Když mě Karina přestala otravovat a zalezla si do svého pokoje s tim klukem,tak asi po 15 minutách dorazili domů Enrico,Damian a Stefani. Všichni byli v pohodě a ničeho zvláštního si na mě nevšimli. Jen moje spřízněná duše - můj bratr Damian si něčeho na mě všiml. Přišel za mnou do pokoje a řekl..
,,Čau Carrie. Ty jsi to udělala,že jo?" řekl Damian.
,,Ahoj Dame...Hh, co bych měla udělat?" řekla jsem otřeseným hlasem.
,,Zabila si je. Mirah a Patricka,že jo? Já ti to vidím na očích.." řekl Damian.
,,Pane bože.. Stalo se to tak náhle.. Jak to víš?" zeptala jsem se ho.
,,Víš, Carrie.. Já už tě znám nějakej ten pátek a mám tě celou přečtenou a znám tě jako své boty,jsi jako moje druhý já." řekl Damian.
,,Zlobíš se Dame?" zeptala jsem se ho smutně.
,,Nezlobím,ale jsem naštvaný. Jak si to mohla udělat? Překonala ses Carrie.." řekl Damian s vyčítavým pohledem.
,,Promiň, ale Chris mě k tomu donutil.." řekla jsem.
,,Co? Počkat, kdo je Chris?" zeptal se Damian.
,,Myslela jsem,že o mně víš všechno a znáš mě jako své boty.." řekla jsem a ušklíbla jsem se.
,,To jo, ale nejsem žádný medium, nemůžu zase vědět úplně všecko..Tak kdo to je? Nějakej tvůj novej kámoš? Nebo kluk?" vyptával se zvědavě Damian.
,,To je můj strážný duch. Přišel ke mně před pár dni a řekl mi,že mě celé ty roky chránil a zabraňoval mi v tom si vzít život." řekla jsem.
,,Hustý! Seznámíš mě s nim? Prosím!!! Nikdy jsem neviděl ducha..Bylo to vždy mým snem mluvit s duchem!" vykřikl nadšeně Damian.
,,Myslím,že by to šlo." odpověděla jsem s klidným svědomím.
,,Chrisi? Chrisi! Kde jsi? Pojd sem ke mně!" zavolala jsem svého strážného ducha Chrise.
Za chvíli se objevil v mém pokoji i Chris.
,,volala jsi mě? Tak jsem tu, co potřebuješ Carrie?" ptal se vyděšeně Chris.
,,Nic se nestalo, jen můj brácha Damian by tě chtěl poznat.. Je to možný?" zeptala jsem se opatrně.
,,Myslím,že je to možný.. Ale musí slíbit,že nikomu nic neřekne!" řekl Chris.
,,Slibuju!" vykřikl Damian.
,,Dobře,takže tohle je můj starší brácha Damian,říkáme mu Dame. Je jako moje druhý já, je to moje spřízněná duše. Má jenom mě a je to teď jediný můj přítel včetně tebe. No a tohle je Chris. Můj strážný duch. Zemřel před pěti lety, byl dřív normální člověk jako my, miloval jednu dívku, byla to spíš taková psychopatka. Zabila ho. A jeho zbloudilá duše bloudí dál a je tu uvězněn." vysvětlovala jsem a seznámila jsem je.
,,Hustý! Já jsem Damian,těší mě! Jaký je to být mrtvý?" začal se nadšeně vyptávat Damian Chrise.
,,No moc hustý to není. Věř mi, nechtěl bys být v mojí kůži..Ehm, teda duši nebo jak to mám říct. Jsem odsouzený tu být a neodejít na onen svět dokud nesplním své poslání. Chránit tvou krásnou sestru Carrie." řekl Damian.
,,To je jako z nějakýho šílenýho sci-fi románu!" vykřikl Damian.
,,Klid,klid kluci. Přejdeme k věci, Damian všechno ví. O tom co se stalo s Mirah a Patrickem." řekla jsem.
ČTEŠ
Nejsem psychopat, jmenuju se Carrie.
УжасыPříběh pojednává o dívce jménem Carrie,která je tak trochu psychopat. Byla dá se říct normální holka dokuď nezačala vnímat svoje šílený myšlenky a chtíče. Carrie je ze sedmičlenné rodiny. Má dvojče Stephanie,dívky jsou k nerozeznání až na to,že Step...