Karina se už rozhodla,že se vrátí po dvou dnech do svého současného domova k Charlesovi. Ale to co spatřila by nikdy nečekala a ani vidět nechtěla. Když nasedla Karina do taxíku a vydala se za svým biologickým otcem, pár bloků od Charlesovo domu ležela na chodníku mladá dívka s černými dlouhými vlasy a celá od krve.. Karina s taxikářem ihned vylezli z auta a utíkali pomoct té dívce, když Karina přetočila tu dívku na záda,ihned ji poznala.
,,Pane bože, to je přece Melissa!" vykřikla Karina.
,,Promiňte, kdo?" zeptal se nesměle nechápající taxikář.
,,To je služebná mého otce." řekla Karina.
,,Ohmm, to mě mrzí, co pro vás můžu udělat? Já tu nemůžu takhle tupě zírat,mám práci a nemám moc času nazbyt, omlouvám se." řekl taxikář.
,,Ovšem, já to chápu. Tak mě tedy prosim vás dovezte k mému otci,vezmeme ji sebou, já se o ní pak už postarám." řekla Karina.
,,Dobře." řekl taxikář.
,,Děkuji." řekla vstřícně Karina a popadli Melissu a naložili jí do auta a vydali se k Charlesovi.
Když už byli na místě, taxikář opatrně pomohl Karině donést Melissu do domu a pak šel.
,,Pane bože, co se jí stalo Karin?" vykřikl Charles když spatřil Melissu.
,,To nevím, jela jsem taxíkem, když v tom několik bloků odtud se válela celá od krve Melissa na chodníku,tak jsme ji s taxikářem naložili do auta a teď jsme tady." vysvětlovala Karina.
,,Mám zavolat sanitku nebo doktora?" zeptal se Charles.
,,Myslím, že to není tak nutné, tak krev jí jde z nosu a z hlavy, vypadá to,že ji někdo silně udeřil do hlavy a padla do bezvědomí. Bude stačit když ji tu necháme ležet na pohovce,dáme ji obklad,ošetříme tu ránu." řekla Karina.
,,Dobře,dobře. A kde ses tohle naučila?" zeptal se překvapeně Charles.
,,No, tohle jsme doma zažívali dost často s Carrie, to je ta jedna z mých sester, z těch dvojčat. Každou chvíli chodila domů od krve, nebo jsme jí nacházeli v kaluži krve v mdlobách. Má epilepsii a silné astma a občas jí selže dýchání,takže v tom už mám nějakou praxi." řekla Karina.
,,Aha. O tom jsem neslyšel, nevěděl jsem to." řekl Charles.
,,No, to neví moc lidí, Carrie se za to stydí, neříká to lidem na potkání." řekla Karina.
,,To chápu, není to moc příjemné." řekl Charles.
,,Fajn, tak se teda postarej o Melissu, já zatím zavolám k Melisse domů." řekl Charles.
,,Jak víš kam zavolat?" zeptala se zvědavě Karina.
,,Melissa tu nechala číslo kam mám zavolat v případu nouze a myslím,že ten případ nouze nastal." řekl Charles.
,,Dobře." řekla Karina.
CHARLES VOLÁ NA ČÍSLO OD MELISSY:
,,Zdravím,tady je Charles Neills Thruston, kdo je u telefonu?"
,,to je policie?" ozvalo se z telefonu.
,,Ne, jsem Melissy šéf a tohle číslo mi tu nechala Melissa v případě nouze, dovolal jsem se správně?Mluvíme o Melisse Suarezové." řekl Charles.
,,Tady Bobby, žádnou Melissu neznám,servus." ozvalo se z mobilu a v tom se začal ozývat v telefonu i další hlas ,,Ty idiote, to je Melissy šéf, ten boháč. Kreténi! Haló, jste tam?"
ČTEŠ
Nejsem psychopat, jmenuju se Carrie.
HorrorPříběh pojednává o dívce jménem Carrie,která je tak trochu psychopat. Byla dá se říct normální holka dokuď nezačala vnímat svoje šílený myšlenky a chtíče. Carrie je ze sedmičlenné rodiny. Má dvojče Stephanie,dívky jsou k nerozeznání až na to,že Step...