeci cas. Osetio sam blagi udarac u glavu. Okrenuo sam se i shvatio da je to moj najbolji drug David.
"Si lepo spavao?", upitao me je sa osmehom.
Odgovorio sam mu klimanjem glave.
" Hajde, ustaj, zakasnicemo na test iz biologije!", rece on, i krene ka vratima. Ja sam brzo strpao knjige u ranac i krenuo za Davidom. Hodnik je bio pun djaka koji su jurili ka ucionicama. Bio je kraj tromesecja, pa su ove nedelje svi nastavnici zakazali najvaznija ispitivanja i testove. Jedva sam cekao prolecni raspust koji pocinje za pet dana. Ali ni prolecni raspust nije bila neka uteha, jer posle toga krecu pripreme za prijemni, sa kojim cu se susresti za 3 meseca. Tako da sam znao da pakao tek dolazi.
Stigao sam u kabinet biologije. Bio je to najsvetliji kabinet, sa puno biljka i prepariranih zivotinja. Ali sada to nije bilo tako. Svi su bili tuzni zbog smrti naseg druga iz odeljenja, Tomasa.
Prosle nedelje, za vreme velikog odmora, na njega je pala velika skolska tabla. Tabla je stojala iznad skolskog ulaza, i na njoj je pisalo ime skole, broj telefona i adresa. Ne zna se kako je tabla pala. Sa pokojnim Tomasom, kada se to desilo, bila je samo Luna, devojcica iz odeljenja, koja je obicno bila najveselija. Ali sada je potpuno drugacija. Nije htela nista da kaze o onome sto se desilo. Samo je cutala i gledala u prazno, sva izgubljena. Danas nije dosla u skolu, jer sigurno se jos uvek oporavlja od soka koji je dozivela.
Seo sam pored Davida. Pricali smo o tome koja pitanja mogu da se nadju na testu ali nastavnica je brzo dosla. Dok nam je davala testove razmisljao sam o Tomasovoj sahrani koja ce se odrzati sutra posle škole.

SAM - Kletva Iz Proslostiحيث تعيش القصص. اكتشف الآن