⏩Chapter_22⏪

666 42 2
                                    


Who's gonna be the last one to drive away?

Who's gonna be the last one to forget this place?

We keep taking turns
Will we ever learn?

Otočila son sa na druhý bok a snažila som sa znovu zaspať. Kde sa tu však vzala tá hudba? Pesnička hrala a ja som sa podvedome usmievala. Sníva sa mi krásny sen a popritom mi hrá pieseň Spaces.

Otvorila som oči a polovička postele bola prázdna. Zažmurkala som, keď som zabadala postavu stojacu vedľa postele. Louis.
Otočila som sa k postave a ustrnula som, keď som zbadala tmavé čierne vlasy. Toto nie je Louis.

„Ahoj." usmial sa. „Motýlik."

Čo to dopekla?!

Okamžite som sa zdvihla postele a zliezla som s nej. Mám na sebe iba tričko.

„Dobre si sa vyspinkala?" spýtal sa a prešiel ku rádiu na skrinke. Pesnička začala hrať hlasnejšie.

„Čo tu robíš?" spýtala som sa a cúvala som k dverám.

„Prišiel som si po teba. Nesľúbil som ti to náhodou?"

„Nepamätám si, žeby som s tým súhlasila." odvrkla som a prudko som otvorila dvere. Vybehla som na chodbu a utekala som ku schodom. Pri schodoch ležala postava s hnedými kučeravými vlasmi. Harry!

„Harry! Bože, Harry!" priskočila som k nemu a pozrela som sa na neho. Oči mal zavreté, nikde však nebolo vidieť žiadne známky poranenia. Je mŕtvy?

„Motýlik. Zbytočne utekáš. Aj tak mi neujdeš. Aj tak ťa dostanem." usmial sa slizko, keď kráčal ku mne.

„Tak to sa kurevsky mýliš!" zavrčala som. Odstúpila som od Harryho, nemám čas starať sa o to čo je s ním. Utekala som dole po schodoch rovno do obývačky. Dopekla kde sú všetci?!

„Vieš, neuľahčuješ mi to."

„O to mi ide."

„Fajn." povedal.

V kuchyni som hladala niečo, čo mi pomôže. Vytiahla som dlhý kuchynský nôž.

„Lea?" začula som hlas. Hlas ktorý milujem najviac na svete. Hlas ktorý je dokonalý. Hlas za ktorý by som položila život.

„Louis." povedala som si sama pre seba. Vrátila som sa do obývačky a rozhlaidla som sa. Louis stojí pri schodoch. Žije.

... A pri hlave má pištol....

„Pusti ho!"

„Prečo?"

„Pretože on s našimi problémami nemá nič spoločné!"

„Nepustím ho. Vymením ho. Za teba." povedal a oči sa mu zaleskli.

Zachránim ho. Pretože ho milujem. Pretože je moje všetko. Pretože...

Spaces | L.TWhere stories live. Discover now