19. Pátrání po Simonovi

43 2 0
                                    

       Charles prohlásil,že Melisse odpomůže od Simona.Chce se vydat osobně hledat Simona,dát mu co proto a pak se postarat o to aby se dostal do basy a už se z ní jen tak nedostal..

Hned po tom co to dořekl Charles, začal obvolávat svoje kontakty a hledat lidi,který mu pomůžou..A že na to měl Charles lidí dost. Měl moc dobré známosti a dost lidí okolo sebe. Taková ta milionářská mafie.Hned druhý den z rána si Charles zbalil "saky paky" a vydal se na cestu hledat Simona a dát mu co proto se svými kumpány.Karina s Melissou byli sami v domě,no vlastně ani ne tak sami samozřejmě tam byli u sluhové,ale to už je vedlejší..

Charles dorazil na dané místo,kde se měli všichni sejít. Sešlo se na místě 10chlapů včetně Charlese - Gustav,Connor,Scott,Richard,Reece,Shaun,Marcus,Anthony a Rhys.Gustav je z těch všech kumpánů ten nejpodlejší a nejdrsnější,známá firma. Bojí se ho každý i Batman by se ho bál.

,,Zdravím Charlesi, dlouho jsme se neviděli. Tak co, co je ten šmejd zač?" řekl Gustav.

,,Rád tě zas vidím Gusto,no řekněme,že je to šmejdskej tyran co terorizoval a mlátil mojí mladou služebnou a ta z toho dopadla celkem dost špatně,je to slušná,milá a hodná holka. A co se holek a žen týče, jsem gentlman a nenechám to jen tak,nenávidim z celého srdce chlapi co mlátí ženy,to nejsou chlapi." řekl Charles.

,,Dobře,Dobře. Takže říkáš,že ten šmejd je narkoman a asi bude agresivní a mlátí ženy..Hmm,hmm.. Takových tu bylo, s tím si poradíme.Akorát problém bude asi v tom toho šmejda najít,protože takoví hajzlové se schovávají a nejsou zrovna hloupí." řekl zamyšleně Gustav.

,,Přesně tak,pochytil si to dobře." řekl Charles.

,,Neboj se vím,kde hledat,mám známosti." řekl sebejistě Marcus a mrkl na Gustava a Charlese.

V tom Marcus vytáhl z kapsy mobil a vytáčel nějaké číslo.

,,Nazdárek Robbie.nevíš něco o Simonovi Cortezovi?Zjisti mi o něm co nejvíce,je to jeden týpek z ghetta a bere tvrdý drogy a chodil s Melissou Suarezovou,mlátil jí a napadl brutálně. Chceme se o něj postarat,tak mi dej vědět a písni." řekl Marcus a dodal ,,To byl můj tajný informátor z ghetta."

Tak mezitím si zašli všichni do nejbližší internetové kavárny a Scott zasedl k Notebooku a začal hledat nějaké informace o Simonovi Cortezovi. Scott byl expert přes počítače, to je jeho úloha mezi těmi kumpány.Po chvíli klikání u počítače Scott řekl ,, Takže mám ho. Simon Cortez, narozen 5.4. 1992 v Kalifornii,trvalé bydliště Knoxville,Tennessee,matka Hannah Cortezová,otec Daniel Ramirezz Cortez člen místní mafie v Knoxvillu,v roce 2005 ve 13ti letech byl poslán na dva měsíce do nápravného zařízení , o rok později dostal 100hodin veřejně prospěšných prací za krádež v obchodu,za měsíc poukončení veřejně prospěšných prací se ho matka zřekla a poslala ho do dětského domova a otci to bylo ukradený má mimo Simona ještě 12 nemanželských dětí se Simonovo matkou se rozvedli rok předtím než byl umístěn do dětského domova,v dětském domově se choval jako ukázkové dítě a po dovršení osmnácti let s Melissou a dvěma kamarády opustili dětský domov, roce 2010 ve svých pouhých osmnácti letech byl zavřen na rok do vězení za těžké ublížení na zdraví, od jeho osmnácti let tu má asi šest zápisů samé ublížení na zdraví,krádeže,přepadení,držení drog.Mimo jiné vlastní menší podnik v Las Vegas,kde údajně se schází s dealerama, ten podnik slouží jako feťácké doupě a sraz dealerů.Takže je dost možné,že se Simon nachází právě tam." dořekl Scott.

,,To je super,takže směr Las Vegas,Nevada." řekl Charles.

,,Počkat to je z Knoxvillu do Las Vegas  přesně 1 968,1 mil, to znamená,že nás čeká asi tak 28hodin cesty.To by bylo dobré si dnes zdřímnout na hotelu a vydat se na cestu zítra,čeká nás hodně dlouhá cesta." řekl Reece.

Nejsem psychopat, jmenuju se Carrie.Kde žijí příběhy. Začni objevovat