Takže naposledy to proběhlo tak,že se doma máma s tátou dozvěděli o Chrisovi a mamka ho pozvala na oběd. Bojím se toho okamžiku až spatří Chrise. Bojím se. Patricka sice taky viděli a byl u nás,ale s Chrisem to je jinak. Bojím se,že se něco zkazí a zjistí,že je duch a já taky. Bojím se jako nikdy předtím. V těle mi proudí adrenalin jako nikdy. Je trochu komické to,že vlastně Chris nemá domov a vždy se záhadně objeví v mém pokoji, nikdy nepřišel k nám dveřmi. Bude to divné. Chris a přijít dveřmi? To je něco nového pro mně,haha. Alespoň,že tu nebydlí už Karina a zdrží se svých trapných a otřesných komentářů. Bude tu vlastně jen Mamka,taťka,Stef,Dame,Enrico, já a Chris. "Jenom".
"ťuk,ťuk." ozvalo se, někdo klepe na dveře mého pokoje.
,,Dále!" řekla jsem.
,,Ahoj Carrie, tak jak ses vyspala?" zeptala se Stefani.
,,Ahoj Stef, no moc nespím poslední dobou co jsem mrtvá,takže fajn." zasmála jsem se.
,,tak co těšíš se až přijde Chris?" zeptala se mne Stefani.
,,Ne, mám z toho hrůzu." řekla jsem.
,,jak to?" zeptala se mne Stef.
,,Víš, bojím se a mám strach,že se něco pokazí." řekla jsem smutným hlasem.
,,To bude dobrý,uvidíš. A kdyby něco jsme tu my, já a Dame a samozřejmě taky Enrico." řekla mile Stefani.
,,Já vím. Mám tě ráda Stefani." řekla jsem a objala jsem svou sestru.
,,Já tebe taky, Carrie." řekla Stef.
,,Jak myslíš,že se daří Karině u babičky?" zeptala jsem se Stefani.
,,Noo, vzhledem k tomu,že babička Hilda bydlí na statku se zvířaty na venkově .. A když si k tomu přimyslíš,že tam je Karina sama bez připojení k internetu a nemůžou za ní chodit kluci.." zasmála se Stefani.
,,To je fakt. Musí to být peklo." řekla jsem.
,,Hele, Stef?" řekla jsem.
,,Ano Carrie?" odpoveděla Stefani.
,,Už je skoro poledne a Chris nikde, myslíš,že příjde?" zeptala jsem se smutným hlasem.
,,Určitě jo. Třeba se jen někde zdržel." řekla Stefani a začala mě utěšovat.
,,Co by měl asi tak důležitějšího na práci než přijít zamnou?" řekla jsem.
,,Carrie, on nemá jen tebe. Nebo jako ano má jen tebe,ale také má své starosti a tak.. Netočí se všechno jenom kolem tebe přece." řekla Stefani.
,,Tím chceš jako říct,že si o sobě moc myslím a jsem sobecká??!?" vykřikla jsem naštvaně.
,,To jsem neřekla. Chci tím, jenom říct, že má také své starosti a určitě má dobrý důvod proč se opozdil." řekla Stefani.
,,Dobře, asi máš pravdu." řekla jsem.
,,Dobře. Jsem ráda,že tahle hádka nezašla ještě dál. Nechci se s tebou hádat Carrie. Jsi moje dvojče,moje sestra a moje nejlepší přítelkyně. Nechci tě ztratit a nechci se s tebou hádat. Mám tě ráda." řekla Stefani.
,,Já vím,ty moje taky. Jen mám trochu divný pocit z toho Chrisovo zpoždění." řekla jsem.
V tom přišla mamka do pokoje a otevřela dveře ..
,,Holky? Ten Carrinin nový kluk nepřijde?" zeptala se mamka.
,,No, nevím kde se toulá. Měl přijít,neříkal nic o tom,že se zdrží." řekla jsem.
ČTEŠ
Nejsem psychopat, jmenuju se Carrie.
HororPříběh pojednává o dívce jménem Carrie,která je tak trochu psychopat. Byla dá se říct normální holka dokuď nezačala vnímat svoje šílený myšlenky a chtíče. Carrie je ze sedmičlenné rodiny. Má dvojče Stephanie,dívky jsou k nerozeznání až na to,že Step...