15. Enrico je mrtev (Enrico is dead)

29 2 0
                                    


Je druhý den ráno a Karina se probouzí ve svém novém nóbl domě. Byla zvyklá se probouzet u babičky na statku a teď se probouzí v saténových polštářcích v růžovém pokoji v obrovské posteli s nebesy. Karina sešla dolů a dole v jídelně seděl Charles u stolu a snídal a Melissa dělala kafe.

,,Dobré ráno Karino. Jak ses vyspala?" řekl Charles.

,,Dobré ráno, vyspala jsem se luxusně, pořád tomu nemůžu uvěřit,že jsem tady a ne u babičky na statku. A ty? Jak ses vyspal?" řekla Karina.

,,Tak jako vždy,dobře." řekl Charles.

,,Dobré ráno,slečno Karin.Dáte si kávu?" přívítala Melissa Karinu k snídani a přitom se tak usmívala, také má proč po tom včerejším večerním rozhovoru s Karinou.. Vlastně dnešním ranním rozhovoru, bylo to kolem druhé hodiny ráno.

,,Dobré ráno,Melisso. Ano,dám si kafe,dvě kostky cukru,jednu lžičku kávy a dolít mlékem,díky." řekla Karina.

,,Ano,slečno, hned to bude." řekla Melissa.

,,Co podnikneme dnes Karino?" zeptal se Charles Kariny.

,,Já nevím, co chceš." řekla Karina.

,,Může si vyjít na projížďku. Vlastním stáj s koňmi, vlastním čtyři klisny a čtyři hřebce. Jmenují se Andy,Annabel,Esmeralda,Loreta,Chose Armando,Lord,Emmet a Oliver." řekl Charles.

,,To je úžasné. Ano chci." řekla Karina.

,,Dobře,tak posnídej,vypij si v klidu své kafe,já jdu zatím do stáje. Až dosnídáš, Melissa ti připraví věci na sebe na projížďku,tím myslím nějaký svetr,vestu,rajtky,pantalony,podkolenky,páteřák,rukavice,přilbu a tak.." řekl Charles a odešel.

,,Nemůžu se dočkat. Mám i vlastní koně a svezu se na koni. Osm koní, je to úžasné." řekla s úžasem Karina.

,,To teda jo. Tvůj otec říkal,že na uvítanou ti daruje jednoho koně,který se ti bude líbit nejvíce,ale nikomu ani muk." řekla Melissa a zasmála se.

,,Cože?! To je boží." vykřikla Karina.

Mezitím Melissa připravila Karině její věci na projížďku a dala jí její kávu. Když Karina dosnídala a dopila svou kávu, šla se obléct do jezdeckého oblečení a vydala se za otcem do stáje kam jí doprovodila Melissa.

,,Tak tady to je,hodně štěstí." řekla Melissa a odešla.

,,Měj se,Mell." řekla Karina a šla za Charlesem.

,,Tak jsi tu, netrvalo ti to moc dlouho. To jsi se tak nemohla dočkat? Tušil jsem,že budeš mít ráda koně,ale nevěděl jsem,že budeš tak vášnivý milovník koní a rychle do sebe hodíš snídani a poletíš zamnou do stájí jako by ti šlo o život." řekl Charles a zasmál se.

,,Koně jsou moje slabá stránka,ale moc času jsem na ně neměla. A hlavně neměli jsme doma koně a nemohla jsem se jen tak dostat ke koním, naposledy jsem jela na koni když mi bylo třináct na pouti za dva dolary." řekla Karina a zasmála se.

,,Tak doufám,že jsi ještě nezapomněla jak se jezdí na koni." řekl Charles a zasmál se.

,,To si ještě pamatuju." zasmála se Karina.

,,Jaký kůň se ti líbí nejvíce?" zeptal se nenápadně směle Charles.

,,Tenhle." řekla Karina a ukázala na bílou klisnu.

,,To je Loreta." řekl Charles.

,,Krásné jméno." řekla Karina a pohladila Loretu po hřbetu.

Nejsem psychopat, jmenuju se Carrie.Kde žijí příběhy. Začni objevovat