! Oznámení !

512 39 6
                                    

Ehm, ehm.

Po nějaké době se zase hlásím o slovo. Omlouvám se, pokud si myslíte, že vám tu teď hned přistane slibovaná jednorázovka a to bez nějakého dlouhého okecávání. To teda, ne, ne.

Abychom to uvedli na plnou míru; povídka je dopsaná, dopachtila jsem se až do jejího samého konce a to dnes mezi půl pátou a pátou hodinou podvečerní. Jak už jsem říkala, je to jednorázová záležitost, ale i tak je jedenáct stran ve wordu a má přes 3000 slov, to není zas tak málo, vzhledem k tomu, že závěrečná kapitola Krvavého umění jich nemá ani 1000.

Tak, teď vám ještě vysvětlit o co v té jednorázovce půjde, abyste nebyli zmateni. Jde o alternativní závěr Krvavého Umění. Tudíž je to prostě konec příběhu, akorát, že jinak, než byl v originále. V hlavě jsem totiž bojovala mezi dvěma konci, které by se k povídce hodily. Nakonec jsem se přiklonila k tomu, který jste si už mohli přečíst v 12. a poslední kapitole originálního Krvavého umění.

Jenomže já jsem prostě měla pocit, že jsem z té povídky a z celého toho nápadu o takovéhle formě sebepoškozování nevytřískala dost, a proto jsem se povídce rozhodla ještě trochu věnovat. Přivedla jsem na svět druhý konec, který se mi také dost líbil, ale až si ho sami přečtete (jako doufám, že to bude někdo číst), myslím si, že sami uznáte za vhodné, který se k originálu hodil víc a proč všechno bylo, tak, jak bylo.

Další důležitá (tedy alespoň pro mě), informace je ta, že jsem začala překládat Krvavé umění do angličtiny. První dvě kapitoly už mám celé, z třetí pár odstavců a pokud to půjde dobře, myslím si, že by se tu anglická verze také měla někdy objevit. Všechno je to ale v produkci, takže nemám ještě úplně zmáknuté.

No nic, vracíme se opět k alternativnímu závěru, který vyjde zítra okolo osmé hodiny večerní až bude řádně zkontrolován a ohodnocen mojí věrnou kamarádkou, která stejně čte všechno předtím, než se to vůbec opovážím vypustit do světa.

Tak, bližší informace zítra, nechci vám nic vykecat. Dobrou noc.

Ps: DNESKA ZAČÍNÁ DOCTOR WHO!!!!

KAMARÁDI WHOVIANI, AŽ UVIDÍTE PRVNÍ EPIZODU, KOUKEJTE MI NAPSAT, JAK SE VÁM TO LÍBILO:D

Mějte se krásně,

vaše Wretched Angel

Krvavé Umění - Sherlock BBC Fan FikceKde žijí příběhy. Začni objevovat