Nečekala,jsem,že se někdy ozve.. On se vlastně ani neozval.. Ozvala jsem se já.. Napsala jsem mu smsku - jsem těhotná a díky že na mě kašleš, Nic s tím nenadělám snad si šťastný s tím s kým jsi. Dávám ti poslední sbohem,sbohem lásko." ..Nečekala jsem ani že na mojí zprávu nějak zareaguje,ale v zápětí (otázka několika sekund) se ozval.. A co bylo ještě divnější, odepsal mi ze svého čísla.. Obvykle mi píše z mamky mobilu,protože nemá kredit..Že by měl kredit? Najednou má kredit,když se nevídáme?Trochu divný.. No co nadělám, bylo mi to hrozně divný,ale tak jsme si psali dál a hádali jsme se.. Napsal mi dokonce,že dítě není jeho a nebude se o to starat a ať se o něj stará ten kdo mě "napustil".. Nejvtipnější na tom je,že já nejsem těhotná,ale jen to na něj chci hrát,aby jsme se nehádali,byl na mě hodnej a víc si mě všímal.. Ale on mi asi ani nevěří.. Potřebuju mu to nějak dokázat,aby se vzpamatoval.. Už jsem nad tím přemýšlela do podrobna.. Mám v plánu to nějaký čas předstírat a pak po delší době mu říct,že jsem z ničeho nic vykrvácela a zabolelo to .. Tím by se mohl vysvětlit samovolný potrat.. Jsem to,geniální člověk. Nesmí se to,ale nikdy dozvědět,že jsem lhala, jinak si myslím,že by se tak urazil a naštval,že by mi dal nadobro konec a nikdy bych ho už neviděla.. Když jsme u toho tak to není ještě tak z daleka všechno.. Když jsme si psali ty smsky, tak mi ještě napsal,že čekal celou tu dobu než se mu ozvu a že jsem se rozešla s nim já a ne on semnou.. No to mě totálně rozsekalo.. Já jsem se s nim rozešla? Aha.. On si tu smsku "sbohem" vyložil asi tak trochu jinak.. No nic.. Prostě se to nějak vysvětlilo a napsala jsem mu ať teda jestli má ještě zájem ať mi večer příjde naproti ke škole .. Čekala jsem..A nic. Tak jsem mu napsala jestli na to teda kašle a napsal mi,že chtěl,ale že je někde hodně daleko na cestě někam na chatu s rodičema,že prý prostě musí jet. No byla jsem zklamaná,ale ještě jsem doufala.. Tak jsem nasedla na autobus a jela domů. A o den později měla jsem přijet já.. Ale já přece za ním nepojedu.. Jsem normální, on to posral ať si přijede on. Napsala,jsem mu,že mi je špatně a že pořád zvracím a že nemůžu přijet ať přijede on.. Čekala jsem do odpoledne jestli se ozve nebo ne.. A před chvilkou mi zazvonil mobil a řekl mi, že byli na cestě domů a,že se jim stalo něco s autem a ,že nemůže přijet,že jsou asi 250 kilometrů ode mně..Že měl být doma už odpoledne,ale že to nevyšlo a auto jim opraví a budou moc odjet tak kolem půlnoci.. Hm..Byla jsem zklamaná ještě víc.. Není to trochu hodně náhod? Nebo mám prostě jenom já zase smůlu.. Už mi to vážně trhá síly tohle.. Já jsem si myslela,že nepřijede,ale nečekala jsem to,že mám vážně tak velkou smůlu. Takže, budu čekat zítra a doufat.. Zítra mi má přijít ke škole a máme si to vyříkat,tak jsem zvědavá.. Zajímalo by mě jak to dopadne.. Můj smyšlený příběh o těhotenství bude pokračovat dál..Už to mám celý vymyšlený,jsem dobrá lhářka.. Ale jestli to nevyjde,ztratim všechno.. Už jsem nad tím přemýšlela co bych dělala,kdyby přišel na to,že jsem si to celý vymyslela.. Třeba by se to dalo zakecat tím,že jsem si to myslela,ale nebyla jsem si jistá a prostě jsem se uvedla v omyl.. A kdyby mi ani tohle nesežral, už by to bylo asi v háji....
Pokračování příště..
ČTEŠ
Nejsem psychopat, jmenuju se Carrie.
HorrorPříběh pojednává o dívce jménem Carrie,která je tak trochu psychopat. Byla dá se říct normální holka dokuď nezačala vnímat svoje šílený myšlenky a chtíče. Carrie je ze sedmičlenné rodiny. Má dvojče Stephanie,dívky jsou k nerozeznání až na to,že Step...