Pomrvila som sa a otvorila som oči. Predo mnou stála nejaká postava a usmievala sa od ucha k uchu. Keď som poriadne zaostrila, zistila som, že je to Harry. Stojí v obývačke v rifliach a bunde a v ruke drží iPhone. Svoje kučeravé vlasy má v drdole.
V obývačke? Poobzerala som sa okolo seba a zistila som že naozaj som v obývačke na gauči a okolo mňa sú omotané dve ruky. Otočila som hlavu a zbadala som Louisa, ako spí s hlavou na mojom pleci.„Mali ste rušnú noc, však?" povedal Harry a zasmial sa. Usmieval sa na display svojho telefónu a ja som bola presvedčená, že nás odfotil. „Chvalabohu som spal v hoteli. Ale chudák Niall, ten vás musel počuť." povedal a rozosmial sa. Zastrčil mobil do vrecka riflí a išiel do kuchyne.
„Hazz, ty si idiot. Nič sme nerobili!" zavrčala som. Snažila som sa vykrútiť z Louisovho objatia, ale ležal pri mne príliš tesne.
„Koľko je hodín?" spýtala som sa a zívla som si.
„Bude osem." povedal a zasmial sa. Skamenela som a o nanosekundu neskôr som nasilu vstávala z gauča.„Do riti, o pol mám byť v práci!" vyskočila som z gauča, čím som zobudila Louisa. Zmätane sa obzeral okolo seba a vlasy mu stáli na všetky strany. Vybehla som hore po schodoch do izby, kde som sa prezliekla. Harryho tričko som poskladala a položila som ho na posteľ.
Vbehla som do kúpeľne, kde som sa umyla a učesala som si vlasy. Keď som odtiaľ vychádzala, zo svojej izby vyšiel Niall. Bol už oblečený.„Čau Lea, kam sa ponáhľaš?" spýtal sa s úškrnom.
„Do práce. Zaspala som." povedala som. O chvíľu mi ide autobus, musím to stihnúť.
„Zaveziem ťa. Mám stretnutie v meste." povedal.
„Okej, vďaka Niall." povedala som a zišla som po schodoch dole do kuchyne. Louis robil raňajky. Ponúkol mi toast a ja som si ho s vďakou vzala.Stále si v hlave prehrávam náš rozhovor v noci. Neviem, si o tom myslí, no som rada že som mu to povedala. Nemám rada keď musím mať pred ním tajomstvá.
„Lea?" oslovil ma Niall.
„Môžme ísť." povedala som.
Niall išiel do garáže. Na chodbe som si obliekla kabát a išla som za ním.„Čo keby sme večer niekam zašli?" oslovil ma Louis, keď som išla okolo neho.
„Ako chceš. Dohodneme sa. Zatiaľ ahoj." povedala som. Usmial sa na mňa a ja som išla do garáže. Niall už sedel vo svojom aute a čakal na mňa. Sadla som si na miesto spolujazdca a Niall otvoril garáž. Vyšli sme na ulicu a Niall si automaticky dal na oči slnečné okuliare.„Ako s bytom?"
„Hm, dobre. Konečne sme to dali ako tak do poriadku. Dnes večer už budem u seba, neboj sa." povedala som a vytiahla som svj telefón.
„My?"
„Ja a Louis, pomáhal mi." vysvetlila som. Prikývol. Prezerala som si novinky na facebooku. Nič tam nebolo, tak som zapla twitter. Ako prvé na mňa vyskočila fotka mňa a Louisa, ako spíme v objatí rozvalení na gauči. Pridal to tam Harry.Harry Styles @HarryStyles
Good Morning! I hope, you had a good night, like these people. H. @LouisTomlinson @LeaHarryson
Pri statuse bola tá fotka. Bolo to tam zavesené iba chvíľu a fanúšičky mali z toho hotovú senzáciu.
„Ja ho zabijem." zavrčala som.
„Koho?" chcel vedieť.
„Harryho. Za to, čo dal na twitter."
„Všetci by sme ho niekedy najradšej poslali na onen svet." zasmial sa Niall.Pomaly zastavil v centre pri reštaurácií.
„Vďaka Niall." povedala som a odopla som si pás.
„V pohode. Uvidíme sa." usmial sa a odišiel. Otočila som sa a pomalým krokom som kráčala do reštaurácie.V zadu som sa prezliekla a dala som si zásteru. Prešla som dopredu a začala som skladať stoličky zo stolov na zem. Pri tom som počúvala pesničky z reproduktorov.
„Ahoj." za mnou sa ozval príjemný hlas Esther.
„Ahoj." pozdravila som ju s úsmevom na tvári.
„Čo si robila cez víkend?" spýtala sa a pomohla mi zo skladaním stoličiek. Začala som sa červenať aj keď som neodpovedala na otázku.
„Bola som s Louisom." povedala som nakoniec potichu.
„To fakt? Celé dva dni?" spýtala sa neveriacky.
„Hej. Spala som u nich doma. Dve noci."
„To vážne?" neveriacky sa na mňa pozrela, akoby som hovorila po japonsky.
ESTÁS LEYENDO
Spaces | L.T
FanficPredtým som šťastná nebola. Teraz je to obdobie kedy som, kedy si myslím že všetko je dokonalé. Modlím sa, aby to tak aj ostalo. Lenže mám tušenie, že čoskoro sa to zmení.