TEŞEKKÜR EDERİM

1.7K 110 17
                                    

Teşekkür Ederim;

Bu kitap için özel olarak mesai harcayan, okuduğu her bölüm için şiirler yazan, son okumacım, şiir yürekli arkadaşım Yasemin Konuk'a...

Yirmi dört saat nöbet tutuyorken çay molalarında Vasiyetname okuyup Emre'ye saydırarak rahatlayan gecelerimin ışığı, aramızdaki kilometreleri tek kelamıyla anlamsız kılan can arkadaşım Fatma Demir Gedik'e...

Başıma ne gelirse gelsin her zaman yanımda olan ve beni her koşulda destekleyen güzel kalemdaşım Zeynep Doğan Balcı'ya...

Bu hikâyenin okuduğu her bölümüne parmak ısırtacak cinsten yorumlar ve görseller hazırlayan güzel arkadaşım Havva Baharyeli'ne...

Tüm edisyon sürecinde benimle birlikte çalışan, sabahlara kadar yanımda olan ve bir an olsun yalnız bırakmayan can arkadaşlarım Özlem Karalar ve Hülya Gündüz'e...

Vasiyetname'yi yazmaya başladığım ilk günden itibaren her an yanımda olup desteğini esirgemeyen güzeller güzeli kalemdaşım Ayşegül Çiçekoğlu'na...

Genelde sabaha karşı saatlerde mesaj kutusunu sorularımla titretmeme rağmen sabırla bana tahammül eden ve sevgisini eksik etmeyen, yayınevimizin göz bebeği Seda Durdu'ya...

Bağlı bulunduğum kurumu bir yuva sıcaklığına dönüştüren yayınevi yöneticilerimiz; Burak Kumral ve Ömer Turhan'a...

Desteklerini bir an olsun üzerimden çekmeyen kardeşlerim, arkadaşlarım, dostlarım; Jülide Yılmaz Şırlağan, Esra Karaman, Derya Gökten Şahin, Nazlı Ozan, Özge Erkin, Çiğdem Öz, Arlin Nevruz, Lemariz Müjde, Öykü Odabaş, Aslı İpekli, Beyzanur Yılmaz, Hatice Kübra Özcan, Sibel Güneş, Yağmur Urfalıoğlu, Burcu Demet, Tuğçe Karayılan, Kader Bulukgiray, Selin Bostancı, Hatice Bitik, Hatice Danacı, Şevval Karakaya, Büşra Tokgöz, Eliz Atlı, İlknur Şahin, Aycan Çoban, Ceyda Suncak, Merve Gök, Sude Çakar, Ayşenur Gedik, Kerime Şimşek, Muradiye Özcan, Büşra Bozu, Sümeyye Tunca, Nurhayat Turna, İnci Üçer Dönerciler, Nurşen Aydın Bakır' a...

İsimlerini tek tek buraya sığdıramayacağım kadar büyük bir aile haline gelen Cebimdeki Gözyaşları fan grubuna ve hunili piremseslerime...

Yazma hayatına atıldığım ilk günden itibaren gerek sosyal medyada gerek yaptığımız imza günlerinde beni bir an olsun yalnız bırakmayan isimlerini tek tek buraya sığdıramayacağım kadar büyük bir aile olmamıza vesile olan tüm seven ve okurlarıma sonsuz teşekkürler...

Bir başka macerada görüşene kadar, sevgi ve aşkla kalın. Hayatınızdan sihir hiç eksik olmasın...

İyi ki varsınız, çok seviliyorsunuz...

Vasiyetname ( Pandemi boyunca yeniden yayında)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin