Bizimkiler için yeni bir gün başlamıştı. Ecem ise biraz isteksiz... Aslında hepsi öyle başlamıştı. Çünkü olacakları, ailelerinin onlara ya inanmayacaklarını ya da kızacaklarını biliyorlardı. Ama yinede her şeyi anlatıp rahatlayacaklardı.
Tabi öyle olmadı. Ailelerine daha söylemeden birbirlerini aradılar.
Efe:
-Gerçekten her şeyi anlatacak mıyız? Diye sorunca hepsi durakladı. Bu gördüklerinden sonra içlerinde daha büyük bir korku oluşmuştu.Mert:
-Evet gerçekten söyleyecek miyiz? Bu adamların ne kadar tehlikeli olduğunu gördük. Bence daha fazla zorlamayalım. Hem polis falan girecek işin içine daha da büyüyecek.Ecem'in ve Bahar'ın da fikirleri artık değişmişti. Söylemekten yine vazgeçtiler.
Ayrıca yakında okullar açılacak unuturuz diye düşünüp yaşadıklarını şimdiden unutmak için çabalıyorlardı.
Aslında Aylin söylemeyi düşünüyordu. Ama olacakları düşününce o da vazgeçmişti.
Konuşmalarının sonunda karar verildi. Kimse bir şey söylemeyecekti. Hatta bu gün biraz eğlenmek, morallerini düzeltmek istedikleri için dışarı çıkmayı planladılar.
Güzel bir kahvaltıdan sonra dışarıda buluştular. Biraz eğlenmek onlar için iyi olacaktı.
Hava çok güzeldi o gün. Mert ve Efe güzel bir mahalle maçı yapmayı düşündüler. Aylin ise alışveriş yapmayı ya da mağazadan mağazaya gezmeyi istiyordu. Böylelikle kızlar gezmeyi tercih ettiler.
Mert ve Efe mahallede ki çocukları topladı. Yaklaşık 15 - 20 kişi kadar varlardı. Mahallenin aşağı sokağında bulunan halı sahaya gittiler.
Mert ve Efe ayrı takımlardaydı. Kıyasıya bir maç onları bekliyordu. Takımları kurduktan sonra oyuna başladılar.
Efe futbolda harikaydı. Yine her zaman ki gibi bir çok gol attı. Tabi ki Mert de ondan geri kalmıyordu.
Mertlerin evinin alt katında oturan yaşı henüz küçük olan bir çocuk yaşına rağmen hepsine taş çıkartıyordu.
Kızlar ise Aylin'e uymuş mağazadan mağazaya geziyor, eğleniyor, farklı şeyleri deniyor, beğenirlerse alıyorlardı.
En sonunda elleri kolları dolu bir şekilde bir kafede oturup birer limonata içtiler.
Günün sonunda herkes yorgunluktan bitkindi. Yinede değmişti. Çünkü: hep birlikte bu yaz içerisinde ilk kez güzel vakit geçirebilmişlerdi.
Ecem eve gidince odasına koşarak aldığı kıyafetleri ambalajlarından çıkarıp tek tek dolabına astı. Her biri için ayrı hayal kuruyordu. Eline okul forması geldiğinde sevinerek okulunu düşündü.Arkadaşlarını çok seviyordu onlarla bir eğitim yılı geçirmek çok keyifli ve eğlenceli olacaktı. Derslerine çok çalışacaklar büyüdüklerinde bile ayrılmayacaklardı.
Okul formasını da özenle dolabına asarak ambalaj paketlerini çöpe attı. Yatağına uzanarak derin bir nefes verdi.Artık herşey yoluna girmiş gibiydi.
Aylin de eve gidince aldığı şeyleri dolabına yerleştirdi. O sırada okul formaları gözüne takıldı. Çok az kalmıştı. Yakında okullar açılacaktı.
Hepsi okulun açılmasına az kalmasının vermiş olduğu bir mutlulukla yatağına uzandığında hepsinin aklında aynı şey vardı:
''HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK. BÜTÜN BUNLARI UNUTACAĞIZ. ESKİSİ GİBİ MUTLU OLACAĞIZ.''
....................................................
Şimdilik yaz tatili macerası bitmiş gibi görünüyordu. BAKALIM OKULDA NELER OLACAK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıl Sonu Macerası
AdventureEcem ve arkadaşlarının yıl sonunda eğlendiren düşündüren ve merak uyandıran maceraları... Bu kitabı seveceksiniz....