Şimdi Kim Bize Hikaye Anlatıyor?

132 8 14
                                    

"Deriiiiiin, Deriiiiiiin kızım uyan!"

"Yaaa, anne biraz daha."

"Derin ne annesi, uyansana kızım."

"Az daha uyuyayım nolur yaaaaa."

"Gerizekalı kalk!"

Deliriyor muyum acaba? Biri fısıldıyor kulağımın dibinde. Gözlerimi Yavaşça açmamla Çığlık atmam bir oldu. Daha doğrusu şöyle diyeyim, Gözlerimi Yavaşça açmamla tam Çığlık atacağım Sırada birinin ağzımı kapatması bir oldu. Gizem Karşımda Durmuş, eliyle susmamı işaret ediyordu. Kulağıma eğildi tekrar.

"Kalk hadi, intikam başlasın!"

Yavaşça kıpırdanmaya çalıştım. Ali'nin kolları beni sıkıca kavramışken ona belli etmeden kalkmam ne mümkün? Ellerini çözmeye çalıştım. Sımsıkı sardı belimi hemen.

"Derinim seni istiyorum."

Demesiyle kıpkırmızı kesilmem bir oldu. Gizem gülmemek için kendini zor tutuyordu. Bir kahkaha kaçtı ağzından. Neyse ki uyanmadı benim Öküz. Gizem'in yüzünden Gözlerimi kaçırarak tekrar kıpırdanmaya çalıştım.

"Hayatım, sen de beni istiyorsun, biliyorum. Naz yapma güzelim."

Lan ben bunu döverim. Lan ne diyorsun sen Gizem yanımızdayken? Öküz, tescilli Öküz işte. Gizem olduğu yere çökerek gülmemek için Yüzünü elleriyle kapattı. Olum kıpkırmızı ettin beni Kızın yanında. Sen görürsün varya, sen görürsün! Hafif bir şekilde tekrar kıpırdandım Olduğum yerde.

"Aaaaaah Derin!"

Senin iç çekmene de, sana da şimdi başlatacağım ama ha! Gizem kendinden geçmiş bir şekilde bana bakarken ben de Gözlerimi Gizem'in Gözlerinden kaçırarak Ali'ye içimden sövmeye devam ediyordum. Gizem'e yaklaşmasını işaret ettim. Bana doğru yaklaştı Gizem.

"Şimdi bir pet Şişe soğuk su Alıp geliyorsun kuzu. Hadi hemen bekliyorum."

Gizem koşa koşa çıktı odadan. Iki dakika sonra elinde pet şişeyle geldi, şişeyi elime tutuşturdu. Şişenin ağzını açtım hemen. Tam dökecekken bir el benim elimi sıkıca kavradı.

"Hayrola intikam planınız Boşa mı gitti?"

Yarım ağız sırıtırken Karşımda Ali'nin omzuna diğer elimle sağlam bir yumruk geçirdim.

"Başından beri uyanıksın dimi, Öküz!"

"Tabiki güzelim, sizinle biraz uğraşayım dedim."

Ali'nin kulağına doğru eğildim.

"Bu söylediklerini yanına bırakmayacağım Hayatım!"

***
Güzel bir kahvaltı, her günün güzel bir Başlangıcı işte. Kimin kankası ya. Gizoşum masayı donatmış bile. Yavaşça aşağı inerken Çağatay'ın hala uyuduğunu görünce bu sefer Gizem'le birlikte sırıtmaya başladık. Bu da ikinci Öküz işte naparsın. Gizem'e hafifçe göz kırpıp pet şişeyi onun eline verdim. Çağatay'ın yanına sinsice yaklaştı. Gülmemek için kendimi zor tutarken Ali'nin merdivenlerden indiğini hesaba katmamıştık. Gizem tam suyu dökmeye hazırlanırken Ali'nin: "Çaki, olum kalk!" Diye bağırmasıyla Çağatay hızlıca Gözlerini açtı. Gizem daha ne olduğunu anlamadan Çağatay hızla Gizem'in bileğini tutarak ağzı açık olan pet şişedeki suyu Gizem'in üzerine serpti.

"Lan Çağatay, sen görürsün Aşkım. Sen görürsün!" Ölümcül bakışları Çağatay'ın üzerinde gezerken, Ali bey Çağatay'ın yanına giderek bir beşlik çaktı.

"Erkek Dayanışması."

"Hay sizin erkek dayanışmanıza sıçayım! Yürüyün kahvaltıya." Diyerek bizim öküzleri kahvaltıya yönlendirdim, Gizem'i de benim odama çıkararak Kızın üzerine kuru bir Tişört fırlattım.

Hayatın OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin